Stranica 49 od 55
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 10 Okt 2015, 07:24
od Milos
Ma naravno,postalo je preterivanje.Plus da izvuces iz tih kola maksimum treba da vozis ceo zivot stazu.
Zavrsice kao sto je Rock rekao kod kolekcionara,ili bogatih Arapa koji ce da ga u prvoj teraju u crveno po Londonu.
Inace ne verujem da ce ikad napraviti nesto lepse od E46 CSL.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 10 Okt 2015, 09:44
od AcaKayak
Al su glupi ovi iz BMWa, prošli put su loše čipovali gts-a za stazu.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 10 Okt 2015, 11:02
od sebekkg
Milos napisao:Ma naravno,postalo je preterivanje.Plus da izvuces iz tih kola maksimum treba da vozis ceo zivot stazu.
Zavrsice kao sto je Rock rekao kod kolekcionara,ili bogatih Arapa koji ce da ga u prvoj teraju u crveno po Londonu.
Inace ne verujem da ce ikad napraviti nesto lepse od E46 CSL.
Ili da rade drift po peskovitom autoputu.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 10 Okt 2015, 15:56
od ROCK
Nema sumnje da ce biti dosta dobar za staze i izvlacenja max krugova. Ali za svakodnevnu voznju jako neprakticno ili neudobno. Nesto slicno kao i gt3 rs
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 01:31
od milospinkfloyd
jel normalno vama da je auto na ringu brzi od konegsega ccx ili carrere gt ili pagani zonde? I da je brzi pola minuta od m4?
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 01:36
od AcaKayak
Meni jeste.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 02:14
od ftj
Bolje gume, bolji ks/kg odnos, tvrdje i kvalitetnije oslanjanje u kombinaciji sa nfs spojlerom i kovanim felnama i eto 30 sekundi.
I uopste nije toliko puno hardkor za neku normalnu upotrebu, enterijer mu je i dalje cist fenseraj, jedino je malo smesno stedeti grame na ruckama za vrata i onda tapacirati instrument tablu i centralnu konzolu al kako je ispalo sve na kraju svaka cast.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 02:36
od AcaKayak
Bas tako.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 03:21
od Xepoj87
Ja bih pre rekao da je posebno sve setovano za nordschleife i da je auto danima testiran i podesavan da bi se izvukao maksimalni rezultat.
Bas iz tog razloga su ovi iz McLarena trazili da se sva tri siperautomobila testiraju sa automobilima koji su vec prodati, a ne fabrika da daje posebno setovan model, sto drasticno utice na razliku u vremenu.
Ako to radi jedan Ferrari, logicno je da je uradila i Alfa, od istog gazde, pa i Bmw za njima.
Zato kazem da ja licno ne priznajem vremena koja postignu proizvodjaci, vec samo nezavisni vozaci.
Sent from my Sony
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 06:25
od ROCK
To svi rade normalno. Pa i u svim takmicenjima se svaki put auta setuju za odredjene staze. Ispada da su onda sva vremena na ringu pomalo zabluda

Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 06:40
od Xepoj87
Ne, zato sto se vecina testira nevezano za fabriku.
Testira se automobil koji se prodaje u salonu, a ne posebno tuniran automobil za odredjenu stazu, cime se znatno utice na rezultat, a na kraju ti kao kupac ne dobijes isti takav.
Ne vidim kakve veze takmicenja imaju sa rezultatima komercijapnih automobila.
Sent from my Sony
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 09:45
od AcaKayak
McLaren beži jer zna da je sporiji od ferarija, nije to nikakvo čudo. Svi koji su ih testirali rekli su da je LaFerrari priča za sebe. Pogledaj samo brojke, laferrari ima više snage i 200kg manje od meklarena i 400 od poršea, tu realno nema nikakve diskusije. Nisu u pitanju neki levi auti pa da to može da se nadoknadi, da u laferrariju nisu sve doveli do maksimuma ne bi ni bili toliko lakši.
Nešto ne vidim da su bežali od bilo kog ferrarija sem ovog.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 09:51
od Xepoj87
Ne znam ko gde bezi i o cemu tacno pricas, ali jedini zahtev McLarena je bio da se testiraju vozila iz od vlasnika, to jest vev prodata vozila, a ne da fabrika dobavlja vozila, dok je Ferrari hteo da dozvoli test iskljucivo ako oni dostavljaju vozilo i da se unapred zna na kojoj stazi ce se testirati.
Ocigledno je zbog cega to rade, da bi setovali auto za najbolje vreme, cak i ako je najveca verovatnoca da je Ferrari tu najbrzi.
Rekli su da bilo kome ko im da vozilo na test, nikada vise nece dozvoliti da pazari njihovo vozilo.
Evo, sada ce Jeremy i ekipa da testiraju ta tri valjda, a citao sam da ce vlasnika da blokiraju ovi iz Ferrarija.
Sent from my Sony
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 10:08
od AcaKayak
Ma znam za sve to, sećam se skandala, ali ajd da ne idemo u offtopic. Svako vreme na ringu tako gledano je uz maksimalna podešavanja, niko tamo nije otišao u fazonu e idemo da se provozamo.
Što se tiče hipercar trojke, izgleda da će Harris biti prvi koji ih je ujedinio.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Poslato: 12 Okt 2015, 17:49
od ROCK
Da bi se postiglo najbolhe vreme na stazi vozilo mora da se issetuje da li ima vise sporih ili brzih krivina. Zato sam uporedio sa sport takmicenjima. A i vlasnik ako hoce najbolji krug moze svoj auto da setuje po toj stazi. Licno obaranje krugova na ringu ili monzi je samo marketing i nista vise. Tipa ono ciji je veci i ko moze duze
