Stranica 6 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2012, 18:05
od MAD MAX
Ne znam gde se mogu naći u Bg Loctite proizvodi, ali to je velika kompanija koja ima i fabrike u Srbiji, pa mislim da u Bg nije problem naći Rost Kiler. Postoji malo pakovanje od recimo 75 ml i ne može bit neka para....
Ko god ima problem sa zimskim peckama i oljuštenim - ispeskarenim pragovima na farbi a auto nije baš imun na koroziju, kao Dacije, opeli (stariji sigurno).... pa i kola sa garancijom na koroziju od 12god na peskarenim pragovima i sl delovima ovo je nezamenjiv prajmer. (ja sam ga koristio i na Fiatu, VW, Peugeotu, starijim Renoima.... usled peskarenja)

Uzgred, Kia i hjundai imaju istu zaštitu, sve drugo su samo priče...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2012, 18:41
od Saša
MAD MAX napisao: Ako imaš osiguranje, jednostavno je čukneš i zameniš preko osiguranja. Obavezno uzmi samo originalnu najčešće Pinkilton i nema zime.
Naravno, menjaj metlicu brisača, jer ona dohvata metalom u radu do stakla a ti to ne vidiš.
Zamenu bih odradio u ovlašćenom servisu, oni bi valjda trebali da stave original. Osiguranje mi ističe 8. marta tako da i nemam nešto mnogo vremena za razmišljanje. Jeste da je sitno ali je auto nov pa mi je ipak žao tako ostaviti.


Sent from my Samsung using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2012, 18:47
od MAD MAX
Je li imaš kasko ili?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2012, 19:00
od Saša
Delimičan kasko - stakla plus osiguranje putnika, plaćeno uz obavezno osiguranje. Namenski sam to u startu platio očekivajući ovakve pizdarije ili lom nekog stakla od strane lopova.

Sent from my Samsung using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2012, 19:00
od steva_anya
Obrati paznju na koju sumu su osigurana stakla.
Drugar je osigurao stakla, imao manju naprslinu. Cuknuo jos malo staklo, to se resirilo, otisao za zamenu u ovlasceni, tamo sve korektno uradili, cena bila npr 300e, a osiguranje je pokrivalo recimo do 250e. Znam da je iz svog dzepa doplatio razliku.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2012, 19:05
od MAD MAX
Ako je to kasko, može se desiti da ako sad prijaviš štetu, bude ti skuplje naredno osiguranje. Raspitaj se. Uglavnom ima neki fazon, ako nekoga bar malo znaš, pijaviš štetu za prethodnu godinu po prethodnoj polisi, a po zaključenju novog ugovora baš za šoferku i ne diraju ti premiju.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 25 Feb 2012, 19:05
od Saša
U polisi piše da je suma 30.000 din bez učešća u šteti i da se osigurava na prvi rizik. Više od toga ne znam.

Nij to pravi kasko već ga sada valjda tako definišu/nazivaju, delimičan kasko C

Sent from my Samsung using Tapatalk

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 11:25
od Gaginh0
Zbog cega se sve pali lampica AIR-BAG-a kod VW grupe?

Na Oktaviji su ustanovili da je zbog pomeranja sedista doslo do nekog naelektrisanja neke elektronike kod airbagova u sedistu.

Medjutim meni se upalilo to na Polu nekidan, nisam pomerao sediste, a nije ni cale. Kad dam kontakt ta lampica je normalno upaljenja, zatim upalim auto i ona se ugasi na dve sekunde i onda se opet upali i tako sija stalno... Zbog cega to jos moze biti?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 12:03
od bane valjevo
Osiguraci te zezaju verovatno, a mozda je akumulator oslabio... A i dzek za Air-bag se nalazi ispod sedista, zar ne...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 12:06
od Gaginh0
Da, nalazi se ispod sedista, i to se znalo paliti u Skodi kad stalno pomeras sediste, ali na Polu sediste nije pomereno odavno...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 12:06
od Sloba
Verovatno si imao ili još uvek imaš prekide kontakta, verovatno ispod sedišta, i ta greška je sada u memoriji. Prvo otklanjanje kvara, a onda brisanje greške, bar je tako na većini automobila za koje znam da su imali takav problem.

I ne mora to imati veze sa pomeranjem sedišta, može se pri usisavanju kola potkačiti konektor kako ne treba, ili neko nogom sa zadnje klupe...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 12:07
od snork
paja napisao:
MAD MAX napisao: I30 kao i svako koreanac nema pocinkovan lim, .
Da li je moguće? :o
Jeste. :) Pitanje je i koji Japanci imaju, Toyote takođe rđaju kada se malo zagrebu. Uporedite to sa npr. običnim Puntom, gde ogrebotine i oderotine stoje tako godinama, bez tragova korozije. Ko bi pre 20 godina rekao da ćemo dočekati dan da Italijani budu primer za dobru antikorozivnu zaštitu. :kezo:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 13:34
od MAD MAX
Gaginh0 napisao:Da, nalazi se ispod sedista, i to se znalo paliti u Skodi kad stalno pomeras sediste, ali na Polu sediste nije pomereno odavno...
Što je Sloba rekao, najčešći problem je sa kablovima i konektorima ispod sedišta. Kad stavljaš nešto, usisavaš... otkine kabal ili iksljuči konektor. Taj problem sam često viđao sa bočnim vazdušnim jastucima.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 15:19
od TheWickerMan
snork napisao: Ko bi pre 20 godina rekao da ćemo dočekati dan da Italijani budu primer za dobru antikorozivnu zaštitu. :kezo:
:rofl: :rofl: :rofl:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 26 Feb 2012, 15:58
od Gaginh0
Pa tak oje bilo na Skodi, pa su mu taj konektor nekako prelemili dok je jos bila u garanciji i posle toga se nije palio...

Ebem ti sranje, sad moram negde na ponistavanje toga, a to se placa, ode bzv 1-2 crvene...