Stranica 49 od 104

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 28 Jan 2014, 23:24
od dragan
pa, sa 4 dole treba oko 3s
http://www.youtube.com/watch?v=UIwZ_85SF2c

@methane - ma to je nizbrdo, pumpa odma bila sa strane :kezo:

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 29 Jan 2014, 21:22
od YUgisa
Malo upadam u tok radnje, posto ja bih da pisem o onome sa pocetka teme, nemam pojma o cemu sad pricate ali usustini moment i snaga su dva usko vezana pojma, preko momenta se izrazava snaga u odnosu na obrtaje. I snaga pokrece auto jer u suprotnom ne bi bilo smisla vrteti do tacke maksimalne snage (tj nesto vise za one koji znaju koja je fora), a ne do tacke maksimalnog momenta. Za one koji sada trenutno padaju u trans jer imaju turbodizela koji kida kako ide u nizim obrtajima pa to govori da je moment vazniji, cisto da kazem da vise momenta na nizim obrtajima znaci ujedno i vise snage na istim tim obrtajima posto se snaga izrazava preko momenta. Takodje ova dva pojma ne znace puno bez tacne informacije pri kojim obrtajima se to desava, pogotovo po pitanju momenta, jer ako neki auto ima vise momenta na nizim obrtajima ne mora automatski da znaci da ce biti drasticno bolji od onog koji ima nesto manji moment pri nesto visim obrtajima. Takode je bitno kako je rasprostranjen moment kroz obrtaje (samim tim i snaga od toga zavisi), jer jedan spic nije bolji od nesto nize brojke rasprostranjene kroz veci broj obrtaja.

Sto se elasticnosti motora tice, nikad koriscen pojam kod mene, ako hocu da ubrzam salta se u najnizi pogodan stepen prenosa za te potrebe :D To su cari uzivanja u saltanju brzina :D

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 29 Jan 2014, 21:27
od dragvorl
:bravo:
Procitaj malo pocetak teme, pise bome mnogo toga.

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 29 Jan 2014, 21:38
od YUgisa
Pise, ali ja nisam u obavezi da verujem u to :D Zato sam napisao svoje misljenje bazirano na licnom iskustvu i shvatanju/(ne)poznavanju tematike ;)

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 30 Jan 2014, 18:33
od carov2
http://www.youtube.com/watch?v=SzwkSRZbIOk
Koliko li momenta ima cim purnja toliko? :mrgreen: Ono sto se "kao" zna je da je u pitanju benzinac sa 192ks(kultni v6 busso motor, ne neki usisivac :mrgreen: ) i cipovani dizelas sa 175ks.

Re: Odlično objašnjenje šta je snaga, a šta obrtni moment :)

Poslato: 30 Jan 2014, 18:56
od methane.master
Eno ga Podvarak na 4:02 :kezo:

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 12 Okt 2014, 00:50
od Day Walker
Prvo bih posumnjao na EGR, al to si izbacio..

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 12 Okt 2014, 08:58
od nidza
Day Walker napisao:Prvo bih posumnjao na EGR, al to si izbacio..
Upravo EGR. Bax i ja zatvorismo pločicom, što je trebalo još 2012 da uradim, ali rekoh softverski je zatvoren, ne treba. Međutim, posle određene intervencije u bliskoj prošlosti izgleda da je govno oživelo. Posumnjao sam zbog blagog trzanja na 2000rpm pri malom gasu, i kad mi je Xepoj rekao da na putu za FG pućka dim.

Dobra vest je da su svi loši simptomi nestali, nema dima, nema trzanja, svetli greška, ali nema nikakvog uticaja na vožnju, srećom. Što je najvažnije, auto mnogo bolje ide, potpisuje u prve 3 brzine po suvom Eagle F1 tako da se sve puši. Moraće ponovo na softversko zatvaranje, a izgleda da ga ne baca ova greška u limp mode. Valjda će tako i ostati dok se ne vidim sa mojim hakerima.

Tapatalk 4

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 12 Okt 2014, 09:44
od dragan
Nidzo smanji ribu :)
Potpisuje u 3. sa eagle f1 :)

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 12 Okt 2014, 10:02
od nidza
Možda na neravninama, jer je dosta tvrd, možda samo jedan tocak, ali između 3 i 4 hiljade vuče ko nenormalan. Prvo sam mislio da mi je kvačilo puklo, iako je sve relativno novo, jer u višim radi dobro. U prve dve teško stignem da prešaltam pre 5 hiljada koliko brzo napuni.

A mozda je ipak kvačilo, moram još malo da se igram. Sad mi nije žao ako nešto pukne, popraviću, ali hoću maksimalno da uživam u autu. Ako mi se stiska, neću da se suzdržavam.

Tapatalk Pro

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 12 Okt 2014, 10:19
od Velja
Moja 156ica je potpisivala i u 3., po suvom sa letnjim Semperit gumama :)
Nije imala ni ASR ni ESP i kad na >1500 obrtaja potopiš gas, škripe gume 10ak metara. Mnogo je bila nenormalna :ccc:

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 13 Okt 2014, 06:21
od Markoni
nidza napisao:U prve dve teško stignem da prešaltam pre 5 hiljada koliko brzo napuni.
Prskas li nitro mozda?



Tapatalk Post

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 13 Okt 2014, 06:55
od dragan
Meni nije bas najjasnije da li taj jtd onda potpisuje na 1500 ili na 4000rpm... :think:
Nekom analogijom sad cekamo da se javi ivan i kaze kako mu jaci i laksi punto potpisuje bar u petoj :)

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 13 Okt 2014, 09:05
od Velja
Ako misliš na mene, moja Alfa je bila remapirana i turbina je punila već od 1200 obr. Trećom brzinom je normalno išla i uzbrdo sa 30 kmh i imala trenutan odziv gasa. Znači, iz tog režima kad se stisne, bez diranja kvačila, kad dohvati 1500 obr - zaškripe gume i to ne na kratko. A sad, kad bih ti rekao da je i u četvrtoj br po vlažnom kolovozu potpisivala kada se ide sa 60 kmh uz Borsku prema Banjici ili Mihajla Petrovice prema Vidikovcu, ti bi i to izironis'o.
Fora je da je imala sasvim ujednačenu potentnost od 1200 pa do 5000 obr i u nenormalnoj kombinaciji sa nemanjem ASR/ESP-a (? :zbunjen: ) bivala je poprilično zajebana za svakodnevnu vožnju.

Re: Mobile uploads :)

Poslato: 13 Okt 2014, 13:06
od dragan
znaci sjalfovala je i na 1500 i na 3000 i na 4000rpm?