Stranica 6 od 12
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 10:44
od dunx81
Iskotisticu ovu temu da priupitam,nisam nasao priblizniju a ne bih bezveze da otvaram novu...
Radi se o sluzbenoj Astri G 2.0 DI 16v (640.000km).
Prilikom svakog prvog paljenja (nebitno da li je zima ili leto) nekoliko sekundi bas neravnomerno radi,zacuje se klokotanje slicno kao kod starih Mecki 190/200d i baci neki vise beo nego plavi dim iz auspuha.
Posle 6-7 sekundi se sve dovede u normalu,lepo radi,ne dimi nista. Svako sledece paljenje u toku dana je najnormalnije osim ako ne odstoji celo radno vreme pa se onda pali. U principu to se desava kad auto miruje 7-8+ sati.
Ne znam u cemu je fazon i sta bi trebalo uraditi da se to eliminise.
Evo snimka:
http://www.youtube.com/watch?v=le40UMb0DHw&
http://www.youtube.com/watch?v=le40UMb0DHw&" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 10:49
od nikaragva
Grejači?
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 11:16
od dunx81
Menjani su u dva navrata. I posle zamene se isto ponasala.
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 11:27
od Kuzmanovic
Ovo meni izgleda kao nesagorelo gorivo. Trebalo bi proveriti grejace da li rade kako treba, iako su menjani dva puta. Ako nisu grejaci, treba naci uzrok zasto ne stigne da sagori gorivo. Ja nemam ideju sta bi pored toga bilo.
Imao sam i ja slican problem na Meganu. Trebalo mu je malo vise da upali i kada upali, dok se ne zagreje isto baca beli dim. Bio je problem u jednom grejacu, koji je zamenjen i posle toga je normalno palio jedno dve nedelje i sada ponovo imamo problem. Verovatno je riknuo neki od ostala tri, nikako da odemo do servisa da vidimo o cemu se radi.
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 11:30
od nikaragva
Koliko znam uvek se menjaju svi grejači odjednom, upravo zbog toga.
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 11:31
od kvcali
Tu je problem sa losim kucistem bosch pumpe usled pomerenog pretpaljenja jako je lose startovanje motora, na kraju kada motor upali na izduvu je karateristican plavicast dim, koji je znak da pumpa salje previse goriva, da bi posle par minuta motor stabilizovao svoj rad.
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 11:55
od dunx81
Znam da grejace nisu menjali sve od jednom vec parcijalno tako da cu veorvatno za pocetak zameniti sva cetiti pa videti kako ce se ponasati. Mada mi je jedan od majstora rekao isto sto i kvcali, da je bosch pumpa zrela za remnont.
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 12:22
od somi-car
Meni se slicno desavalo kada je bio pregoreo jedan grejac. Posle zamene sve je bilo normalno. Interesantno je kada su 2 druga grejaca bila neispravna sve je bilo normalno samo sto je izbacivao gresku SERVICE ENGINE
Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 13:30
od kvcali
pumpa ti je losa 99% zameni grejace, nista ne gubis, uvek je dobro imati nove, nego je kod ovih pumpi problematicno to kuciste, a i ne valja taj motor nista, samo 640.000, bar 2 miliona da je preso ovako

Re: Hladan start motora
Poslato: 05 Feb 2013, 22:07
od dunx81
Ma da i ja se iznedadio kako je vec dotrajalo

Re: Hladan start motora
Poslato: 19 Feb 2013, 15:19
od cozmo
Evo nekih mojih utisaka vezano za hladan start.
Posto sad imam direkt bus ka poslu, kolima idem na posao samo kad imam potrebu (kad se ostaje duze i slicno).
Recimo mozda 2 puta u 7-8 dana, tako da nekad auto stoji i nedelju dana bez paljenja.
Ono sto cujem sad kad su bili hladni dani (ulje je ELF STI Competition 10W40) su podizaci. To se ne cuje kada se auto pali svaki dan (recimo ako posle 7 dana nevozenja zaredjam par dana voznje ne cuju se). Znaci samo kad duze stoji prilikom prvog paljenja cuje se lupkanje podizaca neke 2-3 sekunde.
E sad zamislite auto koji se tako vozi recimo 6-7 godina minimum - to sigurno uzima danak, samo zbog tog hladnog starta, bez obzira na ulje (gradaciju) u motoru.
Re: Hladan start motora
Poslato: 19 Feb 2013, 15:22
od nikaragva
Hoćeš da kažeš da autu nije dovoljna noć ili ti recimo 12 sati da se skroz ohladi kada je napolju hladno?
Ili se ulje ne slije skroz, nego tek posle par dana?
Re: Hladan start motora
Poslato: 19 Feb 2013, 15:31
od MAD MAX
dunx81 napisao:Iskotisticu ovu temu da priupitam,nisam nasao priblizniju a ne bih bezveze da otvaram novu...
Radi se o sluzbenoj Astri G 2.0 DI 16v (640.000km).
Prilikom svakog prvog paljenja (nebitno da li je zima ili leto) nekoliko sekundi bas neravnomerno radi,zacuje se klokotanje slicno kao kod starih Mecki 190/200d i baci neki vise beo nego plavi dim iz auspuha.
Posle 6-7 sekundi se sve dovede u normalu,lepo radi,ne dimi nista. Svako sledece paljenje u toku dana je najnormalnije osim ako ne odstoji celo radno vreme pa se onda pali. U principu to se desava kad auto miruje 7-8+ sati.
Ne znam u cemu je fazon i sta bi trebalo uraditi da se to eliminise.
Evo snimka:
http://www.youtube.com/watch?v=le40UMb0DHw&
http://www.youtube.com/watch?v=le40UMb0DHw&" onclick="window.open(this.href);return false;
Najveća verovatnoća da su loši ventili i sicevi ventila na nekom cilindru (jedan ili dva), ili na nekom ventlu nema zazora. Na ovaj način se to manifestuje, pod uslovom da motor počne da normalnije radi posle 10 tak sekundi.
cozmo
ili ti ne valja neki podizač ili može biti i do uljnog filtera, koji je neispravan - divljak, neodgovarajući.... Uglavnom, podizači ne smeju da se čuju ni posle mesc - dva.
Re: Hladan start motora
Poslato: 19 Feb 2013, 18:01
od ljubitelj
cozmo napisao:
E sad zamislite auto koji se tako vozi recimo 6-7 godina minimum - to sigurno uzima danak, samo zbog tog hladnog starta, bez obzira na ulje (gradaciju) u motoru.
Ispravnom autu ne smeta da se tako vozi, a kod tebe treba da se proveri zasto se manifestuje problem i da se popravi kvar.
Prva sumnja jedan ili vise hidropodizaca pohaban.
Re: Hladan start motora
Poslato: 20 Feb 2013, 08:52
od cozmo
MAD MAX napisao:
cozmo
ili ti ne valja neki podizač ili može biti i do uljnog filtera, koji je neispravan - divljak, neodgovarajući.... Uglavnom, podizači ne smeju da se čuju ni posle mesc - dva.
Sta znam, cuju se i ovde tako novije Fieste po ulici kad ih ne pale po par dana, spolja bas klokoce iz motora. Filter za ulje je proveren (uvek uzimam taj), a lampica za ulje se gasi trenutno, bukvalno motor ne sastavi a ona se gasi.
Ovo traje mozda 2 do 3 sekunde a zvuk je identican ventilima kad su rastelovani (tap tap). Nije onako kao kod Puntica ili pomenute Fieste (koja ima 5-6 godina).
Uostalom, mislim da je to i logicno posle 260.000km da se ponesto zacuje

Kad ga vozim svaki dan, makar bilo i -15 tog zvuka nema. Samo kad stoji duze od 5-6 dana.