Prvo, nista tu ne cekica, nije to smart, vec ima dobru izolaciju, a i solidan zvuk, par mojih drugara cak vise gotivi zvuk dizela

Ne znam sta ti tacno znaci racionalan i povoljan auto?
Jel to tvoj GTI? I ako tvoj nije povoljan, da li znaci da mozes da furas S kupe 65 amg,.jer ni on nije povoljan? Koja je granica povoljnog, punto, mini, golf r, e250, e500 i da li je ta granica kod svih ista?
Jel tvoj motor racionalan i stedljiv izbor u odnosu na neki skuter od 50cc? I ako nije, zasto onda ne vozis neku Agustuili Ducatija od 30 soma?
Po meni je retko koja voznja automobila racionalna.
A sada, kada sam ti objasnio koliko ti je besmislena ta izjava, da se vratim na.sustinu.
E350cdi trosi 12l proseka, e350 trosi 20l, a mozda i vise, jer je atmo. Pricam o mojoj voznji po gradu, ne zanima me koliko trosi Peri na autobanu, a i tu verujem da je razlika veca od 2l.
Registracija za dizela je 1000e, za benz je 2000e.
Dakle, pored vec preskupog odrzavanja i povelike celokupne kinte potrebne za posedovanje e kabria, ja treba da dam , za realno 2000 mesecno(smanjio sam ove godine), to je 1000e vise za regu, plus za gorivo 8lx250= 2000e, sve zajedno 3000e vise u najboljem slucaju.
Mozda tebi ta razlika vredi toga, ali meni ne vredi.
Plus, e350cdi je na limitima da me ne preoptereti, jer je za njega potrebno oko 6-8 soma godisnje da bih se vozikao.
Sent from my Sony