methane, hoces reci da su u renaultu bas tolike budale, da em gube na svakom autu, em se trude da prodaju sto vise primeraka?
u prvom jako gresis, a u drugom mozda i ne, ali svejedno...ako postoji dobar razlog ovakvom kliju 4 rs, on je sto na duze staze, zbog opet poznatih razloga, koncepcija klija 3 rs, posebno sto se tice pogona, nema buducnost. sto ne znaci da je losiji auto, naravno, a to i u ovom tekstu covek kaze...cak naprotiv...
opet, ovakav kakav je je savremena koncepcija koja je dobra platforma za dalje usavrsavanje, videli smo kakve su najave za vilijams...
sto se tice poredjenja sa dvojkom, ne znam nikog da se poredio sa trophy-jem, a sve i da jeste, 182 ph2 je na pravcu brzi auto, razlika je jako mala ali, for the record, postoji, ali je trojka zreliji auto, u koji bilo ko kad sedne ne ostane ravnodusan, bilo da je izasao iz nekog sporog krsa ili mnogo brzeg i suvo tehnicki naprednijeg golfa 6 R
vec sam sto puta rekao, osim na vecem delu staza, trojka nije ni najbrza na pravcu, ali joj to nije smetalo da bude merilo klase kad se trazi hothatch. po ostalim merilima nevezano za performanse, dvojka i trojka su dva razlicita sveta, to mislim da vec mogu reci iz licnog iskustva
ha, isprovocirao si me da napisem ovoliki post...
no nebitno, nije zgoreg svakako pruziti i ovom kliju 4 rs sansu, jer jeste da je veliki zaokret u odnosu na prethodnika, ali je i prethodnik bio prilican zaokret od svog prethodnika, i bilo je testova sa pocetka zivota klija 3 rs gde su ga kritikovali kako je prevelik, kako je prepitom, pretezak itd, ali posle je sve leglo na svoje...
mene je iskreno iznenadilo ovo sto kazu za menjac - gledano na papiru menjac u kliju rs jeste odlican, i ima predispozicije za to (suvo kvacilo, mala masa itd ), ispred je automatika u gt86 recimo, ali je u startu dobio dosta kritika. sa druge strane, ja smatram dsg referencom u toj klasi ( naravno, menjaci sa jos vise stepeni kod bmw-a, a i kod merca su druga liga, sa prvim imam iskustva i zaista je bruka ) a ovde su menjac klija stavili ispred dsg-a... i sad ja ne razumem bas najbolje sta se u klasi od 4m i 20k evrica ocekuje od automatske transmisije...
