Stranica 6 od 41
Re: Audi A6
Poslato: 24 Jan 2013, 02:23
od Dusan
nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari
No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 02:35
od snork
Turbo se vratio u Formulu-1?

Poslednji put kad sam pratio tu tematiku (pre nekih 10-11 godina

), bili su u igri V10 atmo motori od 3-4 l.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 03:36
od dragvorl
Vraca se 2014 zajedno sa mocnijim hibridnim pogonom. Ali to nece biti turbaci od 1.5 litre sa 1200 konja kao 80-ih, bice limitirani kolicinom goriva i brojem obrtaja. A pre 10 godina su bili V10 od 3.0 litre.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 06:50
od trojanac
Tema je sad skroz sređena, sve je prebačeno iz teme o Audiju A6 odakle je sve počelo.
Molim samo za razumevanje i diskusiju u skladu sa pravilima foruma, bez prepucavanja na ličnom nivou. To će se sankcionisati.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 07:30
od nidza
Dusan napisao:nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari
No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.
Citat prijatelju, nisam ja to pisao, samo sam preneo.

Ja vidim da ne kapirate uopšte ono što se ljubitelj stvarno potrudio da lepo objasni. Pročitajte još jednom, pogledajte krive momenta i snage kod atmo vs turbo motora.
Takođe, turbo motori imaju uvek više konja nego atmo motor iste zapremine. Dizelke su izuzetak, ali i to se menja iz godine u godinu uvođenjem aluminijuma i drugih lakih legura.
Bio sam na Navaku 2x i video sam koliko moj auto dobro ide u odnosu na prave sportske mašine sa atmosfercima (Celica TS, Cupra, Megane RS, Saxo VTR...) iako sam ubedljivo najteži na onoj stazi bio (prazan auto ima 1535kg). Ne mora da se ode na stazu, stvar je vrlo prosta i ne budite tvrdoglavi nego pogledajte šta ljudi pišu na netu. Ima mnogo korisnih tekstova sa puno argumenata i objašnjenja.
Na kraju krajeva, turbo benzinac je pobednik kad su performanse u pitanju. O čemu vi ovde pričate? Još 80tih su iz 1500 kubika izvlačili 1500 konja.
Neće bez razloga atmo prestati da postoji za 10tak godina. Sem u posebnim slučajevima, u putničkim automobilima ih neće biti.
Tapatalk HD
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 07:41
od dragan
s tim sto su 2 od 4 auta koje si nabrojao turbo a ne atmo...
ali si u principu u pravu, u zivotu je razlika mnogih auta mnogo manja nego na papiru...cak i nebitno da li je atmo ili turbo...
i sa atmosfercem se treba vise potruditi, to svakako, ali ima i ko to voli...
nikako da ulovim markonija da vidimo jel isto 200ks turbo i atmo

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 09:37
od Markoni
A i ti bi da se juris sa 100 kg tezim, porodicnim kolima...
Salim se malo. Imao sam jedan duel sa Cliom RS dok sam vozio FR-a i tu sam bio brzi, naravno pojma nemam da li je taj bio 100% ispravan i kakav je bio vozac.
Gledajuci zeperfs vidim da je to to otprilike...
http://www.zeperfs.com/duel1348-1350.htm
To je bio tzv. gradski okrsaj gde lezanje nama bas mnogo smisla. Naravno da bi po vijugavom putu verovatno gledao RS-u u auspuhe...
Vozio sam se bas pre par dana sa drugarom u njegovom RS-u, i osecaj ubrzanja je naravno losiji nego kod FR-a/GTI-a, ali kad covek gleda brzinomer to lepo putuje...
Inace kocnice su sigurno mnogo bolje na RS-u, tu nema price, ja sa kocenjem u FR-u nisam bio zadovoljan, a isto je i kod Golfa...
Imam jos termostat da zamenim i pahuljica je spremna...

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 13:04
od 16_Valve_
Uloga vozaca je velika. Bilo bi dobro da se vas dvojica nadjete i probate stvarno. Dragan se uvozao sa RS-om, a ti ceo zivot vozis takva kola i sigurno znas da vozis

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 13:19
od ftj
Klio je možda bolji u sporijim krivinama, u bržim nisam siguran da bi bio brži(da su isti vozači).
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 13:33
od dragan
ma ja to vise zezanja radi, mislim da realno tu nema neke velike razlike, bilo koji da je brzi.
mare sigurno zna da tera tog gti-ja, a ako me odere imam jedan razlog vise da gledam sledeci prevoz, ovaj je poceo da me svrbi polako
ima tu dosta faktora, gume ( ja sam na zimskim malo uzim od letnjih ), stanje motora ( moj je presao 45.600km i mislim da ide kako bi trebalo da ide ) itd. mare je svoj u najmanju ruku spremio za 24h le mana tako da verujem da tehnicki nema mane...
u stvari najvise je da konacno sednem u taj gti vise

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 13:37
od Markoni
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 13:38
od dragan
pa naravno...a tamo ima odma da me banuju

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 13:42
od Markoni
Ma salim se, gledah na HRV Renault forumu kako se kolju pa mi bese zanimljivo...

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 15:41
od Dusan
nidza napisao:Dusan napisao:nidza napisao:"Horsepower sells cars, torque wins races." -Enzo Ferrari
No hard feelings, ali ovo sto si napisao je totalna glupost.
Citat prijatelju, nisam ja to pisao, samo sam preneo.

Ja vidim da ne kapirate uopšte ono što se ljubitelj stvarno potrudio da lepo objasni. Pročitajte još jednom, pogledajte krive momenta i snage kod atmo vs turbo motora.
Sve je to uredu sto je ljubitelj napisao, ali to sto citiras jednostavno nije tacno, ko god da je to rekao pa cak i Ferrari ili Carroll Shelby, ako je uopste rekao, nije bio u pravu.

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 24 Jan 2013, 16:31
od starac vujadin
Stvar je u tome što skoro ništa nije u redu što je ljubitelj, alias Brick napisao. No, ima li smisla diskutovati da je nečijih 150ks više i vrednije od drugih 150ks...samo u Srbiji. 150ks je 150ks.