Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Audi A6

Post od Dusan »

nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari
No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od snork »

Turbo se vratio u Formulu-1? :zbunjen: Poslednji put kad sam pratio tu tematiku (pre nekih 10-11 godina :oops: ), bili su u igri V10 atmo motori od 3-4 l.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24658
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragvorl »

Vraca se 2014 zajedno sa mocnijim hibridnim pogonom. Ali to nece biti turbaci od 1.5 litre sa 1200 konja kao 80-ih, bice limitirani kolicinom goriva i brojem obrtaja. A pre 10 godina su bili V10 od 3.0 litre.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od trojanac »

Tema je sad skroz sređena, sve je prebačeno iz teme o Audiju A6 odakle je sve počelo.
Molim samo za razumevanje i diskusiju u skladu sa pravilima foruma, bez prepucavanja na ličnom nivou. To će se sankcionisati.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21790
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od nidza »

Dusan napisao:
nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari
No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.
Citat prijatelju, nisam ja to pisao, samo sam preneo. :-) Ja vidim da ne kapirate uopšte ono što se ljubitelj stvarno potrudio da lepo objasni. Pročitajte još jednom, pogledajte krive momenta i snage kod atmo vs turbo motora.

Takođe, turbo motori imaju uvek više konja nego atmo motor iste zapremine. Dizelke su izuzetak, ali i to se menja iz godine u godinu uvođenjem aluminijuma i drugih lakih legura.

Bio sam na Navaku 2x i video sam koliko moj auto dobro ide u odnosu na prave sportske mašine sa atmosfercima (Celica TS, Cupra, Megane RS, Saxo VTR...) iako sam ubedljivo najteži na onoj stazi bio (prazan auto ima 1535kg). Ne mora da se ode na stazu, stvar je vrlo prosta i ne budite tvrdoglavi nego pogledajte šta ljudi pišu na netu. Ima mnogo korisnih tekstova sa puno argumenata i objašnjenja.

Na kraju krajeva, turbo benzinac je pobednik kad su performanse u pitanju. O čemu vi ovde pričate? Još 80tih su iz 1500 kubika izvlačili 1500 konja.

Neće bez razloga atmo prestati da postoji za 10tak godina. Sem u posebnim slučajevima, u putničkim automobilima ih neće biti.

Tapatalk HD
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragan »

s tim sto su 2 od 4 auta koje si nabrojao turbo a ne atmo...
ali si u principu u pravu, u zivotu je razlika mnogih auta mnogo manja nego na papiru...cak i nebitno da li je atmo ili turbo...
i sa atmosfercem se treba vise potruditi, to svakako, ali ima i ko to voli...

nikako da ulovim markonija da vidimo jel isto 200ks turbo i atmo :)
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Markoni »

A i ti bi da se juris sa 100 kg tezim, porodicnim kolima... :D
Salim se malo. Imao sam jedan duel sa Cliom RS dok sam vozio FR-a i tu sam bio brzi, naravno pojma nemam da li je taj bio 100% ispravan i kakav je bio vozac.
Gledajuci zeperfs vidim da je to to otprilike...
http://www.zeperfs.com/duel1348-1350.htm
To je bio tzv. gradski okrsaj gde lezanje nama bas mnogo smisla. Naravno da bi po vijugavom putu verovatno gledao RS-u u auspuhe... :D
Vozio sam se bas pre par dana sa drugarom u njegovom RS-u, i osecaj ubrzanja je naravno losiji nego kod FR-a/GTI-a, ali kad covek gleda brzinomer to lepo putuje...
Inace kocnice su sigurno mnogo bolje na RS-u, tu nema price, ja sa kocenjem u FR-u nisam bio zadovoljan, a isto je i kod Golfa...

Imam jos termostat da zamenim i pahuljica je spremna... :D
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Uloga vozaca je velika. Bilo bi dobro da se vas dvojica nadjete i probate stvarno. Dragan se uvozao sa RS-om, a ti ceo zivot vozis takva kola i sigurno znas da vozis :)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
ftj
Reactions:
Postovi: 13929
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od ftj »

Klio je možda bolji u sporijim krivinama, u bržim nisam siguran da bi bio brži(da su isti vozači).
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragan »

ma ja to vise zezanja radi, mislim da realno tu nema neke velike razlike, bilo koji da je brzi.
mare sigurno zna da tera tog gti-ja, a ako me odere imam jedan razlog vise da gledam sledeci prevoz, ovaj je poceo da me svrbi polako :)
ima tu dosta faktora, gume ( ja sam na zimskim malo uzim od letnjih ), stanje motora ( moj je presao 45.600km i mislim da ide kako bi trebalo da ide ) itd. mare je svoj u najmanju ruku spremio za 24h le mana tako da verujem da tehnicki nema mane... :mrgreen:
u stvari najvise je da konacno sednem u taj gti vise :mrgreen:
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Markoni »

...i ako ti se svidi da ga nahvalis ovde i na RFS... ;) :kezo: :kezo:
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragan »

pa naravno...a tamo ima odma da me banuju :kezo:
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Markoni »

Ma salim se, gledah na HRV Renault forumu kako se kolju pa mi bese zanimljivo... :kezo:
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Dusan »

nidza napisao:
Dusan napisao:
nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari
No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.
Citat prijatelju, nisam ja to pisao, samo sam preneo. :-) Ja vidim da ne kapirate uopšte ono što se ljubitelj stvarno potrudio da lepo objasni. Pročitajte još jednom, pogledajte krive momenta i snage kod atmo vs turbo motora.
Sve je to uredu sto je ljubitelj napisao, ali to sto citiras jednostavno nije tacno, ko god da je to rekao pa cak i Ferrari ili Carroll Shelby, ako je uopste rekao, nije bio u pravu. ;)
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Stvar je u tome što skoro ništa nije u redu što je ljubitelj, alias Brick napisao. No, ima li smisla diskutovati da je nečijih 150ks više i vrednije od drugih 150ks...samo u Srbiji. 150ks je 150ks.
Zaključana tema