Stranica 50 od 71

Re: Renault Clio IV

Poslato: 25 Avg 2013, 12:14
od methane.master
RNS fura svoje ramove, obično sa natpisom RENAULT.RS

Ovakav RS je pre mesec-dva bio u BG doduše sa FR tablicama. Meni se veoma sviđa.

Edit:

@Uroš

Da nije ovaj čika? ;)
Slika

Re: Renault Clio IV

Poslato: 25 Avg 2013, 13:09
od Floyd
Slika

Slika

Re: Renault Clio IV

Poslato: 25 Avg 2013, 14:39
od methane.master
Da, to je iz test iz Auto Moto i Sport i imao je najbolje vreme.

Sad će Starac i Dragan da krenu sa kuknjavom kako to nije to, i kako više nema manual šalt getribu i kako više nema personaliti... :kezo:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 25 Avg 2013, 14:44
od TheWickerMan
Može link za ovaj test? :)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 25 Avg 2013, 14:52
od Uroš S.
Ne manual šalt getribu nego boîte de vitesses manuelle :rofl:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 25 Avg 2013, 15:01
od Floyd
TheWickerMan napisao:Može link za ovaj test? :)
http://www.sportauto.de/vergleichstest/ ... 84339.html
methane.master napisao:Sad će Starac i Dragan da krenu sa kuknjavom kako to nije to, i kako više nema manual šalt getribu i kako više nema personaliti... :kezo:
I ima uke*ani turbo :kezo:

Mene je iskreno Fiesta odusevila :doubleup:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 25 Avg 2013, 15:03
od TheWickerMan
Blagodarim :)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 09:56
od dragan
fijesta i jeste po vecini testova konacni pobednik, iako nije najbrza... pa ni klio 3 rs nije bio najbrzi u univerzumu ( osim ako mu se stavi vauvau lip i cuning izduvi :kezo: ), ali je do kraja proizvodnje bio najcesci pobednik svih uporednih testova...smeo bih da se opkladim da su ga jos malo tweakovali da bi derao i ove nove derane :) al hebene euro norme, sta da se radi...

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 10:37
od starac vujadin
Starac je kupio taj sport auto jos pre mesec dana, a Fiestu hvalim jos od davnih dana i ona je meni vec mesecima favorit u toj podkategoriji hot hatcheva. Iskreni, pravi hothatch, bez nepotrebnih gadgeta, fabircki istrimovan kako treba, sa postenom cenom. Steta sto taj auto nema posebnu temu ovde , jer ce se pisati o njemu ovde kada vise ljudi vidi koliko je to dobar auto.
Da novom Cliu Sport fali personality i manuelni menjac rekao je svaki novinar i test vozac...uz to taj menjac je bulja i morace da ga unapredjuju pod hitno posto mu vestacka inteligencija nije jaca strana i cesto gresi u "predvidjanju" u koju brzinu treba da usalta. Tako da se ne radi o kuknjavi, nego o konstataciji.
Ljubitelji novotarija mogu samo da grizu nokte jer su se vec pojavili testovi gde stari Clio pobedjuje novog..nego nije smelo odmah na pocetku po promociji da se prave takvi testovi. Legenda ostaje legenda - Cara Dusana je nasledio Uros Nejaki.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 11:39
od methane.master
Uroš S. napisao:Ne manual šalt getribu nego boîte de vitesses manuelle :rofl:
Uroše, dovoljno si dugo u priči sa kolima, pa bi trebao da znaš da tamo gde je Golf 2 svetinja, kad bi negde izgovorio/napisao ovo iznad bio bi razapet kao osoba sklona devijantom seksualnom ponašanju. :kezo:
Floyd napisao: http://www.sportauto.de/vergleichstest/ ... 84339.html

Mene je iskreno Fiesta odusevila :doubleup:
Dobra je Fiesta, ali ona od 215KS.

A da se ne mučite, evo vam test na kud i kamo poznatijem jeziku. :cool!:

Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
starac vujadin napisao:Da novom Cliu Sport fali personality i manuelni menjac rekao je svaki novinar i test vozac...uz to taj menjac je bulja i morace da ga unapredjuju pod hitno posto mu vestacka inteligencija nije jaca strana i cesto gresi u "predvidjanju" u koju brzinu treba da usalta. Tako da se ne radi o kuknjavi, nego o konstataciji.
Evo šta sam vam rekao. :kezo:

U vezi ovog, mogu samo da dodam da firma koja gubi par stotina € po prodatom primerku, teško sebi može da dozvoli da ide niz dlaku maloj grupi zealota praveći ne znam kakav personality, čak po cenu da godinama kukaju po internetu, već prave auto koji će gađati širu grupu, a pri tome imati nižu cenu proizvodnje. Surovo, ali u ovom trenutku istinito.
starac vujadin napisao:Ljubitelji novotarija mogu samo da grizu nokte jer su se vec pojavili testovi gde stari Clio pobedjuje novog..nego nije smelo odmah na pocetku po promociji da se prave takvi testovi. Legenda ostaje legenda - Cara Dusana je nasledio Uros Nejaki.
Eh šta bi im tek uradio Trophy 182? ;) Uostalom priča se po gradu da je nedavno gotovo ošišao jednu 197-icu. :djavo:
Ili možda beše 172 :think:

Kada bi se kojim slučajem današnji zemunci poslužili genealogijom Nemanjića, rekli bi ... 'Nači, Stefan Dečanski - KonZa. :rofl:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 11:51
od starac vujadin
Evo šta sam vam rekao.

U vezi ovog, mogu samo da dodam da firma koja gubi par stotina € po prodatom primerku, teško sebi može da dozvoli da ide niz dlaku maloj grupi zealota praveći ne znam kakav personality, čak po cenu da godinama kukaju po internetu, već prave auto koji će gađati širu grupu, a pri tome imati nižu cenu proizvodnje. Surovo, ali u ovom trenutku istinito.
Ne razumem šta je smešno. Direktno si me prozvao i napisao sam SA ARGUMENTIMA zašto mislim to što mislim, a nisam se pozivao na iracionalne argumente. I onda se kao sprdaš što sam se javio..kao "evo ga ovaj"...:zbunjen:

Ne znam odakle ti to da se radi o nekoj sekti, kada svi bruje o tome. U svakom lsučaju nije to mala i beznačajna grupa kupaca što ćeš videti u bliskoj budućnosti.

Ne moraš meni da objašnjavaš potrebu za racionalnim ponašanjem i utilitaritičkim pristupom. Imam svoju firmu već godinama i takve poteze vučem svaki dan.
Uostalom, opet sam ja o tome prvi pisao na ovom forumu otkud potreba za ovakvim Cliom IV RS, pa nemoj prodavati meni moju priču. ;)
Eh šta bi im tek uradio Trophy 182? Uostalom priča se po gradu da je nedavno gotovo ošišao jednu 197-icu.

Kada bi se kojim slučajem današnji zemunci poslužili genealogijom Nemanjića, rekli bi ... 'Nači, Stefan Dečanski - KonZa.
Priča se svašta po gradu, a verovatno bi ako bi hteli mogli da nađemo primer i da je pešak bio brži od Clia Sport. ;)

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 12:16
od dragan
methane, hoces reci da su u renaultu bas tolike budale, da em gube na svakom autu, em se trude da prodaju sto vise primeraka? :kezo:

u prvom jako gresis, a u drugom mozda i ne, ali svejedno...ako postoji dobar razlog ovakvom kliju 4 rs, on je sto na duze staze, zbog opet poznatih razloga, koncepcija klija 3 rs, posebno sto se tice pogona, nema buducnost. sto ne znaci da je losiji auto, naravno, a to i u ovom tekstu covek kaze...cak naprotiv...
opet, ovakav kakav je je savremena koncepcija koja je dobra platforma za dalje usavrsavanje, videli smo kakve su najave za vilijams...

sto se tice poredjenja sa dvojkom, ne znam nikog da se poredio sa trophy-jem, a sve i da jeste, 182 ph2 je na pravcu brzi auto, razlika je jako mala ali, for the record, postoji, ali je trojka zreliji auto, u koji bilo ko kad sedne ne ostane ravnodusan, bilo da je izasao iz nekog sporog krsa ili mnogo brzeg i suvo tehnicki naprednijeg golfa 6 R :mrgreen:
vec sam sto puta rekao, osim na vecem delu staza, trojka nije ni najbrza na pravcu, ali joj to nije smetalo da bude merilo klase kad se trazi hothatch. po ostalim merilima nevezano za performanse, dvojka i trojka su dva razlicita sveta, to mislim da vec mogu reci iz licnog iskustva :)

ha, isprovocirao si me da napisem ovoliki post... :kezo:

no nebitno, nije zgoreg svakako pruziti i ovom kliju 4 rs sansu, jer jeste da je veliki zaokret u odnosu na prethodnika, ali je i prethodnik bio prilican zaokret od svog prethodnika, i bilo je testova sa pocetka zivota klija 3 rs gde su ga kritikovali kako je prevelik, kako je prepitom, pretezak itd, ali posle je sve leglo na svoje...
mene je iskreno iznenadilo ovo sto kazu za menjac - gledano na papiru menjac u kliju rs jeste odlican, i ima predispozicije za to (suvo kvacilo, mala masa itd ), ispred je automatika u gt86 recimo, ali je u startu dobio dosta kritika. sa druge strane, ja smatram dsg referencom u toj klasi ( naravno, menjaci sa jos vise stepeni kod bmw-a, a i kod merca su druga liga, sa prvim imam iskustva i zaista je bruka ) a ovde su menjac klija stavili ispred dsg-a... i sad ja ne razumem bas najbolje sta se u klasi od 4m i 20k evrica ocekuje od automatske transmisije... :think:

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 12:23
od starac vujadin
Fakat je da Clio IV RS nije vise sampion, a Clio III RS je bio undisputed champion. Na stranu sto je "trojka" brza i dalje na stazi. Clio i Megane su doveli do toga da Renault bude referenca u hot hatchevima, onaj koji se juri i koji se pokusava dostignuti. Jako se tesko stize do takvog statusa kakav imaju Golf, BMW 3, Mercedes S, RAV 4, itd... Peugeot je jednom bio referentan u hot hatchevima, pa se kockao, razblazio pricu, povukao se i sada ocajnicki zeli da se vrati tamo gde je bio, ali ne ide to tako lako. Pored toga sto ce manje prodavati hot hatch verziju koja naravno cini manjinu u udelu prodaje tog modela, na duge staze to utice na celokupnu prodaju.

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 12:45
od methane.master
starac vujadin napisao:
Evo šta sam vam rekao.

U vezi ovog, mogu samo da dodam da firma koja gubi par stotina € po prodatom primerku, teško sebi može da dozvoli da ide niz dlaku maloj grupi zealota praveći ne znam kakav personality, čak po cenu da godinama kukaju po internetu, već prave auto koji će gađati širu grupu, a pri tome imati nižu cenu proizvodnje. Surovo, ali u ovom trenutku istinito.
Ne razumem šta je smešno. Direktno si me prozvao i napisao sam SA ARGUMENTIMA zašto mislim to što mislim, a nisam se pozivao na iracionalne argumente. I onda se kao sprdaš što sam se javio..kao "evo ga ovaj"...:zbunjen:
Imam utisak da nekad preozbiljno shvataš forum. Ako sam te uvredio - izvini.

Većina nas argumente zasniva na čitanju/gledanju nekih testova koje je probao tamo neko, i izneo zaključak koji može i ne mora biti objektivan, a može biti čak i tendenciozan. Kakav god da je, uglavnom niko tih ljudi ne spori da je reč o prilično malim i u nekom realnom životu teško primetnim stvarima. Problem nastaje kada konzumenti tih testova, među kojima smo ti i ja, počnu da oni dodnose, po meni, prilično iskrivljene zaključke kako je nešto ultimativno dobro, a ono drugo, neopevano smeće. Tako je i u ovoj temi. Negde ranije sam brojke iz jednog od tih testova (AutoExpress, nisam siguran) stavio u tabele, čak to i grafički prikazao, gde svako ko ima iole veću matematičku i tehničku pismenost može videti da je zaključak prenaglašen (da ne upotrebim neku drugu reč). E onda naravno uvek može da se priča o osećaju u vožnji (jeste bitno, ali debelo subjektivno), personalitiju, ovom, onom ... Nejboje je što većina ljudi koja raspravlja o tome nije ni prošla pored tih automobila, a kamo li ih vozila. Evo ja prvi.

Off topic
Lažem, prošao sam pored žutog RS-a, pored ostalih nisam. ;)
starac vujadin napisao:Ne znam odakle ti to da se radi o nekoj sekti, kada svi bruje o tome. U svakom lsučaju nije to mala i beznačajna grupa kupaca što ćeš videti u bliskoj budućnosti.
Ne moraš meni da objašnjavaš potrebu za racionalnim ponašanjem i utilitaritičkim pristupom. Imam svoju firmu već godinama i takve poteze vučem svaki dan.
Uostalom, opet sam ja o tome prvi pisao na ovom forumu otkud potreba za ovakvim Cliom IV RS, pa nemoj prodavati meni moju priču. ;)
Nemam šta da prodajem ni tebi ni sebi ni drugima, to je očigledno svakom ko i iole prati dešavanja u automobilskoj industiji. Napisao sam to na početku teme, ali ako si ti pre OK. Da ne kopamo po porukama, eto prepuštam ti kopirajt na tu "priču". :)
starac vujadin napisao:Priča se svašta po gradu, a verovatno bi ako bi hteli mogli da nađemo primer i da je pešak bio brži od Clia Sport. ;)
Za pešaka ne znam, ali znam bar dvojicu biciklilsta koji bi ga odrali. :kezo: U pravu si, svašta se priča i po gradu i po netu.

Edit:
Toliko pišete da ne mogu da postignem na sve da odgovorim. :kezo: Dragane, da se ne pogubim u citatima, odgovaram ti kad se vratim kući. NHF

Re: Renault Clio IV

Poslato: 26 Avg 2013, 13:14
od starac vujadin
Nisam se uvredio, samo sam reagovao. Uostalom, hajde zamisli da obrnemo uloge da sam ja napisao nesto, prozvao te (obiljno ili u sali), ti se javis, odgovoris ozbiljno ili manje ozbiljnom, a ja te zezam sto si se javio - sta bi mislio. To mu dodje kao neki double jeopardy. :)

Sto se tice donosenja zakljucaka na osnovu testo ovako rezonujem. Citam te testove preko 30 godina. Prvo, nikada ne verujem samo jednom izvoru, ali donosim zakljucak kada procitam dovoljan broj relevantnih testova, obicno iz razlicitih zemalja i ono sto je utvrdjeno kao zajednicki kvalitet ili mana kod svih usvajam da jeste istina. Negde skepsa i sumnja mora da prestane i ako me ljudi koji se bave time i profesionalci uvere svoji argumentima onda nema razloga da se sad nesto vise pametujem. I takvim zakljucima verujem vise nego pojedinacnim utiscima laika sa foruma, iy prica, itd. Cak i licno iskustvo moze biti varljivo, ali dobro.
Za Clio III RS sam procitao sigurno preko 20 testova. Izgubio je samo jedan da sam citao ili vodeo i to jedva i to na kraju karijere od DS3 Racinga i to je Clio imao 18" felne koje su ga umrtvile i imao je losija vremena koja inace ima. Pa valjda to nesto znaci...Mozda negde ima jos neki test ili poredjenje koje je izgubio, ali ce morati neko dobro da se pomuci da ga nadje i da bude od nekog iole relevantnijeg izvora.
Do sada niko nije bio posebno odusevljen sa Cliom IV Sport, od Nemaca, preko Francuza do Engleza, itd, itd...Niko ne kaze d aje losm, ali ne briljira kao sto je stari model.
Pored toga sam vozio sve Clio Sport, ako to nesto bitno i Clio 1.8, samo nisam Clio Williams.
Sto se tice dranja po ulicama i ulicnim trkama, posto sam takvih duela imao dosta...Sve je to ok dok ne vozis neki malo skuplji auto i ne pocnes da razmisljas. Ja sam imao jedno lose iskustvo i od tada izbegavam da se nadmecem s matorim krsevima koje kostaju 1000-2000, a moj auto kosta recimo 10x vise. Tako da me uopste ne bi cudilo da Clio II RS sredi Clio III RS na ulicno odmeravanju jer i ovaj sto vozi Clio III ima vise o cemu da razmislja ako negde zakaci auto, a ovaj drugi je mnogo opusteniji o tome i njegova ostrica je pomerena mnogo vise nego ovom prvom. Da se ne uvrede ljudi koji voze Clio II RS - odlican je to auto i dusu je dao za nateravanje, ali to jeste tako. Takodje, da se ne uvrede ljudi koji voze kola od 1000 evra. Cenim njihov novac, i mnog starija kola volim, ali po pitanju potencijalne stete jeste tako kako sma napisao.

Sto se tice odmeravanja, ovo je jedno interesantno i mislim da ga je neko vec stavljao, ali cisto da "obnovimo gradivo":

http://www.youtube.com/watch?v=aPpg3aF2ZdQ