Stranica 6 od 7

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 09 Feb 2015, 12:06
od Rakhil
Xepoj87 napisao:Za koje sve? Okrenes za brisace, stisnes za prskalice i gore, dole za migavce.
Imas jednu, umesto dve rucice da zapamtis gde je :)
Osim kada imas tempomat, on je na drugoj rucici, koja je potpuno drugacija.

Sent from my Sony
Gde blicas onda? I sta kad imas zadnji brisac?

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 12:10
od HKS
Povučeš ka sebi ručicu da blicaš.

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 12:12
od Xepoj87
Blicas povlacenjem rucice ka sebi, a kada gurnes rucicu od sebe, palis duga svetla.
Zadnji brisaci su na prekidac kod sva 4 migavca, barem bili, ne znam na ovim novim generacijama


Sent from my Sony

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 12:15
od nidza
Što su brisači problem? Najčešće su na ručici desno, koja takođe može da ide u 2 dimenzije plus da se vrti (zadnji brisač na Stilu je recimo kad se zavrti desna ručica unutrašnji deo, a spoljni deo je brzina brisača - nije loš štos uopšte). Kod Škode se gurne ka napred ručica za brisače za zadnji brisač, a ako se zadrži onda prska tečnost. Ka sebi prska tečnost napred. Takođe sasvim OK. Škoda ima ručicu manje za tempomat, ugradili su ga u levu, jer je ostao prostor verovatno zbog izbacivanja prekidača za svetla van upravljačkog dela.

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 12:20
od Rakhil
Ne znam, ne dopada mi se to resenje sa jednom palicom, mada bih se sigurno navikao kao i na sve pre toga.

Prvi BX koji sam imao je bio sa PRN tablom, pa je sve bilo na tastere, ono se islo na obuku u Francusku da naucis da koristi. Drugi je bio restajl sa normalnom tablom, ali su zadrzali galski duh retardiranosti, pa su svetla i sirena bili na rucicama, ali tako sto CELU rucicu zarotiras za svetla i CELU rucicu pritisnes u volan za sirenu. Naravno, pucalo kao dobar dan, krta plastika.

Tempomat na rucici mi je vrh u odnosu na onaj na volanu, dodaje analogni momenat i pojednostavljuje koriscenje, plus je laksi za retrofit i servis.

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 12:26
od Xepoj87
I meni je znatno lakse drndati palicu tempomata.

Sent from my Sony

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 12:29
od Day Walker
Meni dodje na isto. Mozda mi je malo prakticnije na volanu jer ne moram ruku da pomeram nego palcem povecavam/smanjujem brzinu

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 14:23
od jovan.ilic.89
nidza napisao:Ja pričam o najprostijem paljenju maglenki na svemu što sam do sad vozio, a to je na VW i Škodi.
Scuderia napisao:Ja ne znam odakle tolika nauka, prekidac je prost da prostiji ne moze biti.
Rakhil napisao:Meni ovaj taster na izvlacenje pojam jednostavnosti, sve sto hocu da radim sa svetlima na jednom mestu bez gledanja.
Xepoj87 napisao:Okrenes taster da upalis svetla i povuces ga za maglenke, ja ne znam kako je to nekome komplikovano?
Takodje je shaban proof, jer ne mozes samo maglenke da furas :)
:plusone: :thumbup:

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 14:39
od Paja
Što se mene tiče uvek sam za odvojene komande. Za maglenke odvojena dugmad, za plajenje klime dugme, a ne pritiskanje prekidača ventilatora, tempomat na posebnoj ručici...

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 14:42
od Rakhil
Ja nisam satima kontao kako da upalim klimu na Puntu kad sam ga prvi put vozio, a maglenke u Focusu sam nabo slucajno, pokusavsi da okrenem ulevo :kezo:
Odvojene komande su svakako najintuitivnije i najlogicnije za ucenje, ali ne nuzo i za koriscenje.

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 14:45
od Paja
Ko ja grejač zadnjeg stakla na staroj Astri. Ima žice u staklu, al nema dugme.

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 15:09
od starac vujadin
I ja nisam znao kako da upalim klimu na Puntu dok mi drugar u Stojanovu nije objasnio prilikom isporuke. Glup sistem kao za maglenke u VW.

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 17:01
od AcaKayak
Ne da se dedica :rofl:

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 17:51
od NexT
RakhilU, da li ti shvatas da dovodis u pitanje ergonomiju kod Mercedesa? :kezo:

Kad sam prvi put vozio E klasu, padala neka kisica i ja mahinalno lupam desnom rukom u prazno da upalim brisace... :kuku:
Kao sto sam hvatao "rucnu" u prazno u pocetku...

Sad kad sednem u neki drugi auto, "rucnu" nabadam nogom u prazno, a brisace palim na levu rucicu... Navika je cudo...

Re: Ergonomija u automobilu

Poslato: 09 Feb 2015, 18:21
od Rakhil
Taj rad, ja u Ka blicao ljudima u pokusaju da pojacam muziku i pao izmedju sedista kad sam krenuo da se naslonim. Mercedesova resenja su mi blentava, ali opet, sve je to stvar navike. Jedino ozbiljno i argumentovano glupo resenje mi je jebena nozna rucna kocnica, to nikad nisam kontao, narocito poziciju otpustanja.