Re: Letovanje - Španija
Poslato: 30 Sep 2017, 00:02
Putarine okvirno 130€ u jednom smeru.
Gorivo okvirno 220€ u jednom smeru. Dizel bi bio okvirno 170€ sa potrošnjom 6.
Za povratni put, 600 dizel, benzin 700.
Nisam nešto raspoložen da pišem putopis, više sam da ciljano odgovorim na neko pitanje i ubacim koju sličicu u opis kako mi dođe. Put je bio Bgd - Trst - Đenova - LLoret. Između je trebala Nica, ali klinac se razboleo drugu noć, povraćao i napravio nam vrlo zanimljvim to veče (od 2 do pola 5 ujutru sam šetao sa njim po parkingu i gledao automobile i autobuse), tako da je Nica stavljena na spisak za noćenje u povratku.
Povratak, LLoret - Nica - Sirmione - Trst - Bgd. Imali smo rezervaciju smeštaja samo u Nici, ostalo smo smišljali usput i prilagođavali manjem klincu. On je zaspao pred SIrmione, tako da umesto šetnje smo napravili krug da vidimo kako to sve izgleda (mnogo lepo, ali preterano fensi za moj ukus) produžili u Trst.
Put je za svaku preporuku, vrlo dobar. Opterećenje puta je ogromno, imali smo zastoje, u odlasku kompletan kolaps od sat i po zbog zapaljenog kombija kod mesta Arles. Mnogo radova, mnogo kamiona, žurba se ne isplati. Mi smo solidan tempo imali, 150 do Trsta, nešto sporije kroz Italiju i Francusku i najsporije kroz Španiju. Vrlo malo automobila će vas obići tim tempom, velika većina vozi sporije. Nisam video ni radar niti sam imao bilo kakav problem, ali vodio sam računa da ne budem crna ovca u gomili. Putevi su im odlični, vozači generalno OK, bolji nego naši. Izuzetak je okolina Pjaćence, seljanija za volanom neviđena. Primer: Audi A3, ograničenje 130, obilazi kamione sa 110-115. Očekuješ da će da se skloni da ga prođeš kada između kamiona ima mesta, međutim ne. Kod 5-6te prilike da se skloni, lagano prelazim desno i ubrzavam do 130-140 da ga obiđem, međutim batica kreće da ubrzava, tako da smo stigli do npr 180.
Kamioni jako često pretiču, što nije problem kod 3 trake, ali jeste problem kod 2. U povratku od Slovenije do Srbije su baš smorili. 50% puta smo se vozili iza kamiona koji pretiču, a to traje kilometrima.
Bezbednost perfektna, sem sporne situacije u Trstu, apsolutno nije bilo nikakvih naznaka kriminalu. Na plažama u LLoret opuštencija, u Barsi opuštencija, iako smo bili na oprezu. Nica je na Promenadi malo rizična, a po samom gradu ništa kritično. U Barsi je fascinantna količina ljudi koja šeta centralnom ulicom do luke. Slikao sam, neverovatno, količina šetača je kao za vreme studentskih protesta, nezamisliva masa.
Gorivo okvirno 220€ u jednom smeru. Dizel bi bio okvirno 170€ sa potrošnjom 6.
Za povratni put, 600 dizel, benzin 700.
Nisam nešto raspoložen da pišem putopis, više sam da ciljano odgovorim na neko pitanje i ubacim koju sličicu u opis kako mi dođe. Put je bio Bgd - Trst - Đenova - LLoret. Između je trebala Nica, ali klinac se razboleo drugu noć, povraćao i napravio nam vrlo zanimljvim to veče (od 2 do pola 5 ujutru sam šetao sa njim po parkingu i gledao automobile i autobuse), tako da je Nica stavljena na spisak za noćenje u povratku.
Povratak, LLoret - Nica - Sirmione - Trst - Bgd. Imali smo rezervaciju smeštaja samo u Nici, ostalo smo smišljali usput i prilagođavali manjem klincu. On je zaspao pred SIrmione, tako da umesto šetnje smo napravili krug da vidimo kako to sve izgleda (mnogo lepo, ali preterano fensi za moj ukus) produžili u Trst.
Put je za svaku preporuku, vrlo dobar. Opterećenje puta je ogromno, imali smo zastoje, u odlasku kompletan kolaps od sat i po zbog zapaljenog kombija kod mesta Arles. Mnogo radova, mnogo kamiona, žurba se ne isplati. Mi smo solidan tempo imali, 150 do Trsta, nešto sporije kroz Italiju i Francusku i najsporije kroz Španiju. Vrlo malo automobila će vas obići tim tempom, velika većina vozi sporije. Nisam video ni radar niti sam imao bilo kakav problem, ali vodio sam računa da ne budem crna ovca u gomili. Putevi su im odlični, vozači generalno OK, bolji nego naši. Izuzetak je okolina Pjaćence, seljanija za volanom neviđena. Primer: Audi A3, ograničenje 130, obilazi kamione sa 110-115. Očekuješ da će da se skloni da ga prođeš kada između kamiona ima mesta, međutim ne. Kod 5-6te prilike da se skloni, lagano prelazim desno i ubrzavam do 130-140 da ga obiđem, međutim batica kreće da ubrzava, tako da smo stigli do npr 180.
Kamioni jako često pretiču, što nije problem kod 3 trake, ali jeste problem kod 2. U povratku od Slovenije do Srbije su baš smorili. 50% puta smo se vozili iza kamiona koji pretiču, a to traje kilometrima.
Bezbednost perfektna, sem sporne situacije u Trstu, apsolutno nije bilo nikakvih naznaka kriminalu. Na plažama u LLoret opuštencija, u Barsi opuštencija, iako smo bili na oprezu. Nica je na Promenadi malo rizična, a po samom gradu ništa kritično. U Barsi je fascinantna količina ljudi koja šeta centralnom ulicom do luke. Slikao sam, neverovatno, količina šetača je kao za vreme studentskih protesta, nezamisliva masa.