Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Poslato: 16 Dec 2015, 12:37
Cekaj, opet ne razmislis ore nego sto nesto izjavis...
Pogledaj poslednje 3 C klase recimo, a onda pogledaj poslednja 3 IS-a, poslednja tri Avensisa, ma maltene poslednja biko koja modela bilo koje marke, pa se vrati ovde i ponovi tu njegovu izjavu i stani iza nje.
Mislim da ne postoji marka koja pravi tolike promene kao Mercedes, a ti je spominjes kao marki koja najmanje promena pravi.
Kakve GLK, model.koji se vise ne proizvodi, ima veze sa NX-om?
Kao i Q5 od 170ks od pre.6,7 godina?
Sto se GLC 220d tice:
http://www.zeperfs.com/en/duel5644-6001.htm
Glc ima vise kg po ks i opet je brzi.
Na stazi od 90s, brzi je sa 5s.
Nema tu realne i nerealne voznje, NX je sporiji, prosto.
A sto se klase tice, GLC 350e ide 5.9s do 100, za razliku od NX 300h, koji ide 9.2s.
Dodatno, stoji sve sto sam rekao, pogotovo sto moze da ide 30+km samo na struju i to do 130 km/h.
Taj Lexus nikada nece trositi ispod 5l, nekom mirnom vozacu ce prosek biti 8l, nekom agresivnijem ce trositi 12l, to je realnost.
GLC mozes koliko hoces da vozis recimo 10km do posla i nazad, da ti ni 1l goriva.ne potrosi ikada, ako imas punjac kod kuce.
Ako nemas, onda ce elektromotor da se puni preko benzinskog posle 30km i potrosnja ce biti oko 3l.
Naravno, to je za finog vozaca, a kada se koristi pun potencijal, verujem da ni on nije ispod 10l, ali svakako znatno manje od NXa.
Ti si onda vozio osnovni model, a pricas da si vozio full.
F sport je osnovni model, a luxury ili exexutice je najvisi paket i na to moze da se doda jos jedno 5k eura opreme, sto izadje malo vise od 60k. Kao sto sam rekao, drugar ga je zagledao detaljnije, to mi je on rekao.
U jednom cosku imamo GLC 350e, koji ima vise opreme koju sam mozes da biras i izbacis visak, da izadje jeftinije, bez da zrtvujete nesto sto vam treba, plus sa svojih hibridnih 320ks ide kao da ima 270~, 0-100 5.9s, trosi ~4l, moze na struju 30km, do 130 km/h, ima menjac sa 9 brzina, max brzina 250 km/h. Ima opciju da se puni na struju, sto znaci da ako dnevno prelazite manje od 30km, mozete da se vozite bez da ikada sipate gorivo.
Ima 2.0 turbobenzinski i elektro motor.
U drugom cosku imamo NX 300h, sa CVT skutertronik menjacem, 197ks, koji idu kao ~150ks, 0-100 9.2s, na struju moze da ide 1.5km, do 40 km/h. Nema opciju da se puni na struju, sto znaci da mora da trosi gorivo.
Ima 2.5 atmo i elektro motor.
Cena na kraju izadje ista.
Na kraju ce Merceses vredeti bas mnogo vise od Lexusa.
Sto znaci da je na kraju GLC 350e zapravo i jeftiniji i ako je u apsolutno svemu bolji i pocetna cena visa.
Dodatno je NX vecini diskutabilnog izgleda, a GLC vecini lep, sto naravno nije pravilo.
Kao sto sam rekao, bio bi ok auto da kosta 20% manje.
Sent from my Sony
Pogledaj poslednje 3 C klase recimo, a onda pogledaj poslednja 3 IS-a, poslednja tri Avensisa, ma maltene poslednja biko koja modela bilo koje marke, pa se vrati ovde i ponovi tu njegovu izjavu i stani iza nje.
Mislim da ne postoji marka koja pravi tolike promene kao Mercedes, a ti je spominjes kao marki koja najmanje promena pravi.
Kakve GLK, model.koji se vise ne proizvodi, ima veze sa NX-om?
Kao i Q5 od 170ks od pre.6,7 godina?
Sto se GLC 220d tice:
http://www.zeperfs.com/en/duel5644-6001.htm
Glc ima vise kg po ks i opet je brzi.
Na stazi od 90s, brzi je sa 5s.
Nema tu realne i nerealne voznje, NX je sporiji, prosto.
A sto se klase tice, GLC 350e ide 5.9s do 100, za razliku od NX 300h, koji ide 9.2s.
Dodatno, stoji sve sto sam rekao, pogotovo sto moze da ide 30+km samo na struju i to do 130 km/h.
Taj Lexus nikada nece trositi ispod 5l, nekom mirnom vozacu ce prosek biti 8l, nekom agresivnijem ce trositi 12l, to je realnost.
GLC mozes koliko hoces da vozis recimo 10km do posla i nazad, da ti ni 1l goriva.ne potrosi ikada, ako imas punjac kod kuce.
Ako nemas, onda ce elektromotor da se puni preko benzinskog posle 30km i potrosnja ce biti oko 3l.
Naravno, to je za finog vozaca, a kada se koristi pun potencijal, verujem da ni on nije ispod 10l, ali svakako znatno manje od NXa.
Ti si onda vozio osnovni model, a pricas da si vozio full.
F sport je osnovni model, a luxury ili exexutice je najvisi paket i na to moze da se doda jos jedno 5k eura opreme, sto izadje malo vise od 60k. Kao sto sam rekao, drugar ga je zagledao detaljnije, to mi je on rekao.
U jednom cosku imamo GLC 350e, koji ima vise opreme koju sam mozes da biras i izbacis visak, da izadje jeftinije, bez da zrtvujete nesto sto vam treba, plus sa svojih hibridnih 320ks ide kao da ima 270~, 0-100 5.9s, trosi ~4l, moze na struju 30km, do 130 km/h, ima menjac sa 9 brzina, max brzina 250 km/h. Ima opciju da se puni na struju, sto znaci da ako dnevno prelazite manje od 30km, mozete da se vozite bez da ikada sipate gorivo.
Ima 2.0 turbobenzinski i elektro motor.
U drugom cosku imamo NX 300h, sa CVT skutertronik menjacem, 197ks, koji idu kao ~150ks, 0-100 9.2s, na struju moze da ide 1.5km, do 40 km/h. Nema opciju da se puni na struju, sto znaci da mora da trosi gorivo.
Ima 2.5 atmo i elektro motor.
Cena na kraju izadje ista.
Na kraju ce Merceses vredeti bas mnogo vise od Lexusa.
Sto znaci da je na kraju GLC 350e zapravo i jeftiniji i ako je u apsolutno svemu bolji i pocetna cena visa.
Dodatno je NX vecini diskutabilnog izgleda, a GLC vecini lep, sto naravno nije pravilo.
Kao sto sam rekao, bio bi ok auto da kosta 20% manje.
Sent from my Sony