Stranica 6 od 15

Re: Atest

Poslato: 09 Maj 2015, 21:07
od Dzoni_m
@ljubitelj, taj sistem je daleko od djubreta. Jedan je od boljih na trzistu (te generacije). Problem je sa ocajnom ugradnjom. Ja sam prilikom kupovine odbio da uzmem auto sa "fabrickom ugradnjom" vec sam trazio od dilera da u auto-kuci ugrade ISTI uredjaj samo njihov majstor da uradi. Bio je 10 puta pedantnije ugradjen i najvaznije: dizne nisu okrenute na 180 sto je uzrok crkavanja tih dizni jer nisu ispostovali uputstva ugradnje koju je propisao proizvodjac plinskog uredjaja. Uzrok je skupljnje prljavstine na osetljivim mestima gde kada su normalno montirane tih problema nema. Naravno jos jedan plus je sto auto nije imao password na plinskom ECU pa si mogao da menjas i podesavas uredjaj van ovlascenog servisa.

Re: Atest

Poslato: 09 Maj 2015, 22:20
od trojanac
Kad smo kod ugradnje i pozicije dizni...

Slika

Ovo sam uhvatio jednog Civica kod Živka u servisu, baš mi upalo u oči. Ko hoće neka pogleda kod mene kako je Babic spakovao, mada nema šta ni da se vidi. Sakrio ih je, ne vide se uopšte, samo viri konektor.

From HTC wia TT

Re: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 00:15
od dunx81
Drugaru su dizne pricvrstili na zid ka kabini pa mu unutra baš zveketalo, podbacivao neku gumu da smanji kliktanje. Inače ovl. Škoda servis.

Re: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 05:32
od trojanac
Ma raznih "majstora" ima. To ti je isto ko kad treba da postaviš audio sistem u dnevnu sobu. Neko će da stavi na televizor, neko ispod, neko ce da pravi posebnu policu, a i zvučnike i kablove neko razvuče kroz zid i montira da se i ne primećuju, a neko samo "pobaca" po sobi pa se svi sapliću o kablove, a zvučnici smetaju.

From HTC wia TT

Re: Одг: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 19:32
od Saša
Dizne u stvari lagano sređuje ono merkaptan ulje kojeg ima u gasu (a koje se lagano nakuplja i u isparivaču). Taloži se u diznama i speče vremenom i onda ćao, repariraj ili daj drugu (druge) ako ne može. Ono se inače dodaje u smešu gasa zbog karakterističnog mirisa, da bi se osetio u slučaju curenja gasa negde.

TT

Re: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 21:40
od Ji 4Tze
Ti i dalje zoveš to "fabričkim" sistemom :)
Shvati, da je fabrički, ne bi morao da ga atestiraš.

To što su kod nas nešto stavljali na traci, je samo njima išlo u džep, srpska posla :) Priličan broj istovetnih ugrađenih sistema, sa (logično) zaključanim softverom i diznama koje zamenske koštaju kao pola konkurentnog sistema kome krajnji kupac plaća naknadni atest.
Fabrički bi bilo da platiš automobil i nemaš atest kao i svaki drugi.

Jedino fabrički u tom sistemu je cena vanredne intervencije.

Re: Одг: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 21:48
od Saša
Mora se atestirati samo zbog nakaradnih propisa ove države i ničeg drugog. I to jeste fabrički uređaj isto kao što je recimo i kočioni sistem koji za njih pravi Bosch, ventilator klime koji pravi Denso ili bilo koji drugi sklop u autu. Ovaj uređaj je za Fiat (a po njihovim specifikacijama) napravio Landi Renzo i ne može da se kupi u slobodnoj prodaji (kao drugi kitovi/kompleti za ugradnju), što samo po sebi dovoljno govori. :)

TT

Re: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 22:06
od Ji 4Tze
Ne, mora da se atestira naknadno jer to nije Fiatov fabrički sistem već samo srpska kombinacija :)

Re: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 22:11
od ljubitelj
Dzoni_m napisao:@ljubitelj, taj sistem je daleko od djubreta. Jedan je od boljih na trzistu (te generacije). Problem je sa ocajnom ugradnjom. .
Ja sam do sada samo cuo zalbe na taj Fiatov sistem.
trojanac napisao:Kad smo kod ugradnje i pozicije dizni...

Ovo sam uhvatio jednog Civica kod Živka u servisu, baš mi upalo u oči.
From HTC wia TT
Sta konkretno upada u oci, duzina creva fi 5mm?
Filter i duzina napojnog creva?

Re: Одг: Atest

Poslato: 10 Maj 2015, 22:14
od Saša
Koja srpska kombinacija? Taj uređaj se počeo ugrađivati tek otkada je Fiat postao većinski vlasnik fabrike i automobil je ponovo poneo njihov znak. Do tada (u Z10) su ugrađivali BRC, to su bile srpske kombinacije kako kažeš a ne ovo.

Ovo već počinje lagano da smara, tema prežvakana već milion puta. Over & out.

TT

Re: Одг: Atest

Poslato: 15 Maj 2015, 21:44
od Saša
Večeras naletim na komšiju koji je sa službenim Puntom (Z10) na gas i sa takođe Landi Renzo sistemom napravio 220.000+ km: njemu su te Med dizne crkle na 170.000 km, dakle - njihov vek definitivno ima veze sa načinom eksploatacije odnosno brojem pređenih km u određenom vremenskom roku, kao što sam i pretpostavljao. :)

Re: Atest

Poslato: 20 Maj 2015, 16:29
od !GOR
Citiram sa drugog foruma.
Juče sam ih video ispod Avale, postavili su čunjeve i zagradili autobusku stanicu. Zaustavljaju sve redom. Bilo mi je čudno jer su otvarali gepeke, a sa pandurima su bile i neke devojke. Nisam mnogo obraćao pažnju, ali sam uveče dobio informaciju da je to po gepecima gledaju ko ima plinsku bocu, t.j da je u toku akcija provere atesta i da su takve patrole postavljene na sve strane.
Devojke koje sam video su ustvari zapisličarke i ko nema atest odmah mu se skidaju tablice! :9

Upravo sam zvao AMSS da vidim šta je potrebno za atest da bih ujedno još jednom proverio da li je u pitranju ta stvar i žena sa kojom sam pričao mi je rekla da ne vozim bez atesta jer je u toku pomenuta akcija!

Re: Atest

Poslato: 20 Maj 2015, 16:31
od Velja
Podržavam.

Re: Atest

Poslato: 20 Maj 2015, 16:33
od schonenk
Ne podrzavam cisto zbog pljackaskih tarifnika, inace jesam za atest.

Re: Atest

Poslato: 20 Maj 2015, 16:37
od Grujic
I zbog kretenskih uslova da su pametniji od fabrika.