Stranica 50 od 59

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:20
od Dzoni_m
Izvinite, ja mislim da vi mesate ergonomiju sa kvalitetom. To sto se neki auto manje cuje kada se zatvaraju vrata nema veze sa tim da li ce se pojavaiti korozija na tim vratima. Kvalitet izrade garantuje da ce auto isto funkcionisati od dana kupovine narednih XX godina. A to da li se manje cuje preko rupa se odredjuje prilikom projektovanja vozila. Zato je skuplji, ali opet da li je to opravdanje?

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:21
od nidza
Laki, braniš svoj brend na način na koji bezubi navijač od silnih tuča u ime kluba brani svoj klub. Na taj način je lako izgubiti iz vida argumente.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:23
od Laki021
Pa s obzirom kako vi napadate bez argumenata, ne vidim nigde problem.

Ti kazes da je Alfa manje vise ko BMW, nemas argumente za tu tvrdnju, ja mogu samo iz iskustva da ti kazem: pazi da nije...

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:25
od starac vujadin
Svako ima iskustva. Lično iskustvo je bitno naravno, i ok je da na osnovu toga neko ne voli, ne prija mu ili nema sreće sa nekim proizvodom i da odbija da ih ubuduće kupuje i koristi. I ja imam proizvode s kojima nemam sreće, konkretno Bosch. Šta god sam imao od njih ništa nije valjalo - od bele tehnike do brisača. I gledam da ih izbegavam, ali ne mog baš da kažem da su loši samo zato što mene loše služe.
Niti ću voziti Fiat samo zbog toga što imam dobro iskustvo s njihovom pouzdanošću.

Jednostavno, priča da je neko kvalitetniji samo zbog toga što se tako zove meni vređa inteligenciju. Meni svi imaju istu startnu poziciju.

Kada se upotrebe hladne činjenice "premium" priča puca ko mehur od sapunice.

Naravno, ako treba to da naglasim - nije sporno da su većina Mercedesa, Audija, pa i BMW :) kvalitetni automobili.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:25
od Delija
Prica je bespredmetna... Pa koja budala bi dala osetno vise para za nesto sto nije i objektivno i subjektivno bolje? :)

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:26
od stefanan
Spameri pogledajte naziv teme :kezo:

ja sam inace poceo da zagledam svakog svemirca na ulici, da vidim dal mozda pise da se prodaje

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 14 Feb 2014, 13:28
od Laki021
Delija napisao:Prica je bespredmetna... Pa koja budala bi dala osetno vise para za nesto sto nije i objektivno i subjektivno bolje? :)

Kako koja, pa ona koja hoce da se pokaze i leci komplekse. Zar ne bude to zakljucak svakog poredjenja sa ostalim i glavni razlog kupovine "premium" automobila...

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 13:37
od Floyd
Eto, ja vozio Alfu od 60 do 118k km i druznje sa majstorima je bilo intenzivno :)
Manje je Laki ulozio u BMW-a od 130 do 220k km nego ja u tu Alfu :kuku:

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 13:50
od starac vujadin
Ja sam vozio Alfu 156 od 30000 do 80000, a moj kum SLK 200 za kraće vreme jer ga je prodao od 0-30000km je imao više problema od mene...srećom da je imao garanciju i kasko...so what? Meni je taj SLK jako fin auto, iako je imao smešne kvarove.

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 14:00
od NidzaV8
starac vujadin napisao:Ja sam vozio Alfu 156 od 30000 do 80000, a moj kum SLK 200 za kraće vreme jer ga je prodao od 0-30000km je imao više problema od mene...srećom da je imao garanciju i kasko...so what? Meni je taj SLK jako fin auto, iako je imao smešne kvarove.
Stari , sta je imao od kvarova slk , cisto pitam zanima me . :)

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 14:02
od Floyd
Pa i kod mene na Alfi su bili smesni kvarovi... osim kvacila (sto pripisujem nepravilnoj upotrebi prethodnog vlasnika) ni jedan drugi nije narusavao funkcionalnost auta ali dovoljno je bilo da me izbaci iz takta i izvuce neki dinar iz dzepa.

Apsolutna pouzdanost nekog auta ne postoji... sve zavisi od serije, motorizacije, nacina eksploatacije itd.

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 14:20
od starac vujadin
NidzaV8 napisao:
starac vujadin napisao:Ja sam vozio Alfu 156 od 30000 do 80000, a moj kum SLK 200 za kraće vreme jer ga je prodao od 0-30000km je imao više problema od mene...srećom da je imao garanciju i kasko...so what? Meni je taj SLK jako fin auto, iako je imao smešne kvarove.
Stari , sta je imao od kvarova slk , cisto pitam zanima me . :)
Kad sam rekao "smešne kvarove" kdo SLK, mislio sam da je smešno da se zalome takvi kvarovi na ganc novom "premium" automobilu. Bolje reći da su kvarovi bili apsurdni.

Konstatno ga je zezala brava vozačkih vrata i to su mu popravljali više puta.
Kožno sedište se samo od sebe rašilo i grejač mu je izgoreo kožnu jaknu. Menjali su mu celo sedište.
Motor mu je povećano trošio ulje u odnosu na fabričku specifikaciju od prvog dana iako su mu svi ostali parametri bili dobri. Moj kum nije od onih koji diže frku zbog toga jer mu je auto išao dobro, pa se nije bavio ispitivanjem uzroka toga.
Prodao je auto posle tri godine, ne zbog tih problema, već zbog proširenja porodice.

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 14:35
od NidzaV8
starac vujadin napisao:
NidzaV8 napisao:
starac vujadin napisao:Ja sam vozio Alfu 156 od 30000 do 80000, a moj kum SLK 200 za kraće vreme jer ga je prodao od 0-30000km je imao više problema od mene...srećom da je imao garanciju i kasko...so what? Meni je taj SLK jako fin auto, iako je imao smešne kvarove.
Stari , sta je imao od kvarova slk , cisto pitam zanima me . :)
Kad sam rekao "smešne kvarove" kdo SLK, mislio sam da je smešno da se zalome takvi kvarovi na ganc novom "premium" automobilu. Bolje reći da su kvarovi bili apsurdni.

Konstatno ga je zezala brava vozačkih vrata i to su mu popravljali više puta.
Kožno sedište se samo od sebe rašilo i grejač mu je izgoreo kožnu jaknu. Menjali su mu celo sedište.
Motor mu je povećano trošio ulje u odnosu na fabričku specifikaciju od prvog dana iako su mu svi ostali parametri bili dobri. Moj kum nije od onih koji diže frku zbog toga jer mu je auto išao dobro, pa se nije bavio ispitivanjem uzroka toga.
Prodao je auto posle tri godine, ne zbog tih problema, već zbog proširenja porodice.
E hvala ,interesovalo me je , jer sam i ja imao neke probleme , mada to sto je tvoj kum imao nisu prijatne stvari svakako i ne mali propusti rekao bih .

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 15:20
od Xepoj87
Izvini Starce,ali sta je upravo taj Fiat 500 koji ti vozis,nego izmisljanje premiuma u svojoj klasi?
Sa 85ks kosta kao Golf 7,a skuplji je od Kie Pro Ceed sa 135ks. I to su sadasnje cene,da ne pricamo kakve su bile kada je izasao.

Poredjenje Bravo-a i Bmw 3,stvarno nisam ocekivao da ces ti da pokrenes.
A pogotovo ne sa propratnom recenicom,kako vozac Bmw-a gleda u Bravo i govori kako je jadan...
To je preterano cak i za tebe,kao opsteg hejtera "premium" segmenta.
A verujem da veoma dobro znas koliko to nije realno,ali guras,jer ti je bitnije da isforsiras pricu oko naduvanosti premium segmenta,nego da pravis realna poredjenja.
I recenica da Bravo ima serijski neku opremu,ali u visim paketima je kao reci da Bmw ima standardno 420ks,ali u jacem paketu.
Jeftinije je da Bmw-u dodas tempomat i Alu felne,nego Bravu,da ja sada idem malo u banalizovanje onog sto pojacava moju stranu price ;)

Re: Dueli u klasama

Poslato: 14 Feb 2014, 15:46
od starac vujadin
Izvini Starce,ali sta je upravo taj Fiat 500 koji ti vozis,nego izmisljanje premiuma u svojoj klasi?
Sa 85ks kosta kao Golf 7,a skuplji je od Kie Pro Ceed sa 135ks. I to su sadasnje cene,da ne pricamo kakve su bile kada je izasao.
Ja sam protiv takve podele, a nikad nisam rekao da ne bih vozio auto koji spada u "premium", lai ne zato što ga neko proglašava,nego zato što se meni sviđa. Da imam BMW 1 npr, nikad ne bih diskutovao s vlasnikom Astre s pozicije "ja imam premium, piškaj se"
Poredjenje Bravo-a i Bmw 3,stvarno nisam ocekivao da ces ti da pokrenes.
A pogotovo ne sa propratnom recenicom,kako vozac Bmw-a gleda u Bravo i govori kako je jadan...
Mislim da bi u nekom zamišljenom dijalogu veće šanse bile na mojoj pretpostavci, nego suprotno. Činjenica je da vlasnici "premiuma" vrlo često imaju prepotentan odnos prema drugim kolima bez pokrića. Zato često voze bahato, hvale se...
A verujem da veoma dobro znas koliko to nije realno,ali guras,jer ti je bitnije da isforsiras pricu oko naduvanosti premium segmenta,nego da pravis realna poredjenja.]
Nema nikavog forsiranja nego govorim jezikom argumenata. Čak sam i "elaborat" napisao na tvoju želju o tome :) . I biću dosledan oko toga.
I recenica da Bravo ima serijski neku opremu,ali u visim paketima je kao reci da Bmw ima standardno 420ks,ali u jacem paketu.
Jeftinije je da Bmw-u dodas tempomat i Alu felne,nego Bravu,da ja sada idem malo u banalizovanje onog sto pojacava moju stranu price ;)
Ovo ti je banalizovanje i hvatanje za slamčicu jer si u toj reči kao otkrio pukotinu u mojoj argumentaciji. Ti bi prednost Bravo-a koji je odlično opremljen i košta mnogo jeftinije od klotare "premiuma" da podvedeš pod manu...nije nego.

I zaboralvjaš d aje Bravo samo primer...psle sam navodio gomilu drugih modela koji isto imaju prednosti. Nije stvar u Bravo, nego je stvar da s estvari nazivaju pravim imenom.

Meni je to upravo jedan od najbezobraznijih stvari kod "premiuma" - kako muzu svoje kupce dok im kao pružaju vrhunsku uslugu. Prvo platiš kao nešto uber dobro, ali onda da bi to bilo stvarno to kako treba nazidaš cenu najmanje 30%. Licemerno. I onda se tešiš da takvom autu sporije pada cena i tešiš se procentima, a zaboravljaš koiko si ga platio i da si kalirao u evrima, a ne u procentima.