Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 29 Okt 2014, 14:25
Ravno 6 meseci od kad je Epica kod mene, oduzilo se druzenje...
Presao sam oko 6.000 km od kad je preuzeta.
Vise putovanja do Zl, i HN, poneko u lokalu do NS.
Reseni su problemi sa servom, klimom, bravama, veliki problemi sa rashladnim sistemom, 4 puknuta creva, problemi sa zadnjim vesanjem, bobinama i svecicama, busna plinska dizna.
Potrosnja ulja po kojoj su ovi motori poznati i koja ih tera u preranu smrt, je do par deci na 1000km, kako stvari stoje za sad, ne vise. OBAVEZNA je provera i drzanje ulja na maksimumu posle svakih par 1000 km.
Generalni utisak je:
- potrosnja na otvorenom 10-11l plina, u gradu 15-17l plina.
- udobnost sedista i dozivljaj putovanja odalican, bar prema mom iskustvu (A6 je svakako bolji...)
-cena odrzavanja je relativno popularna, ako se preduprede zesci kvarovi, prvenstveno mislim na motor, ove sitnice na trapu, crevca, bobine i ostalo, je ocekivano.
- automatik Aisin, japanac ne ocekujem probleme u skorijoj buducnosti, verovatno najbolji deo na autu, sto se tice kvaliteta
-performanse, utisak je podeljen, zato sto nema hitrosti, ali itekako ume da se zalaufa, kad se smisli, u koju brzinu ce da prebaci, lagodan u preticanjima
-lezanje nemam zamerki, mozda je malo meksi trim, ali vozac se oseca da kontrolise situaciju...
- mane, popravke motora su paprene, jer nema delova za reparaciju, samo originalni delovi moraju da se nabave, a kod nas je to zasu, tj. 3000 evra je da se sredi ta radilica, tj kupuje se sve novo.
-mane 2, losa zavrsna obrada, u smislu, losih srafova, lose antikorozivne zastite, los kvalitet plastika u enterijeru.
Sve u svemu, sad su mi i automobili poput Oktavie, vrlo neudobni i tesni posle Epice, a o Astri G i da ne pricam, uzasna mi je bila poslednja voznja u njoj (uzas od sedista).
Da li uzeti taj auto, obzirom na bagatelne cene, ne znam ni sam, placena je 25.000 evra, sad vredi jedva 20% te cene, posle 7 godina.
Jedno je sigurno, lepo je voziti veliki i udoban auto, okruzen sa grejanjem sedista, vrhunskom klimom, i dobrom muzikom.
Presao sam oko 6.000 km od kad je preuzeta.
Vise putovanja do Zl, i HN, poneko u lokalu do NS.
Reseni su problemi sa servom, klimom, bravama, veliki problemi sa rashladnim sistemom, 4 puknuta creva, problemi sa zadnjim vesanjem, bobinama i svecicama, busna plinska dizna.
Potrosnja ulja po kojoj su ovi motori poznati i koja ih tera u preranu smrt, je do par deci na 1000km, kako stvari stoje za sad, ne vise. OBAVEZNA je provera i drzanje ulja na maksimumu posle svakih par 1000 km.
Generalni utisak je:
- potrosnja na otvorenom 10-11l plina, u gradu 15-17l plina.
- udobnost sedista i dozivljaj putovanja odalican, bar prema mom iskustvu (A6 je svakako bolji...)
-cena odrzavanja je relativno popularna, ako se preduprede zesci kvarovi, prvenstveno mislim na motor, ove sitnice na trapu, crevca, bobine i ostalo, je ocekivano.
- automatik Aisin, japanac ne ocekujem probleme u skorijoj buducnosti, verovatno najbolji deo na autu, sto se tice kvaliteta
-performanse, utisak je podeljen, zato sto nema hitrosti, ali itekako ume da se zalaufa, kad se smisli, u koju brzinu ce da prebaci, lagodan u preticanjima
-lezanje nemam zamerki, mozda je malo meksi trim, ali vozac se oseca da kontrolise situaciju...
- mane, popravke motora su paprene, jer nema delova za reparaciju, samo originalni delovi moraju da se nabave, a kod nas je to zasu, tj. 3000 evra je da se sredi ta radilica, tj kupuje se sve novo.
-mane 2, losa zavrsna obrada, u smislu, losih srafova, lose antikorozivne zastite, los kvalitet plastika u enterijeru.
Sve u svemu, sad su mi i automobili poput Oktavie, vrlo neudobni i tesni posle Epice, a o Astri G i da ne pricam, uzasna mi je bila poslednja voznja u njoj (uzas od sedista).
Da li uzeti taj auto, obzirom na bagatelne cene, ne znam ni sam, placena je 25.000 evra, sad vredi jedva 20% te cene, posle 7 godina.
Jedno je sigurno, lepo je voziti veliki i udoban auto, okruzen sa grejanjem sedista, vrhunskom klimom, i dobrom muzikom.