Od kako sam primio vakcinu nekako mi dodje da prodam Leona i kupim Chery.
Re: Kineski automobili
Poslato: 18 Mar 2021, 19:12
od Geza
Re: Kineski automobili
Poslato: 18 Mar 2021, 21:32
od Koshmar
Simpatican mutant.. Lici mi na neki mix Minija, Bube i Fijata 500X...
Re: Kineski automobili
Poslato: 23 Maj 2021, 20:14
od Geza
Re: Kineski automobili
Poslato: 12 Jun 2021, 15:46
od DejanZ10
Moja prognoza kaze da ce Kinezi biti jaki u elektromobilima.
A za ove SUS automobile im mnogo ne verujem. Na crash testovima su standardno losi a na YT sam gledao reportaze Evropljana koji zive u Kini.
O kineskim automobilima kazu da su im zajednicki katastrofalno losi gumeni delovi vozila.
Dihtunzi, creva - to se sve dezintegrise samo od sebe nakon godinu dana jer Kinezi jos nisu ovladali tom tehnologijom (viton guma?).
Ali kad se predje na baterije, bakar i elektromotore - tu su Kinezi na svom. Verujem da ce biti br 1 u elektromobilima osim ako se "liberalna" EU ne posluzi omiljenim trikovima (koje nama i drugima zabranjuje) - ogranicavanjem uvoza (kao sto i Japance koce).
Re: Kineski automobili
Poslato: 12 Jun 2021, 22:54
od ljubitelj
Kinezi su odavno, već barem deceniju br1. u svetu elektromobilnosti, što automobila što autobusa.
BYD je odavno prodao znanje VW i celoj VAG grupi koja sada posle 10tak godina primenjuje sada već zasterelu kinesku tehnologiju.
O softveru u saobraćaju koji služi za upravljanje i da ne pričamo, Kina Japan i J. Koreja su nedostižne za evropljane barem do 2040, godine (prema planovima EU će tada imati ono što Kina i pomenuti imaju već danas operativno).
Što se SUS motora tiče Kinezima to odavno nije prioritet, ono što im treba uzimaju po potrebi- Volvo i Mercedes su sasvim dovoljnog znanja o SUS motorima valjda a dostupna su im. (Gelly je u obe firme igrač).
Sada je protekcionizam EU glavna prepreka što mi ovde nemamo direktan i praktičan uvid u elektro vozila iz Kine, uglavnom iz formalno adminsitrativnih razloga osim trotineta i ponekog bicikla gotovo ništa na struju ne stiže.
Uostalom kineski EV kompakt klase koji je u rangu Golfa ( i bolji u ponečemum po nemačkim testovima) i počeo je da se nudi u Nemačkoj po neto 9,800 evra nailazi na brojne prepreke, izmišljanje prepreka samo da se oteža.
No kao sa TV i uredjajima bele tehnike, ili sa mobilnim tlf Kinezi igraju na duge staze, planski i vreme radi za njih. Svakako je Kina najveće i najvažnije tržište automobila na svetu danas, EV sektor.
Moja prognoza je da ako se EU ne trgne i za najviše 3-5 godina ne predje ozbiljno na izradu EV u milionskim serijama biće nepovratno u zaostatku pogotovu u domenu 5G podržanih umreženih vozila. Ovo sada sa elektro autima u EU je smejurija po broju registrovanih novih i po malom broju punjača gde čak ni Norveška nema na vidiku izgradjenu potrebnu infrastrukturu a već 20 godina se kao intezivno bave izgradnjom iste. Tim sporim tempom trbaće im 50 godina da dostignu potreban kapacitet jednovremenog punjenja već danas registrovanih vozila. A Noveška je zemlja sa jako malim brojem automobila i time malom potrošnjom...
A može i da bude drugačije potpuno,da se nešto preokrene i Evropa uhvati korak i prestigne ulaganjima u razvoj Azijske zemlje, mada ne vidim da ima snage i sposobnosti za to.
Re: Kineski automobili
Poslato: 12 Jun 2021, 22:58
od kUdtiHaEX
Jel možemo mi da vidimo neke konkretne primere potvrđene brojevima umesto hvalospeva velike Kine? Pitam za drugara.