Stranica 498 od 898
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Jul 2017, 09:13
od cozmo
H4wkeye napisao:To je na PMDG 737 NGX modelu, koji je ja mislim najrealisticnija verzija 737-800 (ima i -600, -700 i -900 varijante) jer je radjena uz saradnju Boingovih inzenjera. Desava se uglavnom kao sto si rekao, kada je jak vetar ili ako naglo promeni pravac/udjes u neku struju. Tad zna da pobrljavi
Mani to. Uzmi DC-9-32 Classic od Coolsky. Da vidiš šta je realizam u FS.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Jul 2017, 09:16
od ivancho
pedja napisao:Гага napisao:ivancho napisao:Kada smo kod ATR-a , da li Gaga ima informaciju kako da se dopremi ovo?
Гага napisao:Немачка фирма Херпа (Herpa Miniaturmodelle GmbH; Leonrodstraße 46-47; 90599 Dietenhofen) која производи моделе свих врста возила и авиона, ускоро избацује на тржиште модел Ербасовог авиона тип АТР-72
и то под бојама Ер Србије, а регистрациона ознака авиона је YU-ALU. Модел је одлично израђен и у размери је 1:500, а урађен је од метала, а цена ће му бити 19,90 евра.
Иако ће на тржишту бити тек на пролеће ове године, може већ сад да се резервише.
http://www.herpa.de/collect/(S(3l2vp045uit2go55lewqye45" onclick="window.open(this.href);return false;))/detail.aspx?ProductID=527675&lang=de-DE&express=1&thumb=1
Иванчо, ако имаш рођака или пријатеља у Немачкој/Аустрији покушај преко њега да резервише и да код њега стигне пошиљка. После ћеш се ти лако раскусурати са пријатељем/рођаком.
Sam svoj post ne možeš da nađeš. Nccccc.
TT

to kralju, hvala

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Jul 2017, 09:36
od pedja
Nema na čemu
TT
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Jul 2017, 13:29
od zuzazu
McGruja napisao:Zašto je overspeed opasan?
Ne govorim o granicama izdržljivosti aviona, već ono standardno malo brze
Standardno malo brze, nece mu biti nista, ja to radim svaki dan

Hocu reci letim na limitu maksimalne dozvoljene brzine.
Sad, postoje razni limiti brzine koji se ne smeju prekoraciti jer se smatra da je moguce da je doslo do nedozvoljenih naprezanja i mogucih konstruktivnih ostecenja pojedinih delova aviona:
- max brzina za izvlacenje stajnog trapa
- max brzina za uvlacenje stajnog trapa
- max brzina za svaki flaps
- nikad prekoraciva brzina VNE (never exceeded speed), za avion, generalno
Ako dodje do toga, avion mora na detaljan pregled, a pilot na ribanje kod sefa
Na velikim visinama i velikim tezinama, brzina stolinga i nikad prekoracive brzine su toliko blizu, tzv Coffin Corner, da ni test pilot ne zna da li je avion u stollu ili overspeedu (dve potpuno razlicite stvari - premala i prevelika brzina a obe stvari se manifestuju na isti nacin - buffetingom) i ne zna kako da ga vadi iz situacije u koju je upao.
Radi stednje goriva, danas se avioni kace na sto visi nivo leta gde je samo mala turbulencija dovoljna da ga uvede u ovo stanje.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Jul 2017, 14:11
od H4wkeye
zuzazu napisao:To je onda sjajno. Brzina zaista ide gore ili dole pogotovo kada je u VNAVu. Potrudili su se i to da prikazu.
Ako te zanima, baci pogled na underspeed ili overspeed protection.
Uvedi ga sam.
Penji sa v/s i zadaj mu neki nerealni rate of climb 3-4000, i pusti da brzina pada u odnosu na MCP selektovanu. Gledaj sta ce da se desi.
Dug nocni let, bilo mi je dosadno:
Vrh fotke!

Probacu ovo sto si rekao pa javljam sta je bilo. Mislim da su neki vec testirali ali ne znam tacno.
cozmo napisao:
H4wkeye napisao:To je na PMDG 737 NGX modelu, koji je ja mislim najrealisticnija verzija 737-800 (ima i -600, -700 i -900 varijante) jer je radjena uz saradnju Boingovih inzenjera. Desava se uglavnom kao sto si rekao, kada je jak vetar ili ako naglo promeni pravac/udjes u neku struju. Tad zna da pobrljavi
Mani to. Uzmi DC-9-32 Classic od Coolsky. Da vidiš šta je realizam u FS.
Nisam znao da ima ovo, bacicu pogled bas. Uglavnom se drzim B738, ponekad Airbus A320.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Jul 2017, 14:18
od cozmo
Imam i to i CaptainSim B727. Vrhunski modeli i veoma tačni. Imam i JAT livery ako te zanima, mogu ti okačim negde.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 26 Jul 2017, 14:32
od H4wkeye
Moze.

Pa sibni na PP, stavicu u dedicated FSX folder

Iskreno te starije modele aviona nisam do sada isporbavao, ali svakako bi bilo interesantno leteti na tome, sobzirom da su dosta drugaciji od modernih cockpita u novim avionima.
Edit: Gledam sad na FlightRadaru, SunExpress iz Stutgarta za Hurgadu sleteo na Nikolu Teslu, divertovali izgleda. Dragane, sta to bilo?

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 02:23
od H4wkeye
zuzazu napisao:To je onda sjajno. Brzina zaista ide gore ili dole pogotovo kada je u VNAVu. Potrudili su se i to da prikazu.
Ako te zanima, baci pogled na underspeed ili overspeed protection.
Uvedi ga sam.
Penji sa v/s i zadaj mu neki nerealni rate of climb 3-4000, i pusti da brzina pada u odnosu na MCP selektovanu. Gledaj sta ce da se desi.
Dug nocni let, bilo mi je dosadno:
Ok isporbao sam ovo. Izlevelovao sam se na 7000 feeta. MCP speed je na 250 i zadao sam mu da se penje na 39000 feeta sa +6000 v/s climb rate-om. Full thrust je spicio i krenuo da se penje. Kako se penjao brzina je opadala polako i primetio sam da kako je brzina sve vise opadala on je smanjivao rate penjanja iako je i dalje v/s bio na +6000. Onda kada je dosao do nekih 130-140 kts, ukljucio se onaj warning (stick shaker valjda), tada je vec oborio climb rate na ispod +3000 i cim se ukljucio warning oborio je jos vise i poceo da dobija na brzini. Nije usao u stall ni u jednom trenutku.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 06:47
od BAJKER
Ukrainska vlada nalozila gasenje cuvene fabrike aviona Antonov
Naime, vlada u Kijevu je osnovala specijalnu komisiju, na čijem čelu je zamenik ukrajinskog ministra za ekonomski razvoj i trgovinu Jurij Brovčenko, sa zadatkom da u roku od dva meseca "obezbedi implementaciju mera povezanih sa likvidacijom koncerna" i da isplati poverioce preduzeća, prenosi Raša tudej.
Prema dekretu objavljenom na zvaničnoj internet stranici ukrajinske vlade, komisija je u obavezi da u roku od tri meseca preda Vladi likvidacioni bilans stanja.
Odluka o gašenju "Antonova" je doneta još u januaru prošle godine, kada se pojavila informacija Ministarstva privrede Ukrajine da je koncern "ANTK Antonov" raspušten, a sva proizvodnja prebačena "Ukroboronpromu" (Namenskoj industriji Ministarstva odbrane Ukrajine).
Koncern "Antonov" je osnovan 1946. godine u Novosibirsku. Šest godina kasnije su ga premestili u Kijev. Koncern je konstruisao putnički avion An-24, teretni An-124 "ruslan", kao i najveći avion na svetu An-225 "mrija".
https://www.rt.com/business/397547-ukra ... quidation/
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 09:26
od Cica Maca
Hoce u NATO, EU...
Sent from my SONY Experia mobile
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 10:01
od BAJKER
I nesto tipa, nama vase ne treba a vi kupite od nas.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 10:37
od Cica Maca
Udarna vest u (polu)zutoj stampi vec drugi dan. Ako neko jos nije video/procitao.
http://www.armywtfmoments.com/2017/07/s ... a-highway/
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 12:40
od Heinz
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 13:43
od Heinz
http://www.aviatica.rs/ex-yu-aviation-a ... 9-u-najam/
EX-YU Aviation: Air Serbia nudi tri aviona Airbus A319 u najam
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 27 Jul 2017, 14:12
od H4wkeye
Mene zanima da li ce stvarno da nabave A320 Neo kao sto pise na Wikipediji. Mislim da je 10 komada a delivery date je tipa 2018-19