Stranica 47 od 71

Re: Renault Clio IV

Poslato: 10 Maj 2013, 20:17
od dragan
+1

napisah i ja vec negde, rs krece od 21k... mozda nisam ovde...
iskreno, gt mi je skuplji nego sto bi trebalo...

Re: Renault Clio IV

Poslato: 10 Maj 2013, 20:21
od McGruja
Mislim da je RS vrlo pristupacan za ono sto pruza

Re: Renault Clio IV

Poslato: 10 Maj 2013, 20:25
od Paja
I meni deluje da je GT skuplji bar 1000€ nego što bi trebalo.

U cenovniku ima jedna nelogičnost. Kod opcija exterijera piše da je posebna RS boja opcija za GT, a kod boja te opcije za GT nema.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 15 Maj 2013, 20:29
od methane.master
Danas naleteh na jedan dCi sve sa stikerima.

Slika

Slika

Re: Renault Clio IV

Poslato: 16 Maj 2013, 09:21
od dragan
taj dci vozi moj kolega, ne znam sta mu bi kad ga je kupovao...

Re: Renault Clio IV

Poslato: 16 Maj 2013, 10:55
od methane.master
Pa verovatno je bila isporuka odmah ili je dobio popust na test vozilo. :nemampojma:

Uostalom stvar ukusa, a i stikeri se skidaju. Jedino što kroz ovolike rupe na felnama diskovi deluju smehotresno (o dobošima da i ne govorim), ali preživeo bih. :cool!:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 16 Maj 2013, 15:25
od methane.master
Sa konkurentom ;)

Slika

Takođe dCi.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 17 Maj 2013, 19:45
od dragan
nece se rs200 turbo proslaviti izgleda

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... -200-turbo

Re: Renault Clio IV

Poslato: 17 Maj 2013, 19:59
od starac vujadin

Re: Renault Clio IV

Poslato: 19 Maj 2013, 21:36
od methane.master
Uz rizik da ispadnem drveni advokat Clia 4 ...

Danas takoreći greškom sam opet čitao članak. Ono na šta prošli put nisam obratio pažnju tj. pregledao sam samo letimično je Facts & figures deo. Bio sam toliko radoznao da sam odlučio da malo tumbam po Excelu. Uostalom evo i par dijagrama na osnovu tih podataka (nažalost nisam mogao da ilustrujem sve podatke, ali ako ima neko dokoniji i od mene pa da radi chartove, podaci su na linku iznad).

Slika

Na osnovu brojki svakako ne bih zaključio da je Clio RS toliko inferiorniji kako ga u tekstu predstavljaju. Ne pada mi na pamet da sporim zaključke ili dovodim u pitanje nečije dobre namere, jer pre svega nisam imao prilike ni da vidim pomente modele, a kamo li da ih vozim, ali ne mogu ni da se složim.

Mislim da je problem što su mnogi očekivali isti RS kao i prethodni, a znalo se da je to nemoguće. Može da me neko optuži da sam i ja pristrasan, ali od ova tri ponuđena, ne bih ni sekunda razmišljao koji bih odvezao. ;)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 19 Maj 2013, 21:46
od Milos
A i najmanje je ruzan je od ta 3.Mozda se ponavlja, al Pezo i da je brz ko Verjon , odvratno izgleda.A nekad su bila kul kola za kul ljude.Clio 3 RS je bio prelep naspram 4,mada Clio 4 je lep uzivo,pravi gradski auto.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 19 Maj 2013, 21:54
od Floyd
:plusone:

Klica, Polo, GP Abarth i Ibiza su jedini HH-evi iz B segmenta koji mi se svidjaju...

Re: Renault Clio IV

Poslato: 19 Maj 2013, 22:07
od Milos
Abarth !!! Jeste da to nije kao stari Abarthi kad ih je pravio Karl(o) ali Italijani mogu da naprave i kosilicu za travu imace to neko nasledje . Mada ima i Pezo nasledje pa opet .... Preterase ga :D

Re: Renault Clio IV

Poslato: 19 Maj 2013, 22:14
od Floyd
Ja pricam samo o izgledu...

Re: Renault Clio IV

Poslato: 19 Maj 2013, 22:22
od Milos
Pa i ja , Abarth Ritmo je imao nefunkcionalna sedista u smislu da kad bi krenuo da udje neko pozadi , nisu mogla do kraja nego bi ih plafon zadrzavao , a Fica imao podignut poklopac motora . Nisu dovoljno zakomplikovali oni to :D