Stranica 49 od 59

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:32
od Texonja
Fakticki je svaki sraf, svaki komad plastike i metala na tom autu bolji nego na nekom jeftinijem. Ne moras da ides do premiuma, dovoljno je da uporedis Golfa sa nekim jeftinijim autom C segmenta. Kvalitet ne podrazumeva dvozonsku klimu, kozna sedista, dupli izduv i velike alufelne, vec samu filozofiju u izradi auta.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:33
od TheWickerMan
:kokice:

Pravo vreme :)

sent from LG 4X HD frižider using TapaTalk2

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:39
od Ji 4Tze
S tim što ceo sklop neće nužno biti pouzdaniji :)

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:43
od Texonja
Vidi, da bacamo kockice, ti bacas 3 kockice, ja bacam samo 2 ... Nije nuzno da ces ti sa 3 imati veci zbir nego ja sa 2, zar ne?
Ja vozim motor bez kacige, ti sa kacigom, ako padnemo nije nuzno da cu ja losije proci.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:46
od starac vujadin
Texonja napisao:Fakticki je svaki sraf, svaki komad plastike i metala na tom autu bolji nego na nekom jeftinijem. Ne moras da ides do premiuma, dovoljno je da uporedis Golfa sa nekim jeftinijim autom C segmenta. Kvalitet ne podrazumeva dvozonsku klimu, kozna sedista, dupli izduv i velike alufelne, vec samu filozofiju u izradi auta.
Kakvu onda plastiku i šrafove stavljaju oni koji se pokazuju kvalitetnijim u ekspolataciji sa manje kvarova, a nisu premium? Pri tome ne postoji nikakv dokaz za to. I njih sklapa neki Srbin, Turčin ili Slovak kao i kao i ove u drgim fabrikama. Mi ne znamo kakve je komponente naručio BMW i da li je njegov sklop iste klase kao što je i Opel naručio od nekog komponentaša.
Ne postoji nikakva ni filozofija, ni standard koj govori o tome šta je premium.

Ja da bacam kockice kladio bih se uvek na Hyundai i30 nego na BMW1 što se tiče pouzdanosti.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:49
od Texonja
Ne postoji dokaz?? Pa valjda je svako nekad bio svedok rasklapanja nekog auta kod majstora.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:51
od starac vujadin
I misliš da bi na 10 rasklopljenih Corolla sa 300000 km bio veći stepen ishabanosti na nego na 10 Audija A3 sa istom km?

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:53
od Dzoni_m
I sta ti to kazuje?
Radis u kablovskoj industriji koliko se secam? Reci mi, za koje sve proizvodjace radi Drexler? Ja znam za Leoni i sada za Exide. Ako VW uzme bateriju za prvu ugradju, koju sa drugom nalepnicom prodajem GM-u, KIA, ali i Ladi, objasni mi kako je tu filozofija drugacija?

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 12:58
od Texonja
starac vujadin napisao:I misliš da bi na 10 rasklopljenih Corolla sa 300000 km bio veći stepen ishabanosti nego na Audiju A3 sa istom km?
Corolla kao jedna izdrzljiva mazga je los primer, ali voleo bih da si rekao Scenic.

@Dzoni, Draexl ne radi za Leoni, nego su konkurencija. I ne radim tamo, samo poznajem ljude. Generalni iz Draexla (Pehnec) je otisao u Leoni pre par god.
Inace, kabel za 500L je debljine zenske ruke, dok je kabel za BMW 1 i 3-jku debljine butine. Kako se pakuju i motaju za Fiat i kakva je uopste organizacija u Fiat odseku i gde su Italijani upetljani, ne smem ni da pisem.
Zato i kosta auto toliko koliko kosta i to je ok, ali mi nije jasno kad se neko lozi da je auto od 10k isto odradjen kao slicne klase auto od 20k.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:03
od Laki021
Izvestaji o pouzdanosti su jako obmanjujuci.

Kad bi Reno, Alfa, Ford i sl pokusali da naprave tako napredan, nategnut i slozen auto kao sto dobrim delom prave BMW, Audi i Merc, taj auto bi se raspao u prvih 1000km... A vi slobodno verujte da nemacka trojka nije kvalitetnija od ostalih. Kvalitetniji su daleko, samo su i daleko slozeniji, savremeniji i napredniji pa je potreban daleko veci kvalitet da se ostvari identicna pouzdanost. Honda je mozda jedina marka koja kvalitetom moze da parira "premium" proizvodjacima.

Kvalitet i pouzdanost su dva potpuno razlicita pojma.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:08
od Dzoni_m
Ajde da su konkurencija :P Ja ti kazem, JA ZNAM za koga radi Leoni i Exide, a pitam te za Drexler. Ova dva za koje ja znam rade bukvalno za svakog proizvodjaca. Komponente su ISTE (konektori su LEAR corporation npr) kablovi (zice) su njhov proizvod, Exide isto tako pravi baterije za mnoge proizvodjace i samo lepi drugu nalepnicu po zahtevu. Komponente su iste. Poenta je da su liferanti "isti" tj cesto jedan liferant proizvodi delove za vise proizvodjaca automobila sa specifikacijama koje su im date, cesto na istoj proizvodnoj liniji. Dakle nema tu "drugacije filozofije". U automobilskoj industriji postoji certifikacija. ISO standard 16949 ili ti TS. Problem je sto to moraju da ispune dobavljaci delova ali ne proizvodjaci automobila.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:11
od starac vujadin
Znači ti bi da biraš primere...pa ima ih dosta, a nije stvar u mom primeru. Nego je "premium" priča tako naduvana i toliko su "lestvicu digli visoko" bez pokrića da je dovoljan i jedan primer da to poruši. Ako kažeš "ja sam najbolji, najjači", onda je dovoljan jedan suprotan primer da pokaže to nije tačno. Niej tu kriv niko, nego onaj koji je toliko "digao ulog".

Laki, kupci "premiuma" (ne svi, ali debela većina) veruju u to bez pokrića u nadmoć svojih kola jer treba sami sebi da opravdaju novac koji su dali za takav auto i zato mu pridaju osobine koje u nekim stvarima i ne zaslužuje. Nismo mi zaslepljeni opsenom, nego vi.
Izveštaji o pouzdanosti mogu biti obmanjujući, ali su daleko pouzdaniji nego vaše verovanje da je vaš auto kvalitetniji samo zato što su ga njegovi tvorci proglasili takvim. Za svaku stavku koju si naveo mogu da ti dam suprotne primere.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:14
od Floyd
Texonja napisao:Fakticki je svaki sraf, svaki komad plastike i metala na tom autu bolji nego na nekom jeftinijem. Ne moras da ides do premiuma, dovoljno je da uporedis Golfa sa nekim jeftinijim autom C segmenta. Kvalitet ne podrazumeva dvozonsku klimu, kozna sedista, dupli izduv i velike alufelne, vec samu filozofiju u izradi auta.
:plusone:

Oprema je tu da pruzi odredjeni komfor a ne da poboljsa kvalitet, performanse i vozne karaktertistike nekog auta.

Sto se kvaliteta tice, i neko ko se apsolutno ne razume u automobile ce primetiti razliku u kvalitetu izrade izmedju npr. BMW-a i PUG-a cim sedne i zatvori vrata koja su em teska em nece da zveknu kao konzerva kad se ubaci u kantu za smece :)

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:16
od nidza
Premium značka nema veze sa pouzdanošću direktno, možda indirektno, nego sa prividom vrednosti koje ima za vlasnike, ugođajem u vožnji i posedovanju, zatim tehnologijama koje su ugrađene u proizvod i na kraju efekat koji proizilazi pre svega iz cene kojom je plaćen, čime indirektno postaje statusni simbol.

Ako je u nekom momentu izvesna trojka mnogo odskakala od konkurencije, mislim da sada nije tolika razlika u pitanju. Ono što oni imaju su automobili koji su stvarno premijum, i koji koštaju stotinu ili više stotina hiljada eura, u segmentima gde većina proizvođača nema ponudu.

Ako postoji Merc koji košta pola miliona eura, ne znači da ima išta zajedničko sem značke sa klotarom u A klasi, koja je zapravo auto apsolutno uporediv sa većinom konkurenata u segmentu, izuzev po ceni. U međuvremenu je Laki napisao nešto sa čime se donekle slažem, ali tehnološki ne odskaču kad se gledaju direktno konkurentni proizvodi, nego samo ako se gleda globalno ceo portfolio.

Na kraju krajeva, "Premijum" fabrika te odere ko vola pri kupovini novog automobila te je sasvim očekivano da nakrkaju specifikacije da bi donekle opravdali astronomske cifre. Alfa je loš primer jer je fabrika u depresiji, ali koncern je u usponu, što u dogledno vreme može dovesti do pravih premium proizvoda, ali to ćemo tek videti.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:16
od Laki021
starac vujadin napisao: Laki, kupci "premiuma" (ne svi, ali debela većina) veruju u to bez pokrića u nadmoć svojih kola jer treba sami sebi da opravdaju novac koji su dali za takav auto i zato mu pridaju osobine koje u nekim stvarima i ne zaslužuje. Nismo mi zaslepljeni opsenom, nego vi.

Ja ti kazem iz mog iskustva, nisam se ja rodio u "premiumu". Navozao sam se i Renoa (imali smo dva), Forda, Alfi, Zastave, Skoda, Lada, Hyundai-a, (ovo su sve kola koja su duze bila u porodici i koja sam vozio bar malo) i kad mi neko kaze kako BMW nije zapravo zaista kvalitetniji vec je to samo prica (privid za vlasnike), mogu samo da se nasmejem...

Od ovih ostalih sto pobrojah, Renault Laguna Ib je bila ubedljivo najbolja, samo sto je Renault totalno puka zadnjih godina...