Stranica 497 od 898

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 13:05
od ivancho
Izvinjavam se što upadam sa drugom pričom. Da li se neko seća gde se nalazi link za poručivanje one makete AirSerbia ATR-a? Pretragom nisam uspeo da nađem.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 13:18
od mića
Vidi ovde
https://www.flyflyshop.com/modeli-aviona

Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 13:30
od zuzazu
H4wkeye napisao:Bas dosta nelogicnosti za taj Helios let. Secam se gledao sam na NGC o tome. Kako su i zasto pored svih upozorenja i toga i dalje nastavili da lete umesto da se vrate na aerodrom da se prekontrolise to, nemam pojma. Mislim da su trebali odmah cim se prvi warning oglasio na 10ak hiljada feeta da se spuste. Hipoksija je jako zeznuta i opasna, svega nekoliko minuta je dovoljno da se onesvesti covek.

Moguce je da je hipoksija vec pocela da deluje pomalo i da su zbog toga lose rasudjivali i mislili da je taj warning nesto drugo.
Sasvim moguce.
Oni su imali laganu dekompresiju koja je gora od rapidne jer je podmukla.
Ako je neko pusac, lose fizicke kondicije, umoran, ili sl., na njega ce hipoksija brze da utice.

Vec po komunikaciji kapetana sa OCC se vidi da nije pri sebi.

A da ne prepoznaju cabin altitude warning horn.....

Inace 737 ima dve "ahilove pete" - autothrottle system i sistem za presurizaciju. I ne vidim da Boeing ista cini da to ispravi.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 13:36
od ivancho
mića napisao:Vidi ovde
https://www.flyflyshop.com/modeli-aviona

Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Video, ali nisam mislio na ovo. Neki strani sajt je bio u pitanju i razmera je bila prilično veća. Svakako hvala.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 14:34
od H4wkeye
zuzazu napisao:
H4wkeye napisao:Bas dosta nelogicnosti za taj Helios let. Secam se gledao sam na NGC o tome. Kako su i zasto pored svih upozorenja i toga i dalje nastavili da lete umesto da se vrate na aerodrom da se prekontrolise to, nemam pojma. Mislim da su trebali odmah cim se prvi warning oglasio na 10ak hiljada feeta da se spuste. Hipoksija je jako zeznuta i opasna, svega nekoliko minuta je dovoljno da se onesvesti covek.

Moguce je da je hipoksija vec pocela da deluje pomalo i da su zbog toga lose rasudjivali i mislili da je taj warning nesto drugo.
Sasvim moguce.
Oni su imali laganu dekompresiju koja je gora od rapidne jer je podmukla.
Ako je neko pusac, lose fizicke kondicije, umoran, ili sl., na njega ce hipoksija brze da utice.

Vec po komunikaciji kapetana sa OCC se vidi da nije pri sebi.

A da ne prepoznaju cabin altitude warning horn.....

Inace 737 ima dve "ahilove pete" - autothrottle system i sistem za presurizaciju. I ne vidim da Boeing ista cini da to ispravi.
Mozda ce MAX verzija srediti te stvari?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 17:48
od zuzazu
A/T 737 Classic vs. NG je ostao isti
Pressurization controller 737 Classic vs. NG samo kozmeticke izmene na kontrolnoj kutiji

Koliko vidim sa fotki NG i MAX se ne razlikuju u tom delu


Slika

Ovaj levo kao da je Mifune iz Matrix Revolutions



Slika



Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 17:52
od Cica Maca
Znaci, totalno nehuman. Opet, subjektivni osecaj, basic u prednosti u odnosu na boing, boing, boing barem po mojim usima.

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 17:52
od H4wkeye
zuzazu napisao:A/T 737 Classic vs. NG je ostao isti
Pressurization controller 737 Classic vs. NG samo kozmeticke izmene na kontrolnoj kutiji

Koliko vidim sa fotki NG i MAX se ne razlikuju u tom delu


Slika

Ovaj levo kao da je Mifune iz Matrix Revolutions



Slika



Slika
Hahaha stvarno lice, samo malo omatorio na slici u Boingu :mrgreen:.

http://aviationweek.com/awin/faa-orders ... ective-mod

Jel ima ovo veze sa tim a/t problemom sto si pricao?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 18:39
od pedja
Гага napisao:
ivancho napisao:Kada smo kod ATR-a , da li Gaga ima informaciju kako da se dopremi ovo?
Гага napisao:Немачка фирма Херпа (Herpa Miniaturmodelle GmbH; Leonrodstraße 46-47; 90599 Dietenhofen) која производи моделе свих врста возила и авиона, ускоро избацује на тржиште модел Ербасовог авиона тип АТР-72 и то под бојама Ер Србије, а регистрациона ознака авиона је YU-ALU. Модел је одлично израђен и у размери је 1:500, а урађен је од метала, а цена ће му бити 19,90 евра.

Slika

Иако ће на тржишту бити тек на пролеће ове године, може већ сад да се резервише.

http://www.herpa.de/collect/(S(3l2vp045uit2go55lewqye45" onclick="window.open(this.href);return false;))/detail.aspx?ProductID=527675&lang=de-DE&express=1&thumb=1
Иванчо, ако имаш рођака или пријатеља у Немачкој/Аустрији покушај преко њега да резервише и да код њега стигне пошиљка. После ћеш се ти лако раскусурати са пријатељем/рођаком.
Sam svoj post ne možeš da nađeš. Nccccc. :D

TT

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 19:20
od zuzazu
Nije to, @h4wkeye, mada jeste jedna od Boingovih zackoljica. A/T dobija signal sa kapetanovog radio visinomera kada ce da oduzme gas u auto-landu, a kapetan THY nije bio svestan da mu radio visinomer ne radi kako treba. I onda se jos tu nagomilalo svasta....

Problem sa A/T je sto ne drzi zadatu brzinu. Primetio sam da mu smeta bocni vetar ili let u mlaznoj struji. Vrlo lako udje u overspeed.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 19:48
od H4wkeye
Ahaaa. Znaci ako si na prilazu i radi A/T, flaps 30 recimo a jaci je bocni vetar moze da se desi da udje u overspeed za tu konfiguraciju recimo? Nisam to znao.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 21:03
od zuzazu
U ostalim fazama (penjanje, kruz) udje u overspeed.
Hoce i u poniranju ali je tada na retard pa nije do A/T
A u prilazu fino drzi brzinu

Ima li tih iznenadjenja na FS?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 25 Jul 2017, 22:05
od H4wkeye
Ah, ja reko u prilazu. Ima, javi se ponekad. Isto u climb/cruise fazi, ali ne toliko cesto. Pretpostavljam da je i na pravom isto vise izuzetak nego pravilo. To je na PMDG 737 NGX modelu, koji je ja mislim najrealisticnija verzija 737-800 (ima i -600, -700 i -900 varijante) jer je radjena uz saradnju Boingovih inzenjera. Desava se uglavnom kao sto si rekao, kada je jak vetar ili ako naglo promeni pravac/udjes u neku struju. Tad zna da pobrljavi.

Takodje ponekad se desi kada si u descent fazi da ne prati bas tacno FMC speed, ako je jaci vetar i/ili crosswind. Ne udje u overspeed ali recimo ako ti je na PFD-u brzina oznacena na 280 kts, a ti se spustas sa FL350 recimo, hoce da padne malo ispod tipa bude 260-265. U principu nije nista kriticno. Neko koliko sam video je spomenuo da to hoce i na pravom da se desi kada se pogode takvi neki uslovi da ne isprati uvek 100% FMC speed. Vertikalni profil prati odlicno.

P.S. http://www.jetstreamtv.net/london-calling-737ng-to-lhr/

Odlican video koga zanima letenje. Prati KLM let od Amsterdama do Londona. Detaljno prikazuju sve i objasnjavaju. Charts, konfiguracija FMC-a itd.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jul 2017, 07:38
od zuzazu
To je onda sjajno. Brzina zaista ide gore ili dole pogotovo kada je u VNAVu. Potrudili su se i to da prikazu.
Ako te zanima, baci pogled na underspeed ili overspeed protection.
Uvedi ga sam.
Penji sa v/s i zadaj mu neki nerealni rate of climb 3-4000, i pusti da brzina pada u odnosu na MCP selektovanu. Gledaj sta ce da se desi.

Dug nocni let, bilo mi je dosadno:


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 26 Jul 2017, 08:16
od McGruja
Zašto je overspeed opasan?
Ne govorim o granicama izdržljivosti aviona, već ono standardno malo brze