Stranica 48 od 74

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 03 Mar 2016, 18:44
od ljubitelj
DSG je manuelni menjac u osnovi, kod planetarnog tj klasicnog automatika se nista ne napinje. U P polozaju postoji zaseban izdvojen mehanicki mehanizam, kandza, koji blokira vratilo/ kardan i time preko diferencijala oba pogonska tocka.
Mehanizam se oslobadja kada se mehanicki pritiskne dugme/ poluga koja odbravi blokadu i omoucava da se pomeri rucica iz P.
Sam menjac je potpuno slobodan u P, tako se i pokrece motor u tom polozaju dok je menjac zabravljen tj auto zakocen.
Prebacivanje u D je bez buke bilo po ravnom usponu ili nizbrdici.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 03 Mar 2016, 18:50
od dragvorl
zex napisao:Dragvorl, ispravi me ako gresim, ali P polozaj radi tako sto se izlazno vratilo vezuje za kuciste mernjaca, a auto hold bi kod automatika morao isto tako da radi, ili je vezan za kocnicu? U principu ne bi trebalo da pravi probleme to prebacivanje u P rezim, mada ne vidim svrhu toga kad covek moze blago drzati kocnicu na semaforu koji traje 2 min....
Tako je, mehanizam blokira izlazno vratilo i diferencijal je blokiran dok god su oba tocka na zemlji. Zato kada je na uz ili nizbrdici auto se ne ostavlja u P jer se mehanizam napreze a moze i da zablokira, zato nekad pukne kada se izbacuje iz P na niz ili uzbrdici.
Untitled.jpg
Untitled.jpg (42.51 KiB) Pogledano 2498 puta
Slika

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 03 Mar 2016, 22:39
od NexT
I onda mi ljudi kazu da sam lud sto koristim rucnu, a vozim automatik.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 03 Mar 2016, 22:56
od nidza
Ne može da škodi. Ja na svakom autu povlačim ručnu kad god ga parkiram, i na ravnom. Kad uđe u naviku ne može da se desi da ode auto ako ispadne iz brzine. Ne bih ja verovao ni automatiku.

Tapatalk

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 03 Mar 2016, 23:11
od Floyd
Ručna (parkirna) kočnica tome i služi.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 03 Mar 2016, 23:25
od nidza
Plus je jedini način da nikad ne zariba. U sred zime mirne duše vučem ručnu i nemam problem.

Tapatalk

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 03 Mar 2016, 23:58
od Day Walker
+1


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 06 Jan 2017, 23:08
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... uQgOtveQi0

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 07 Jan 2017, 00:02
od dag81
Uvek koristim rucnu kad je bilo kakva uzbrdica/nizbrdica sto zbog zamajca, sto zbog menjaca.
Sto rece Floyd to je parkirna kocnica.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 07 Jan 2017, 03:29
od Delija
A sta raditi na -15? :)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 07 Jan 2017, 08:56
od nidza
Isto. I na -273, pod uslovom da je ceo mehanizam ručne ispravan.

Takođe vučem ručnu pri svakom parkiranju, ne razmišljam o tome ni o temperaturi. Zeznuto kod tuđih kola gde ljudi ne vuku ručne svakodnevno, one onda mogu da zaribaju, pa bude zeznuta rabota.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 07 Jan 2017, 09:07
od ivica122
Evo -14 kod nas trenutno, dignuta mi je ručna, a menjač u leru. Na ravnom sam parkiran. Juče sam vozio auto na -8, bio je pre toga 4 dana pod ručnom i nije zaledila nit su zelepili točkovi. Kad je sve ispravno, ne bi trebalo da bude problema. Dešava se da su vodovi oštećeni, odnosno košuljice sajli ručne pa navuku vodu (vlagu) i onda može to da smrzne.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 07 Jan 2017, 09:19
od Velja
Kod ovakvih minusa je zeznuto što iako svakodnevno koristiš ručnu i ona je skroz razrađena, mala količina vode, koja je predhodni dan prodrla kroz neku pukotinu na ,,bušuru'' zaledi unutra i blokira zadnje kočnice. Te pukotine mogu nastati i na skoro menjanim sajlama, ako ih je majstor prilikom fiksiranja previše stegao nekom metalnom vezom.
Najbolje je proveriti na nekom blagom nagibu da li je ručna skroz otpustila, jer mesto gde se eventualno nalazi ledeni čep se neće ugrejati tokom vožnje, tj neće otpustiti sajlu.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 07 Jan 2017, 09:23
od Sloba
Kolegi je pretprosle zime na planini blokirala elektro-kocnica na skoro novom Q3. Kupio Q5 i crkla mu kompletna tabla, opet na zimovanju. Oba puta slepanje, Porsche platio smestaj.

Rucnu koristim uvek, od kada mi je Suzuki pobegao sa parkinga. Jedino sto nije najsrecnije resena pa jednom godisnje mora da se dotegne.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 07 Jan 2017, 10:54
od Day Walker
Takodje koristim rucnu svakodnevno i nikakvih problem/dotezanja do sada.
Jedini mi je na G pravila problem neka kineska sajla koju mi ugradio neki retos majstor.


Sent from my iPhone using Tapatalk