Stranica 6 od 14

Re: Most na Adi

Poslato: 26 Mar 2012, 22:41
od methane.master
I to ispod mosta. :rofl:

Šalu na stranu. Neko je dobro primetio da je problem u protoku kroz centar grada. S druge strane, nekada je teško sagledati kako će nešto biti kroz 30, 40 ili 50 godina. Ćale mi je pričao da kada se radila studija u vezi tunela ma Terazijama, jedna od varijanti bila da tunel počne na samom početku Brankove, a da izadje u 29. Novembra. Varijanta je odbačena kao preskupa, preterana i nepotrebna.


Sent using Tapatalk

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 03:31
od snork
Bilo bi dobro da sada dodaju taj tunel. :)

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 08:40
od samo polako
Ponoviću još jednom da je za rasterećenje Beograda pored mosta na Adi potreban i most Zemun-Borča kao i završetak obilaznice oko Beograda.

Dok se ove tri građevine ne završe teško da će biti bolje jer se samo na taj način saobraćaj kako putnički tako i teretni izmešta iz samog centra grada.

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 09:03
od ftj
+ 3 linije metroa.

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 09:21
od pedja
33, po najstarijim srpskim obicajima :D

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 09:30
od TheWickerMan
^^^ vreme je ogranicavajuci faktor :D :kezo:

sent from Kenda digitron using Tapatalk

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 10:09
od samo polako
Metro?

Sav saobraćaj sa druge strane Dunava se odvija preko Pančevačkog mosta tako da se odatle sve sliva ka Brankovom mostu ili prema Kneza Miloša, Nemanjinu itd a složićete se do su najprometnije i najvažnije ulice u Beogradu po pitanju ukrštanja i daljeg protoka saobraćaja.
Teretni saobraćaj ide preko Pančevca zatim Đ.Đakovića pa dalje Karađorđevom i Savskom opet pored Sajma a to je druga najprometnija i najvažnija ulica ili deonica za odlazak ka Ibarskoj magistrali.

Most Zemun-Borča, ako je dobro projektovan za dovoljan broj prelazaka vozila odvućiće pre svega teretni saobraćaj a zatim i putnički jer svi sa te strane Dunava neće više morati da prelaze pola grada do svoje destinacije na NBG ili Ibarskoj.
+ ukljućenje na obilaznicu.

Metro jeste potreban ali izgradnjom ovih saobraćajnica postiže se bolji i brži protok celokupnog saobraćaja.
Metro neće uticati na vozače jer oni koji voze teško će se odreći svog automobila zarad vožnje metroom.
GSP autobusi će brže saobraćati zbog manje gužve.

Metro jeste neophodan za putnike pešake koje se oslanjaju na javni prevoz ali ne i na one koji koriste sopstveni prevoz ili vrše neki transport.

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 11:03
od NexT
Ja znam mnogo ljudi koji rade po gradu, ili na drugom kraju grada, a da idu svojim kolima samo zato sto je spor prevoz ili moraju da menjaju nekoliko autobusa da bi stigli na posao. Metro ce to izmeniti.

Pa majku mu, nisu ni svi Srbi ludi da idu kolima ako im metro stize brze + ne moraju da se cimaju za parking + jeftinije...

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 11:30
od ftj
@samo polako

metro bi u velikoj meri rešio gužve jer bi se broj ljudi koji se vozi javnim prevozom udesetostručio. Ako si bio u nekom velegradu mogao si da vidiš kako to funkcioniše, tamo se ljudi voze javnim prevozom ne zato što moraju, nego zato što je brže i lakše. Isto tako obilaznica i smoljna magistralna tangenta sa kineskim mostom su takođe prioritet.

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 12:06
od samo polako
Jok more! (pod uticajem Sulejmana veličanstvenog)

Onaj ko se vozi-voziće se i dalje kolima!
Evo ja se taljigam prevozom pa vam tvrdim da bi sutra da krene malo na bolje opet krenuo kolima na posao.
Jednostavno konfor koji pruža auto ne može nikakav metro da zameni.
Pođite od sebe i budite iskreni!
Metro treba da se puno razvija gotovo od početka tako da sledećih 20 godina neće biti pomaka po tom pitanju jer prva trasa Ustanička-Zemun je samo deo rešenja.
Sve druge relacije, recimo Dorćol-B.Brdo, Železnik-Karaburma itd itd. su idalje u problemu.

Ako korisnicima metroa treba da presedaju na autobus da bi stigli do željene lokacije, odlučiće se za kola.

Nema tu pomaka za duži period (minimum 20 godina), zato treba rešiti prelaze preko reka i to će taman za taj period rešiti problem.

Ne bih ja poredio zapad i druge gradove za Beogradom iz mnogo razloga a jedan od njih je i taj što su se drugačije razvijali.

ps
bio, prošao, obišao, video onaj ko ima para na zapadu ne pada mu na pamet da seda u metro.

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 13:52
od ftj
U Parizu i Njujorku retko ko ide na posao ako radi u centralnom delu. Zašto bi ti putovao sat vremena ako možeš metroom 15 minuta?

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 14:14
od samo polako
Pariz je Napoleon srušio do temelja i izgradio ponovo a jedini preduslov za novu gradnju je bio taj da sa jednog kraja topom može da gađa drugi kraj, da potencijalni demonstranti ne bi mogli gerilski da vode rat.
Danas tamo imaš prelepe široke pravolinijske bulevare.
Metro je građen poprilično davno.
Treba li napomenuti koliko mostova?

Šta pričati o Njujorku...

Poenta moje priče je da su oni imali plan i da su posle samo na taj plan gradili dalje.
Mi imamo plan o stanici Prokop koji, kako stvari stoje, nikada neće ni biti završen.
Imamo železničku i autobusku stanicu u samom centru grada.

Tako i sa ovim mostom, super je to samo još da prorade pristupnice.

Kod nas se prvo zidaju naselja a posle se tek rešava osnovna infrastruktura, saobraćaj itd.
Pritom se ne poštuju nikakva pravila i propisi, a pitanje je da li dugoročni planovi i postoje.

Ali teško da se išta od toga može sada i ovoj situaciji rešiti, sada se može samo sanirati.
Daj bar da saniramo kako treba.

I da me pogrešno ne razumete i ja sam za metro ali treba realno sagledati stvari, prvo za koliko će biti gotov, onda šta će sve povezivati, i naravno svaki pojedinac odlučuje čime će se voziti.

:pivo:

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 14:23
od superboss
ftj napisao:U Parizu i Njujorku retko ko ide na posao ako radi u centralnom delu. Zašto bi ti putovao sat vremena ako možeš metroom 15 minuta?
Dok sam bio u Moskvi, samo sam se molio Bogu da mi objekat ne bude daleko od metroa...ako treba da se ide bilo kakvim vidom nadzemnog saobracaja(sem letecim :mrgreen: )... :glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:

Mada, nemojmo se zavaravati. I tamo ponekad mora da se promeni 2 do 3 linije da bi se stiglo do cilja. Ali bukvalno s kraja na kraj grada za najvise sat vremena.

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 14:25
od ftj
Poenta je da se u današnje vreme ne sme forsirati samo automobilski saobraćaj u centru grada(mislim na širi centar). Beograd je upropašćen neplanskom gradnjom i više puta je bio bombardovan ali ipak mora nešto da se radi na poboljšanju iako je danas teško reći šta je preče da se uradi, da li obilaznica ili most na adi ili metro, ili izmeštanje glavne železničke ili autobuske. Najveća greška u skorije vreme je napravljena 80ih kada se sa parolom tramvajem u 21i vek odustalo od metroa jer je bilo jeftinije napraviti tramvaj koji je obesmišljen prevelikim poklapanjem sa automobilskim saobraćajem.

Ja smatram da bi tri dobre linije metroa značajno promenile javni prevoz u gradu i da bi bilo mnogo više onih koji se voze javnim prevozom jer je lakše a ne iz nužde.

Re: Most na Adi

Poslato: 27 Mar 2012, 14:40
od dragan
potpuno se slazem sa poslednjom recenicom...
bio sam par dana u rimu pre 2 nedelje, i svaki odlazak u centar je bio metroom...em je lakse, ne brines za parking, da li ces ogrebati auto ( da ne spominjem nesto gore ), em je dva do tri puta brze, em jeftinije...karta je jedan euro i sa tim mozes stici bukvalno sa kraja na kraj grada...
plus je mirno i tiho, cisto itd...
ako uzmemo da i u bg-u u spicu kad moram u centar koristim gradski prevoz u 50 posto slucajeva, mislim da bih metro koristio bas cesto za odlazak do centra recimo...