Da li neko ima iskustva sa MB dizel motorom od 2.0L sto je isao u A klasu?
Cuo sam razne price za a klasu, da mora da se vadi motor za neke servisne intervencije? Kako se generalno pokazao taj auto? Generacija 2010-2011 god.
Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 13 Jun 2023, 07:40
od jovanvuk
To jeste bilo tako kod W168 , čak se i prevrtala na ravnom .
Kod W169 za koju pitaš je druga priča , kompletna gama motora je dobra. Imamo A150 već 8 godina, nikad problem . Al dobro to je atmo motor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 13 Jun 2023, 17:00
od Darko
Da li je tacno da prilikom velikog servisa ili zamene kvacila mora da se vadi kompletan motor?
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 13 Jun 2023, 18:11
od dragvorl
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 13 Jun 2023, 19:53
od Darko
Mother of god
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 13 Jun 2023, 21:50
od OMP
ne izbegavaju ih majstori dzabe znam ih nekoliko koji cim im pomenes A klasu isteruju iz dvorista ili spustaju slusalicu
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 13 Jun 2023, 22:33
od A170T
Moj mehaničar je našao neku foru za te teže intervencije. Ne vadi se komplet, nego ga delimično izvuče iz tog svog ležišta i nagne ga pod nekim uglom.
Edit: Kažem za W168.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 14 Jun 2023, 08:05
od OMP
dovoljno je i to sto moras da uradis i izgubis silno vreme sto bi kod normalnih kola resio mnogo lakse i brze a pitanje je dal mozes da naplatis taj posao zato mnogi majstori i beze od tih A klasa.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 14 Jun 2023, 19:44
od ljubitelj
Nije samo to, nego je i konstrukcija loša u mnogim stvarima a svu tu komplikaciju prati lošiji kvalitet izrade pa kada se iskombinuje...rekot se nadje potpuno ispravna ta prva A klasa, gotovo uvek negde nešto tandrče, negde slinavi, menjač im je posebna specijalnost...uglavnom izbegava se popravka nečega sve dok još ide.
Uglavnom auto rodjen i uradjen za ovlašćeni servis uz duboki novčanik. Za ultra bogatu klijentelu koja ne prlja ruke sama i ponosno preferira ovlašćeni za intervencije.
Moj poznaznik je imao 2 komada A, i kada sam se raspitivao samo mi je predložio da preskočim kao ideju nabavke, a deluje tako zgodan kao mali i pogodan za gradske gužve.
Postoji originalni Mercedes alat za intervencije na motoru, tj za spuštanje motora samo i jedno napravljen za taj model...i košta pa kao taj auto tako da retko koji servis to ima.
Pa čak i specijalizovani za A klasu koliko znam rade klasičnim alatima, kao što je na ovom klipu prikazano spuštanje motora improvizacijom.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 14 Jun 2023, 20:52
od OMP
komsija ima A klasu i skoro je menjao kompletan most napred jer je bio toliko truo da ne znam kako je stajao na autu a i ceo auto je truleks tezak
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 15 Jun 2023, 09:24
od Darko
OMP napisao: 02 Jun 2023, 13:21
sad procitah da su one verzije 1.4 75 konja i 1.6 sa 112 ili 116 konja ok motori, to su krajslerovi (tritec) motori (nisam imao pojma da je i krajsler tu umesao prste) i navodno su izdrzljivi i najbolji izbor ali su ugradjivani samo u prve serije minia R50 i 53 to je valjda do 2007 tako da ako je godiste bitno onda u mladjim minijima nema tih motora
Koliko znam samo taj jedan od 75 konja je bio i to je tritec ali nisam znao da je isao u novija godista tj u R56 cini mi se da sam negde procitao da su sa R56 ubacivali samo princ motore tj bmw 95 konja ali ocigledno nije tacna info
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 15 Jun 2023, 10:11
od Darko
Sad mi jedan serviser kaze da je ovaj 1.4 75ks pezoov motor i sad mi nista nije jasno
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 15 Jun 2023, 10:24
od OMP
Pezo 75 konja (tacnije 73 ali ga svi krste na 75) ima samo onaj sa 8v TU3 koji je i najbolji motor, ali ne verujem da je taj isao u mini a drugi sa tom snagom ne posotji kod PSA
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Poslato: 15 Jun 2023, 11:00
od OMP
taj 1.4 75 konja je definitivno VTI (psa i bmw varijanta) motor kao i onaj sa 95 konja samo malo slabiji u sustini nije za preporuku pa sad .....
iskreno nisam ni znao da ima vti od 75 konja jer npr. PSA je onaj cuveni TU3 motor ugradjivao i u 207 i c3 2. gen. sto su automobili generacijski kao R56 mini zato me i bunilo.