Stranica 475 od 898
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 07:45
od Velja
Pa ti uđi u taj avion

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 09:44
od Heinz
http://rs.n1info.com/a247923/Biznis/Dir ... oriva.html
Direktor Er Srbije Dane Kondić izjavio je da je let za Abu Dabi suspendovan zbog toga što je gorivo poskupelo i jer, pre svega, gledaju koje su destinacije najjeftinije.
On je za B92 rekao, da je gorivo poskupelo 50 odsto u odnosu na pre tri do četiri meseca i naveo da petogodišnji plan, koji moraju da osveže, mora biti usklađen sa cenom goriva. Upitan o tome opstaje li let za Njujork koji je neprofitabilan, Kondić je rekao da Ameriku nije lako osvojiti, ali da na tome ipak rade.
"Krenuli smo od nule, brend nije bio poznat i morali smo da vidimo kako da osvojimo deo kolača. Kao maloj kompaniji, potrebno nam je mnogo investicija ne samo u relaciju nego i prodajnu mrežu", naveo je Kondić i dodao da je popunjenost leta 70 odsto.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 13:26
od zuzazu
BAJKER napisao:Prvi put kompletno ženska posada u avionu Er Srbije
Mirjana Popović kaže da nema nikakve razlike između muške i ženske pilotske posade
Hajde da joj na simulatoru damo dvadeset minuta otkaz oba hidro sistema, pa da je pitam da li nema nikakve razlike.
https://www.youtube.com/watch?v=UnzewFtZvpk
Sta kaze Kondic? Cene goriva 50% vise u odnosu na protekla 4 meseca?
http://www.iata.org/publications/econom ... lysis.aspx
Kakve bajke za gradjanstvo...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 13:39
od blaugrana
Sve mislim da na tom letu medju putnicima sede pilot i kopilot
Sent from my SM-J500FN
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 14:08
od Heinz
U vezi sa gorivom:
https://www.makroekonomija.org/0-dragov ... -airlines/
...Ali veoma je bitno posmatrati još jednu poziciju a to je utrošak goriva i materijala. U Air Serbia-i je to 46%, dok je u hrvatskoj aviokompaniji oko 25%. To pre svega govori o rentabilnosti samog saobraćaja ili popunjenosti aviona...
...Pored toga na prelomnu tačku značajno utiče i trošak goriva koji takodje ne sme preći 26% prihoda od prodaje....
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 14:22
od Mr.Rotor
Interesantno kako ništa ne sme da ti kaže liberalna ekipa sa foruma.

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 14:27
od zuzazu
Evo, ćutim...

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 20:29
od rade74
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 21:06
od snork
Ali koji je to fazon sa užim sedištima? Da prošire prolaz između, kako bi stjuardesama olakšali guranje kolica sa hranom i pićem?

Ako hoće da povećaju kapacitet, valjda je jedino relevantan uzdužni razmak između sedišta (eng. pitch). Mada ne vidim poentu njegovog smanjivanja i maltretiranja putnika, kad im avioni i ovako lete polu-prazni.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 11 Maj 2017, 21:33
od delano
Valjda se misli na ona slim sedista, imaju tanje naslone.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Maj 2017, 08:25
od Heinz
Kolega je za 1. maj išao u CG, na tamo ATR-om (skroz OK) i nazad sa nekim drugim (ne zna kojim) u kome su po tri sedišta sa obe strane. Kaže da kako je seo nije više mogao da se pomeri. A ne ide prvi put avionom tamo i nazad.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Maj 2017, 01:18
od Cica Maca
I tako, dok basov NEO uveliko vec prevozi putnike u redovnom saobracaju, Boeing i njegov MAX?
Izgleda da je voda pocela da im puni i usi... Aj da ja vise ne lajem...
http://worldwarwings.com/boeing-puts-st ... d-problem/
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Maj 2017, 15:46
od zuzazu
NEO koristi CFM LEAP motore, iste kao i MAX.
Od jednom, MAX ima probleme, a NEO nema? Cudno.
BUS od pocetka krije probleme na svojim avionima (od brisanog leta Er Fransa 296), pa do danas...
Vrlo ruzan trend u avijaciji koji je zapocela Evropa.
Kod Amerikanaca to nikada nije bio slucaj.
Problemi sa baterijom na 787? Svi obavesteni o svemu. Avion prebrodio "decije bolesti" i danas Middle East kao najveci kupac aviona tipa Airbus, narucuje isti taj 787 i menja svoju BUS flotu (Emirates, Qatar)
Problemi sa LEAPom, svi avioni prizemljeni. Ponovicu. U pitanju je motor, i to deo motora koji CFM (Americko-Francuski kozorcijum) radi u Francuskoj.
Kod Francuza, sve drugo je problem. Od greske pilota, do loseg vremena. Ali nikad avion.
Ako se malo bolje pogleda istorija udesa, moze se zakljuciti da su uvek u pitanju bile nedokucive komande leta:
https://en.wikipedia.org/wiki/Accidents ... 320_family
Ovde kod mene, malo malo pa NEO sa LEAPom raskapotiran. Vise ne leti nego sto je u vazduhu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Maj 2017, 19:54
od Cica Maca
Moj crvic mi kaze da tu ima jos sta. Nisam video detalje konstrukcije, ali kod busa NEO je drugi problem sa motorom. Mislim da MAX ima mnogo ozbiljniji problem, ne samo sa motorima. Ali, necu da nagadjam. Kad budem znao tacno, okacicu. Imam oci u Boingu.
Kako stvari trenutno stoje, leap ce imati velikih problema u narednih 2-3 godine. Pun pogodak za PW1100. Jedina je steta sto natrzistu te snage nema jos i R&R.
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 14 Maj 2017, 20:16
od snork
Ma kakav CFM, P&W i RR. Da su pametni pa da ugrade ovo:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aviadvigatel_PD-14 