Stranica 47 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 06 Okt 2012, 21:55
od AcaKayak
Pa ako gledas da taj iznos potrosi tako brzo na gorivo... Onda je oporezovan placanjem vecih troskova goriva ;)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 06 Okt 2012, 22:33
od Floyd
Potroseno gorivo nije porez vec energija utrosena za pokretanje tako jakog motora...znaci stvar tvog izbora.

Uostalom ne zelim da iko bude prozvan.
Ima ljudi koji jake automobile voze normalno po gradu ali cesci su oni koji jakim zvukom terorisu neduzne prolaznike.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 06 Okt 2012, 22:46
od AcaKayak
Ma nisam se ni osetio prozvanim, znam da govoris uopsteno ;)

Mislim da su u USA uracunavali/racunaju da ti placas drzavi vise sa jacim autom kroz potrosnju goriva... Pa sam zato naveo kao primer, nisam to izmislio. Jedino ako me neko slagao za to ;)

Slazem se da je to stvar izbora, kao i sam auto u ostalom. Meni mnogo vise smetaju motori (mislim na dvotockase) koji se cuju kao nenormalni i smetaju mi Sabacki sabani koji pale maglenke da bi ih videli a ne bih imao nista protiv da slusam ferarija... Sve je stvar uusa :pivo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 06 Okt 2012, 23:33
od Floyd
Ma vozaci R motocikala su prica za sebe...njihov zvuk koji lici na zujanje/zvizdanje me veoma iritira.
Za automobile svaka cast ali bez izivljavanja jer stvarno mogu da proizvode veliku i nimalo prijatnu buku koja vozacu u izolovanoj kabini i ne smeta koliko prolaznicima.
Skoro mi prica kolega kako je probao R8 spyder V10 i odusevljen je sa zvukom motora.
Verovatno bi posle jedne krace voznje i ja bio odusevljen ali da putujem 1000km u takvom autu...neka hvala :)

Bzv odosmo u off zbog jadnih 3-cilindricnih kosacica :mrgreen:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 09:17
od AcaKayak
Meni na M3 ne radi ceo auspuh ako ne dajem gas pa se ne cuje... Na bilo kojoj brzini... Da bi auspuh proradio mora gas da bude stisnut ili da predjes ne znam koliko obrtaja ali vozio sam do 200 i ostavim da ide tako neko vreme i uopste se ne drekenja, mnogo vise se vetar cuje... U gradu isto, ako ne zelis da ga slusas ne moras... Ovo govorim zbog onoga da bi se smorio nakon 1000km :)

Ali opet, M3 je daleko od Ferarija i slicnih koji se bas bas "drekenjaju"...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 09:44
od dragvorl
Problem je Floyde sto postajes Svicer. To je inace ireverzibilan proces. :rofl:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 14:17
od Geza
Kratak pregled stanja u evropskoj autoindustriji.

*Septembarska prodaja automobila je u Nemačkoj zabeležila pad od 11 %, u Francuskoj 18 %, Italiji 20 %, a u Holandiji čak 28 %. Prema prognozama Volkswagena, ukupna prodaja za ovu godinu bi trebala da bude manja za 140.000 automobila, od kojih je najveći broj Passata.

*Fordova prodaja je pala za 28.9 % u avgustu, u poređenju sa istim mesecom prošle godine.

*PSA grupacija je zatvorila proizvodne pogone u Slovačkoj na 3 nedelje, dok je Fiat zatvorio Pomigliano na dve nedelje, usled slabe potražnje za automobilima.

*Opelova fabrika u Bohumu je ove nedelje zaustavila trake zbog nedostatka delova, a Vauxhall je planirao da zaustavi svu proizvodnju na nedelju dana.

*Opel, prema navodima medija, planira da otpusti 30 % administrativnog osoblja u Ruesselsheimu. Preciznije oko 1.000 radnika.

*Ford takođe smanjuje broj radnika za nekoliko stotina, kako bi smanjio troškove proizvodnje.

*Ferdinand Piech u jednom od intervjua predviđa skori kraj za neke evropske proizvođače automobila.

*Renault se suočava sa mogućim štrajkom radnika zbog sve većeg prebacivanja proizvodnje novog Clia u Tursku. Cena proizvodnje Clia po jednom primerku je 1.300 evra manja nego u Francuskoj.

Čeka nas uzbudljiva 2013. godina :)

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 20:44
od dragvorl
Ne valja ovo stanje. :nonono:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 21:14
od Floyd
Aco, nisam mislio na M3...zapravo nisam obratio paznju na njegov zvuk uzivo kad ga vidim u gradu.
Audi R8 je vise super sport auto te je i projektovan da ispusta jake zvukove (kao Ferrari, Lambo i sl.)...jos ako je kabrio kao ovaj sto je kolega provozao, verujem da je zvuk jos izrazeniji.
Cesto u gradu vidjam SLS AMG...pa on grmi i kad se vozi relativno normalno (u CH i nemozes bas preterano da divljas bez posledica).
dragvorl napisao:Problem je Floyde sto postajes Svicer. To je inace ireverzibilan proces. :rofl:
Jos mi samo to fali :kezo:
Mada ponekad sebe uhvatim da mi smetaju neke stvari koje su vecini (pa i meni do skora bile) potpuno normalne...kao npr. buka, guzva, jurnjava, guranje i sl.
Geza napisao:Kratak pregled stanja u evropskoj autoindustriji.
dragvorl napisao:Ne valja ovo stanje. :nonono:
:plusone:

Icice sve gore i gore...
Citam skoro da je u USA jos losija situacija samo sto drzava jos vecim zaduzivanjem i upumpavanjem nepostojeceg novca odlaze konacni krah.

Sto se autoindustrije tice...njih ce njihova alavost za zaradom da unisti.
Ranije se auto kupovao da se vozi najmanje 8-10 godina, bili su kvalitetniji i trajali na trizstu bar toliko.
Sad kupis auto i vec za 3 godine izlazi restyle a posle 5 novi model a tvom padne cena najmanje 60% za taj period...
Jaka ekonomija to moze donekle da podnese ali sad nema puno drzava ciji gradjani imaju mogucnosti da prate te trendove.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 22:58
od Dusan
Pa auto industrija nikada ne bi mogla da opstane da nema ovakve dinamike. Evo primera u posotovima iznad gde se otpustaju radnici, zamislite kako bi tek bilo kad bi se usporila proizvodnja. Najbolji naci za izlazak iz ove krize bi verovatno bilo pospesivanje potrosnje umesto stednje, povecanja potrosnja daje inerciju celom sistemu.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 23:03
od Floyd
Dusan napisao:Najbolji naci za izlazak iz ove krize bi verovatno bilo pospesivanje potrosnje umesto stednje, povecanja potrosnja daje inerciju celom sistemu.
Pa to trenutno i rade ameri ;)
Problem je sto se trosi nezaradjen novac a time se problem samo odlaze na neko vreme.
Najveci problem Amerike i EU je sto su svesno unistili industriju i proizvodnju tako sto je godinama unazad delokalizuju u Aziju.
Kad ljudi nemaju priliku da lepo zarade nemogu ni lepo potrositi.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 23:06
od Laki021
To je bez ikakve dileme bolje resenje, stednja je ubedljivo najgluplje sto mogu raditi, ali ne zaboravi da su resursi planete ograniceni a takvo resenje joj ne ide u prilog.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Okt 2012, 23:13
od dragvorl
Dusan napisao:Pa auto industrija nikada ne bi mogla da opstane da nema ovakve dinamike.
Pa upravo, da svi voze ista kola 20 godina, da su max pouzdana, gde bi tu bila racunica. Pa se malo pogura sa manjom potrosnjom i skupljim gorivom...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 08 Okt 2012, 21:49
od Floyd
Sve to stoji ali takav napredak se moze porediti sa naduvavanjem balona koji donekle raste a posle... ;)
Promene u autoindustriji su neminovne jer ocigledno nece biti mesta za sve.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 09 Okt 2012, 14:10
od kvcali
GM nema nameru da proda Opel

Slika

Iako se nedavno pojavila vest da je FIAT spreman da preuzme Opel po veoma simboličnoj ceni, u General Motorsu (GM) kažu da nemačka automobilska marka nije na prodaju.

FIAT je još 2009. godine uputio ponudu GM-u za kupovinu Opela, ali se taj plan nikada nije realizovao.

Italijanski poslovni dnevnik "Il sole 24" objavio je protekle sedmice da je izvršni direktor FIAT-a, Serđo Markione (Sergio Marchionne), pripremio novu ponudu za Opel, pod uslovom da GM odluči da proda ovu kompaniju.

Kako navodi italijanski list, prema tom planu FIAT bi otkupio Opel "za simboličnu sumu novca".

Nakon što je ova vest odjeknula u javnosti, oglasio se i potpredsednik General Motorsa, Stiv Girski (Stephen Girsky). On je izjavio da je Opel potpuno operativani i da GM nema nameru da ga prodaje.

“Opel je integrativni deo GM-a i od vitalnog je značaja za buduće planove i uspeh naše kompanije u Evropi”, rakao je Girski.

Sa druge strane, analitičari kompanije Morgan Stanley u septembru su saopštili procenu da je Opel najveća pretnja finansijskoj budućnosti General Motorsa.

Prema njihovim prognozama nemački proizvođač donosio bi GM-u gubitke koji bi do 2021. na godišnjem nivou iznosili oko milijardu dolara (oko 770 miliona evra).

Izvor: Autoblog