Stranica 6 od 6
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 01 Mar 2016, 11:30
od starac vujadin
Išli su od Golfa 4.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 01 Mar 2016, 11:50
od Day Walker
Dobro bre Captain Obvious

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 01 Mar 2016, 12:04
od nidza
dag81 napisao:U liniji su. Ukucaj egr 2.0tdi pd pa ces skonrati na sta mislim
Potpuno su odvojeni, samo je mehanizam u istom kućištu. Ukapirao sam te da misliš da jedna klapna kontroliše sve, što je tehnički neizvodljivo, tj. nema smisla. Ovde princip nije narušen, isti đavo.
Nego, vidite ovo:

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 01 Mar 2016, 12:08
od ftj
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 01 Mar 2016, 12:31
od nikaragva
Ma mora biti odvojeno. Nema smisla da motor ne moze da dobije samo cistog vazduha.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 01 Mar 2016, 13:06
od Gaginh0
Isli su u trojku, u kedija i Lupa su isli i 1.7SDI, ali su svaki put po malo modernizovani. Ja govorim o onom sto je isao u cetvorku i Pola 9N. Posle njega je dosao 2.0 koji sam cuo da se nije pokazao bas odlicno, ne mogu da tvrdim...
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 01 Mar 2016, 15:25
od nmaric1993
2.0 SDI u caddy u firmi,2005 godiste, generalna i pumpe/dizne radjene na oko 380 000km, posle na oko 505 000 km opet moralo. Tad je i dat u bescenje. Trebalo mu 200 metara na vucu da upali
Neko ce da kaze sluzbeni, ali bilo je u CIT transportu, pa je shodno tome odrzavan odlicno. Tako da meni ova km i nije bas za pohvalu.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 04 Mar 2016, 11:34
od gazza
jedna vrlo pozitivna promena nakon stavljanja novog EGR.
ako se vozi iole disciplinovano, potrosnja je sumanuto niska sa dobrim gorivom.
sipao EKO avio dizel (onaj skuplji) u nisu, vozio do dimitrovgrada pa za beograd, trudio se da budem u zoni 110-120
prosecno 4.9 po bord kompjuteru
po secanju sa starim EGR i prosecnim NIS dizelom, ovo bi bilo u zoni blizu 6 litara prosecno.
naravno cim sam usao u grad skocilo je osetno, a i sada vise ne pazim, trenutno je prosek 5.5 mesovito
ja to nikada nisam imao ranije, sem napolju sa austrijskim dizelom i da vozi moja zena.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 15 Maj 2016, 21:25
od Risto
Drugari,
treba mi mala pomoc, posebno od ljubitelja Forda a znam da ih ima ovde
http://www.olx.ba/artikal/21452107/ford ... gistrovan/
Kako vam izgleda ovaj Focus? Na sta treba posebno obratiti paznju, vidite li skrivene mane? Ja koliko znam ovaj 1.6 tdci je vrlo dobar motor, iznadprosecne pouzdanosti, jedino ne trpi lose odrzavanje. Postoje li neki problemi sa motorm, vesanjem ili elektronikom koje treba proveriti?
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 16 Maj 2016, 17:06
od Risto
Drugari, zna li neko nesto vise o pomenutom Focusu? Treba mi pomoc "hitno"

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 16 Maj 2016, 17:10
od dag81
Imam 308 restayling 5vrata 1.6hdi 2011 kraj mozda ti zanimljiv 105000km. Uradjen veliki servis, gume nove, bez ulaganja, registrovan. 6500
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 16 Maj 2016, 17:13
od LukaMaletin
Risto , mozes otici na srpski ford forum pa procitati tamo. Ima par ljudi tamo taj autic , pa mozes opsirno procitati. Da ne kopiram sad linkove ili tekstove, kontam da je zabranjeno
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 16 Maj 2016, 19:28
od Risto
Dag,
hvala za preporuku, auto nije za mene, trazi se auto na bh table za moje kuci.
Konkretnog Focusa je gledao moj brat, auto je na prvu teska kanta (lupan, lose ide, preprodavac ga prodaje)... Idemo dalje
LukaMaletin,
pogledacu teme tamo, verujem da cu procitati nesto korisno.