Stranica 6 od 54
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 12:38
od Bax
Merio sam malopre napone na releju za kompresor.
Pinovi 30 i 87.
Ispostavilo se da relej radi, i da se pusta napon prema kompresoru, kad se upali klima.
Samo sto je u pitanju pin 30(na slici 87...), koji dobija napon u zavisnosti od toga da li je klima upaljena ili ne.
Ali sam kompresor ni da bekne, niti se cuje onaj cak kvacila kompresora za klimu.
Ima li neko ideju sta dalje da cekiram?
Nije mi najasnije kod tog kompresora, sta ce mu uopste napon, ako on radi mehanicki preko remena i njegovog kvacila?
EDIT: napon bi trebao da aktivira elektromagnetno kvacilo, nista probacu da dodejm do tog konektora, ako i na njoj ima napona(onda imam problem u aktivaciji kvacila) ...
-------------------------------
Sto se tice problema serva, zatim borda, sve sam sigurniji da je jedinstveni problem u pitanju, tip pre sto vise nema ni automatskog zakljucavanja brava, a to su sve moduli, ciji je imput provera trenutne brzine...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 12:56
od Day Walker
Kompresor klime je opste poznata stvar koja voli da rikne na GMovim modelima
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 12:58
od sebekkg
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 13:04
od Uroš S.
Day Walker napisao:Kompresor klime je opste poznata stvar koja voli da rikne na GMovim modelima
Gde baš to najjeftinije da rikne

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 13:25
od Bax
Pa ne verujem da je riknuo dok je radjen motor, ja sve mislim da je nesto lose spojeno ili pokidano...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 13:42
od sebekkg
Imas bas pri kraju snimka objasnjenje. Pogledaj da li ima kvacilo komresora dobru struju i uzemljenje.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 13:52
od Day Walker
Uroš S. napisao:Day Walker napisao:Kompresor klime je opste poznata stvar koja voli da rikne na GMovim modelima
Gde baš to najjeftinije da rikne

Si cuo kako na mojoj Astri zvace?

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 14:17
od KDman
Kućna klima neće da startuje kompresor ako nema dovoljan pritisak freona. Verovatno je tako i na autu. Sistem ima svoju zaštitu. Probaš na onim priključcima za manometre ima li pritiska. Stisneš ventil malo i ako jako šišti ima gasa. Ako je prazna ništa se ne dešava ili zanemarljivo.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 14:19
od ljubitelj
Bax napisao:
Ima li neko ideju sta dalje da cekiram?
...
Da li si proverio termicki osigurac koji se nalazi na kucistu kompresora ili neposredno u njegovoj blizini.
On je serijski vezan na napajanje kvacila. Moze mehanicki da se osteti konektor, spadne zica itd.
To izgleda kao mali cilindar, klasicni kondenzatora precnika oko 15-20mm i duzine oko 30mm.
Da li si proverio radni zazor kvacila ?
Postoji tacno odredjena mera, taj zazor se podesava i nuzno je potrebno da je u zadatim merama.
Ako je prevelik i pored ispravnog namotaja kvacila nece se aktivirati prenos sa remenice.
Osim toga, proveri rukom da li je sam kompresor ispravan i moze da se okrece (blokiras mehanicki kvacilo, vrtis remenicu u kontra smeru, skines kais).
Zamenski kompresor bi trebao da kosta reda oko 100evra (neto), toliko moze da kosta i popravka kvacila pa vredi porazmisliti o zameni za novi.
Ipak prvo dobro proveri elektriku, za test mozes da parcetom zice direktno sa aku preko osiguraca spojis napajanje na kvacilo i izmeris radnu struju. Ako struja tece kvacilo je ispravno, u suprotnom zna se zamena.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 10 Maj 2014, 14:27
od Day Walker
kompresor kosta oko 1000e
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 11 Maj 2014, 12:11
od Bax
Nasao sta su sjebali kod klime, Polomili konektor na kompresoru.
Pokrenuo sam klimu, sad da smislim kako da je obezbedim...
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 11 Maj 2014, 12:15
od Ogi
Kralju. Ako ikada otvoris servis, ti ces mi biti jedini majstor.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 11 Maj 2014, 12:42
od Bax
Hvala, istrazivao sam na netu, kako to sve radi, i posle se sve samo sklopilo
Jos servo da zbudzim, i bice to total success !
sredjeno:
-klima
-zakljucavanje desnih vrata
-diode u zmigavcu na retrovizoru
-parking senzori
ostalo da se sredi:
-progresivni servo, trenutno radi samo u HI speed rezimu
-potrosnja na bordu
Za ovo zadnje sve sugerise da fali imput trenutne brzine, sa senzora.
Za potrosnju bolje ni da je ne sredjujem, nikad necu prodati auto...
Troskovi do sada 25 evra za senzor.
Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 11 Maj 2014, 12:45
od Geza
Vidi od Punta da li može, njega si već doktorirao.

Re: Ševrolet problemčići
Poslato: 11 Maj 2014, 13:58
od nidza
Kapa dole.
Tapatalk Pro