No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari
Turbo vs atmo iste snage
Re: Audi A6
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Turbo se vratio u Formulu-1?
Poslednji put kad sam pratio tu tematiku (pre nekih 10-11 godina
), bili su u igri V10 atmo motori od 3-4 l.


Ђенерал Јанковић
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Vraca se 2014 zajedno sa mocnijim hibridnim pogonom. Ali to nece biti turbaci od 1.5 litre sa 1200 konja kao 80-ih, bice limitirani kolicinom goriva i brojem obrtaja. A pre 10 godina su bili V10 od 3.0 litre.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Tema je sad skroz sređena, sve je prebačeno iz teme o Audiju A6 odakle je sve počelo.
Molim samo za razumevanje i diskusiju u skladu sa pravilima foruma, bez prepucavanja na ličnom nivou. To će se sankcionisati.
Molim samo za razumevanje i diskusiju u skladu sa pravilima foruma, bez prepucavanja na ličnom nivou. To će se sankcionisati.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Turbo vs atmo iste snage
Citat prijatelju, nisam ja to pisao, samo sam preneo.Dusan napisao:No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari

Takođe, turbo motori imaju uvek više konja nego atmo motor iste zapremine. Dizelke su izuzetak, ali i to se menja iz godine u godinu uvođenjem aluminijuma i drugih lakih legura.
Bio sam na Navaku 2x i video sam koliko moj auto dobro ide u odnosu na prave sportske mašine sa atmosfercima (Celica TS, Cupra, Megane RS, Saxo VTR...) iako sam ubedljivo najteži na onoj stazi bio (prazan auto ima 1535kg). Ne mora da se ode na stazu, stvar je vrlo prosta i ne budite tvrdoglavi nego pogledajte šta ljudi pišu na netu. Ima mnogo korisnih tekstova sa puno argumenata i objašnjenja.
Na kraju krajeva, turbo benzinac je pobednik kad su performanse u pitanju. O čemu vi ovde pričate? Još 80tih su iz 1500 kubika izvlačili 1500 konja.
Neće bez razloga atmo prestati da postoji za 10tak godina. Sem u posebnim slučajevima, u putničkim automobilima ih neće biti.
Tapatalk HD
Re: Turbo vs atmo iste snage
s tim sto su 2 od 4 auta koje si nabrojao turbo a ne atmo...
ali si u principu u pravu, u zivotu je razlika mnogih auta mnogo manja nego na papiru...cak i nebitno da li je atmo ili turbo...
i sa atmosfercem se treba vise potruditi, to svakako, ali ima i ko to voli...
nikako da ulovim markonija da vidimo jel isto 200ks turbo i atmo
ali si u principu u pravu, u zivotu je razlika mnogih auta mnogo manja nego na papiru...cak i nebitno da li je atmo ili turbo...
i sa atmosfercem se treba vise potruditi, to svakako, ali ima i ko to voli...
nikako da ulovim markonija da vidimo jel isto 200ks turbo i atmo

Re: Turbo vs atmo iste snage
A i ti bi da se juris sa 100 kg tezim, porodicnim kolima...
Salim se malo. Imao sam jedan duel sa Cliom RS dok sam vozio FR-a i tu sam bio brzi, naravno pojma nemam da li je taj bio 100% ispravan i kakav je bio vozac.
Gledajuci zeperfs vidim da je to to otprilike...
http://www.zeperfs.com/duel1348-1350.htm
To je bio tzv. gradski okrsaj gde lezanje nama bas mnogo smisla. Naravno da bi po vijugavom putu verovatno gledao RS-u u auspuhe...
Vozio sam se bas pre par dana sa drugarom u njegovom RS-u, i osecaj ubrzanja je naravno losiji nego kod FR-a/GTI-a, ali kad covek gleda brzinomer to lepo putuje...
Inace kocnice su sigurno mnogo bolje na RS-u, tu nema price, ja sa kocenjem u FR-u nisam bio zadovoljan, a isto je i kod Golfa...
Imam jos termostat da zamenim i pahuljica je spremna...

Salim se malo. Imao sam jedan duel sa Cliom RS dok sam vozio FR-a i tu sam bio brzi, naravno pojma nemam da li je taj bio 100% ispravan i kakav je bio vozac.
Gledajuci zeperfs vidim da je to to otprilike...
http://www.zeperfs.com/duel1348-1350.htm
To je bio tzv. gradski okrsaj gde lezanje nama bas mnogo smisla. Naravno da bi po vijugavom putu verovatno gledao RS-u u auspuhe...

Vozio sam se bas pre par dana sa drugarom u njegovom RS-u, i osecaj ubrzanja je naravno losiji nego kod FR-a/GTI-a, ali kad covek gleda brzinomer to lepo putuje...
Inace kocnice su sigurno mnogo bolje na RS-u, tu nema price, ja sa kocenjem u FR-u nisam bio zadovoljan, a isto je i kod Golfa...
Imam jos termostat da zamenim i pahuljica je spremna...

Re: Turbo vs atmo iste snage
Uloga vozaca je velika. Bilo bi dobro da se vas dvojica nadjete i probate stvarno. Dragan se uvozao sa RS-om, a ti ceo zivot vozis takva kola i sigurno znas da vozis 

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Klio je možda bolji u sporijim krivinama, u bržim nisam siguran da bi bio brži(da su isti vozači).
Re: Turbo vs atmo iste snage
ma ja to vise zezanja radi, mislim da realno tu nema neke velike razlike, bilo koji da je brzi.
mare sigurno zna da tera tog gti-ja, a ako me odere imam jedan razlog vise da gledam sledeci prevoz, ovaj je poceo da me svrbi polako
ima tu dosta faktora, gume ( ja sam na zimskim malo uzim od letnjih ), stanje motora ( moj je presao 45.600km i mislim da ide kako bi trebalo da ide ) itd. mare je svoj u najmanju ruku spremio za 24h le mana tako da verujem da tehnicki nema mane...
u stvari najvise je da konacno sednem u taj gti vise
mare sigurno zna da tera tog gti-ja, a ako me odere imam jedan razlog vise da gledam sledeci prevoz, ovaj je poceo da me svrbi polako

ima tu dosta faktora, gume ( ja sam na zimskim malo uzim od letnjih ), stanje motora ( moj je presao 45.600km i mislim da ide kako bi trebalo da ide ) itd. mare je svoj u najmanju ruku spremio za 24h le mana tako da verujem da tehnicki nema mane...

u stvari najvise je da konacno sednem u taj gti vise

Re: Turbo vs atmo iste snage
...i ako ti se svidi da ga nahvalis ovde i na RFS...




Re: Turbo vs atmo iste snage
pa naravno...a tamo ima odma da me banuju 

Re: Turbo vs atmo iste snage
Ma salim se, gledah na HRV Renault forumu kako se kolju pa mi bese zanimljivo... 

Re: Turbo vs atmo iste snage
Sve je to uredu sto je ljubitelj napisao, ali to sto citiras jednostavno nije tacno, ko god da je to rekao pa cak i Ferrari ili Carroll Shelby, ako je uopste rekao, nije bio u pravu.nidza napisao:Citat prijatelju, nisam ja to pisao, samo sam preneo.Dusan napisao:No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo FerrariJa vidim da ne kapirate uopšte ono što se ljubitelj stvarno potrudio da lepo objasni. Pročitajte još jednom, pogledajte krive momenta i snage kod atmo vs turbo motora.

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Stvar je u tome što skoro ništa nije u redu što je ljubitelj, alias Brick napisao. No, ima li smisla diskutovati da je nečijih 150ks više i vrednije od drugih 150ks...samo u Srbiji. 150ks je 150ks.