Stranica 48 od 54
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 14:09
od nidza
Ekstra, to je posao.
Neka su nam žive i zdrave male zanatlije.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 14:12
od Velja
Denis vragolan

Retki su danas takvi majstori
Baxe, koliko sam shvatio, ova rdja je posledica srpskih zima. Tj, auto je kupljen i vožen iskljucivo ovde?
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 14:24
od Bax
Svraticu do njega ponovo ovih dana da probamo da ocistimu zadnju levu celjust, pa cu ponovo da fotkam i pisem utiske.
Ovo sad ne moze se reci da sam bas presrecan sa tim varenjem, ali ko ga sisa, ako nekad bas bude trebalo, lako se to secne, za novu zamenu.
Srafovi su propali od nasih zima, i od toga sto je korejski kvalitet ocigledno na niskim granama, auto je 2007.
Realno da su srafovi bili iole OK, Nidza i ja bi to zavrsili sve za pola sata, iz prvog pokusaja...
BTW plus mi je gratis dao i zamenio nosac auspuha, koji mi je bio pukao.
Stvarno retko se vratim od nekoga, da vidim da radi svoj posao uz toliko truda.
Ishvalih ga toliko iako nismo bas izvadili sraf
Epica - auto za jednokratnu upotrebu.
Sve je to do jaja, i udoban je i mocan, ali brate da stede toliko na kvalitetu obicnih srafova, na autu od 25.000 evra, mnogo je...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 16:57
od Ogi
Da li je bre moguce da na kraju sraf nije izasao ? Pa sta je to jbt ?
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 16:58
od McGruja
Sraf Baxovog brata

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 17:05
od Bax
Ne znam, imao je covek alat, vareno je nebrojeno puta, on je na vrhu od rdje izgubio navoj, i taj vrh nije vise mogao da prodje kroz lozu. Inace vrh mu je vireo napolju izlozen atmosferskim uticajima.
Ja sam na tom sraf pokrivio sav moj alat, dve gedore kao plastelin.
Na kraju su one pukle, a na kraju i sam sraf. JA sam obrrnuo jedno 5 krugova dok je bio u komadu, i dok nije dosao u kriticnu zonu, majstor jos dva, ali treba jos jedno 5 da bi se izvukao, on je tu negde sve vreme ali prokletinja nece da krene.
Taj sraf jos viri kroz njegovu rupu, ako neko hoce da se dokaze, ja cu da dovezem auto i da kupim novu gumicu balans stangle, posto bi ova verovatno ponovo izgorela u procesu varenja
Usijan je ceo sraf bar 20 puta, po svim mogucim teorijama, sve od oksida mu je spaljeno, ali nece da prokine i kraj...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 22:41
od dragvorl
Ne kazem da ce pomoci uvek, ali ja kad god radim vesanje, a i ne samo to (sem nekih izuzetaka)-mazem srafove mascu. Ne samo da ce se lakse odviti,vec se mogu i vise stegnuti ako treba.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 22:43
od nuk
Po pravilu se to nikada ne radi na šrafovima koji trpe opterećenje jer postoji mogućnost da se odviju.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 22:56
od dragvorl
U Porscheovom fabrickom uputstvu pise da se mazu i srafovi od tockova, samo ne na konusima. Sto se tice iskustva, poznati su mi primeri iz prakse 15+ godina, mazani srafovi, nikad problema, odradjeno vise hiljada vozila. Elementi oslanjanja, subsasije, nosaci motora, menjaca, itd...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 23:23
od dragvorl
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 27 Okt 2014, 23:33
od nuk
dragvorl napisao:U Porscheovom fabrickom uputstvu pise da se mazu i srafovi od tockova, samo ne na konusima. Sto se tice iskustva, poznati su mi primeri iz prakse 15+ godina, mazani srafovi, nikad problema, odradjeno vise hiljada vozila. Elementi oslanjanja, subsasije, nosaci motora, menjaca, itd...
Da se razumemo, i ja ih mažem ali sam više puta čitao da tovatna mast nije za takvu upotrebu iz navedenih razloga već se koriste namenski lubrikanti
Prekjuče nisam mogao da odšrafim glupi šrafić koji drži poklopac na felni te sam isti ceo izgrebao zbog toga jer eto, nije mi palo na pamet da i taj šraf može tako da zapekne i naravno da sam ih sve zatopio u tovatnu po vraćanju na mesto

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 28 Okt 2014, 06:34
od nidza
Može mast, ne da podmaže, nego da popuni prostor gde bi inače dospela prljavština i vlaga. Pokojni deda je održavao vozni park u gardi, sve živo je mazao, nema greške.
Tapatalk Pro
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 28 Okt 2014, 10:06
od Bax
[QUOTE=vladaomega;621045]zanimljivo za ovaj motor 2.0 redni 6 cil 24v da uopste nema delova osim original. nista se nemoze kupiti po specijali, lezajevi radilice ,samo standard. glavna mana je potrosnja ulja I prolupljavane motora ali I lom klipnjace I razbijanje bloka. blok je aluminijumski . delovi su preskupi I ceka se mnogo .obzirom da nema lezajeva radilice po specijali kupuje se nova rdilica 120000din I lezajevi std 24000din .[/QUOTE]
Preuzeto sa cbc, zato je generalna kostala 3000 evrica.
Ako nista bar je sve u motoru kao kad ga je fabrika napravila....
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 28 Okt 2014, 12:49
od Delija
Bax napisao:Ako nista bar je sve u motoru kao kad ga je fabrika napravila....
Ala ga je napravila...

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 28 Okt 2014, 13:09
od Bax
Problem je ta serija przi ulje to je put u propast ako ljudi ne proveravaju. Drugi bitan faktor je sto su delovi ovde nenormalno skupi, ostaje Rusija kao opcija...