
Opel Adam
Re: Opel Adam
Naravno, ali moram da podbodem. To je jače od mene. 

Re: Opel Adam
Felne su krali malo sa Fiata malo sa Citroena. Sve u svemu :trljamoci:
Jos neki 1.4 turbo

Jos neki 1.4 turbo

- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Adam
Pajo, sve ok 

Re: Opel Adam
Meni se Adam ne svidja ali bi zato jedan Abarth 500 rado posedovaopaja napisao:Meni se Adam sviđa, naročito poredeći ga sa Fiatom 500 koji mu je jedini direktni konkurent.
Adam mi deluje oštrije.
Ne bih se bunio da mi bude drugi u garaži. (čitaj moj svakodnevni prevoz za zijanje po gradu, a žena nek se pati sa nekim karavanom ili sl)

Re: Opel Adam
Zamislite koliko ce vremena proci dok vidimo Adama OPC na Nurburgringu, kad ni Astra jos nije stigla dotle 

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Adam
Opel Adam OPC... jbte, ne mogu to ni da izgovorim a da ostanem ozbiljan
Ja bih ovaj auto vrlo rado kupio...zeni. Cisto da mogu da joj maznem ponekad kad sam raspolozen da me zajebavaju svi u saobracaju ili da me prebiju navijaci Rada na prvom semaforu. Ako zazmurimo na te nedostatke, koji su vise vezani za trziste nego za sam auto, kapiram da ce onaj ko kupi ovo imati prebogat seksualni zivot, koje god da je orijentacije.

Ja bih ovaj auto vrlo rado kupio...zeni. Cisto da mogu da joj maznem ponekad kad sam raspolozen da me zajebavaju svi u saobracaju ili da me prebiju navijaci Rada na prvom semaforu. Ako zazmurimo na te nedostatke, koji su vise vezani za trziste nego za sam auto, kapiram da ce onaj ko kupi ovo imati prebogat seksualni zivot, koje god da je orijentacije.
Re: Opel Adam
Zvaničan početak proizvodnje.






Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Adam

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Adam
Opel Adam OPC?

Novi Opel Adam će kupcima u početku biti ponuđen sa tri benzinska motora (1.2L sa 70KS, 1.4L sa 87KS i 1.4L sa 100KS) ali britanski mediji sada prenose nezvanične informacije da bi General Motors mogao da ponudi i sportski Opel Adam OPC (u Velikoj Britaniji kao Vauxhall Adam VRX).
Adam OPC bi konkurisao modelima kao što su Abarth 500 i Mini Cooper S, a kako stvari sada stoje, Adam OPC neće imati 1,6 litarski turbo motor iz Corse OPC, već bi trebalo da dobije novi 1,4 litarski turbo koje će razvijati do 180 konja (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem).
U paketu će biti i modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem, jače kočnice, atraktivniji eksterijer i sportkija unuzrašnjost.
Koncept verzija će najverovatnije biti predstavljena početkom sledeće godine (Salon u Ženevi), dok će se serijski model pojaviti u prodaji tokom 2014. godine.

Novi Opel Adam će kupcima u početku biti ponuđen sa tri benzinska motora (1.2L sa 70KS, 1.4L sa 87KS i 1.4L sa 100KS) ali britanski mediji sada prenose nezvanične informacije da bi General Motors mogao da ponudi i sportski Opel Adam OPC (u Velikoj Britaniji kao Vauxhall Adam VRX).
Adam OPC bi konkurisao modelima kao što su Abarth 500 i Mini Cooper S, a kako stvari sada stoje, Adam OPC neće imati 1,6 litarski turbo motor iz Corse OPC, već bi trebalo da dobije novi 1,4 litarski turbo koje će razvijati do 180 konja (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem).
U paketu će biti i modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem, jače kočnice, atraktivniji eksterijer i sportkija unuzrašnjost.
Koncept verzija će najverovatnije biti predstavljena početkom sledeće godine (Salon u Ženevi), dok će se serijski model pojaviti u prodaji tokom 2014. godine.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Adam

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Adam
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Adam
Sekvencijalni menjac na ovom maleckom, verovatno kosta ko 3 obicna cela auta 


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Opel Adam
Zvaničan početak proizvodnje Opel ADAM-a

Veliki događaj za mali automobil: u fabrici u Ajzenahu Opel danas obeležava zvaničan početak proizvodnje ADAM-a, novog, malog, lifestyle automobila.
Biće to jedini automobil u svom segmentu proizveden u Nemačkoj, koji se može pohvaliti sa preko 16.000 primljenih porudžbina pre zvanične tržišne premijere, 19. januara.
"Ovo je poseban trenutak za Ajzenah i za celu kompaniju. ADAM je hrabar, inovativan i svestran i na taj način potvrđuje pionirski duh sa kojim Opel kreće u novo razdoblje", kaže Stiv Girski, predsednik Opelovog Nadzornog odbora, potpredsednik GM-a i predsednik GM-a za Evropu.
Ministar ekonomije Tiringije, Matijas Mahnig, i zamenik predsednika Upravnog odbora Opela dr. Tomas Sedran istakli su činjenicu da je Opel jedini proizvođač automobila koji ne samo da razvija, već i proizvodi mali automobil u Nemačkoj. Sedran: "ADAM prokazuje jasnu posvećenost našoj fabrici u Ajzenahu i celoj Nemačkoj." Sa svojim ogromnim mogućnostima za individualizaciju, ADAM predstavlja izazov za planiranje, logistiku i proizvodnju. "Visoko-kvalifikovani tim iz Ajzenaha, kao i svi u kompaniji koja je radila na ovom projektu, danas mogu da budu ponosni", dodao je Sedran.
Skakačica u vis, Arijane Fridrih, je takođe ponosna: šampionka Evropskog zatvorenog prvenstva u atletici 2009 i višestruka šampionka Nemačke imala je čast da, na veoma poseban dan - svoj rođendan, odveze ADAM-a sa proizvodne trake pored Stiva Girskija, predsednika Opelovog Nadzornog odbora.
190 miliona evra investicija u fleksibilne i moderne proizvodne objekte
Ključni preduslov za proizvodnju ADAM-a je fleksibilnost. Ne postoji nijedan drugi automobil na svetu u ovoj klasi koji može da ponudi više od 61.000 kombinacija eksterijera i skoro 82.000 enterijera - od ogromnog izbora boja i felni do posebnih detalja kao što su različiti plafoni. Dr. Sedran kaže: "Svako ko danas poruči ADAM-a može biti sasvim siguran da nigde neće videti identičan automobil. Skoro svaki ADAM će biti jedinstven – toliko je širok i raznolik asortiman koji se ovde proizvodi." Opel je uložio oko 190 miliona evra da bi, pored Corse, u Ajzenahu mogao da proizvede još jednu liniju automobila.

Automobil iz Ajzenaha je već ostavio veliki utisak na javnost nakon što je predstavljen na Salonu automobila u Parizu prošle jeseni. Uskoro se očekuje i zvanična premijera u Opelovim prodajnim salonima u Nemačkoj, 19. januara. "Do danas već imamo više od 16.000 porudžbina iz čitave Evrope", kaže dr Tomas Sedran.
Ekstravagantnost pristupačnih inovacija
"ADAM nije samo simbol Ajzenaha i Tiringije. On je simbol cele kompanije. Opel trenutno ima najatraktivniji portfolio modela u svojoj 150 godina dugoj istoriji, a ADAM je njegov glavni deo", naglašava direktor fabrike, Stefan Feser. On je posebno istakao nove pametne i pristupačne tehnologije u kolima. IntelliLink, informativno-zabavni sistem, čini ADAM-a malim automobilom sa najboljom konekcijom, jer u vozilo integriše vlasnikov pametni telefon (Apple iOS i Android). Uskoro će takođe biti dostupan sa inovativnim Apple-ovim softverom za prepoznavanje glasa, Siri. Lifestyle automobil takođe nudi spektakularan izbor inovacija koje su do sada bile dostupne samo u višim klasama. Jedinstveni u segmentu su na primer najnovija generacija automatskih parking senzora, zagrevani upravljač, upozorenje na bočni mrtvi ugao i Opelov ekskluzivan, u potpunosti integrisan, zadnji nosač bicikala, FlexFix.
Opelova proizvodna ofanziva vredna više milijardi evra se nastavlja. Sledeći novitet, elegantan kabriolet Cascada, biće u dilerstvima u prvoj polovini ove godine.
Od 2012. do 2016. godine Opel će na tržištu predstaviti ukupno 23 nova vozila i 13 novih motora.

Veliki događaj za mali automobil: u fabrici u Ajzenahu Opel danas obeležava zvaničan početak proizvodnje ADAM-a, novog, malog, lifestyle automobila.
Biće to jedini automobil u svom segmentu proizveden u Nemačkoj, koji se može pohvaliti sa preko 16.000 primljenih porudžbina pre zvanične tržišne premijere, 19. januara.
"Ovo je poseban trenutak za Ajzenah i za celu kompaniju. ADAM je hrabar, inovativan i svestran i na taj način potvrđuje pionirski duh sa kojim Opel kreće u novo razdoblje", kaže Stiv Girski, predsednik Opelovog Nadzornog odbora, potpredsednik GM-a i predsednik GM-a za Evropu.
Ministar ekonomije Tiringije, Matijas Mahnig, i zamenik predsednika Upravnog odbora Opela dr. Tomas Sedran istakli su činjenicu da je Opel jedini proizvođač automobila koji ne samo da razvija, već i proizvodi mali automobil u Nemačkoj. Sedran: "ADAM prokazuje jasnu posvećenost našoj fabrici u Ajzenahu i celoj Nemačkoj." Sa svojim ogromnim mogućnostima za individualizaciju, ADAM predstavlja izazov za planiranje, logistiku i proizvodnju. "Visoko-kvalifikovani tim iz Ajzenaha, kao i svi u kompaniji koja je radila na ovom projektu, danas mogu da budu ponosni", dodao je Sedran.
Skakačica u vis, Arijane Fridrih, je takođe ponosna: šampionka Evropskog zatvorenog prvenstva u atletici 2009 i višestruka šampionka Nemačke imala je čast da, na veoma poseban dan - svoj rođendan, odveze ADAM-a sa proizvodne trake pored Stiva Girskija, predsednika Opelovog Nadzornog odbora.
190 miliona evra investicija u fleksibilne i moderne proizvodne objekte
Ključni preduslov za proizvodnju ADAM-a je fleksibilnost. Ne postoji nijedan drugi automobil na svetu u ovoj klasi koji može da ponudi više od 61.000 kombinacija eksterijera i skoro 82.000 enterijera - od ogromnog izbora boja i felni do posebnih detalja kao što su različiti plafoni. Dr. Sedran kaže: "Svako ko danas poruči ADAM-a može biti sasvim siguran da nigde neće videti identičan automobil. Skoro svaki ADAM će biti jedinstven – toliko je širok i raznolik asortiman koji se ovde proizvodi." Opel je uložio oko 190 miliona evra da bi, pored Corse, u Ajzenahu mogao da proizvede još jednu liniju automobila.

Automobil iz Ajzenaha je već ostavio veliki utisak na javnost nakon što je predstavljen na Salonu automobila u Parizu prošle jeseni. Uskoro se očekuje i zvanična premijera u Opelovim prodajnim salonima u Nemačkoj, 19. januara. "Do danas već imamo više od 16.000 porudžbina iz čitave Evrope", kaže dr Tomas Sedran.
Ekstravagantnost pristupačnih inovacija
"ADAM nije samo simbol Ajzenaha i Tiringije. On je simbol cele kompanije. Opel trenutno ima najatraktivniji portfolio modela u svojoj 150 godina dugoj istoriji, a ADAM je njegov glavni deo", naglašava direktor fabrike, Stefan Feser. On je posebno istakao nove pametne i pristupačne tehnologije u kolima. IntelliLink, informativno-zabavni sistem, čini ADAM-a malim automobilom sa najboljom konekcijom, jer u vozilo integriše vlasnikov pametni telefon (Apple iOS i Android). Uskoro će takođe biti dostupan sa inovativnim Apple-ovim softverom za prepoznavanje glasa, Siri. Lifestyle automobil takođe nudi spektakularan izbor inovacija koje su do sada bile dostupne samo u višim klasama. Jedinstveni u segmentu su na primer najnovija generacija automatskih parking senzora, zagrevani upravljač, upozorenje na bočni mrtvi ugao i Opelov ekskluzivan, u potpunosti integrisan, zadnji nosač bicikala, FlexFix.
Opelova proizvodna ofanziva vredna više milijardi evra se nastavlja. Sledeći novitet, elegantan kabriolet Cascada, biće u dilerstvima u prvoj polovini ove godine.
Od 2012. do 2016. godine Opel će na tržištu predstaviti ukupno 23 nova vozila i 13 novih motora.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Opel Adam
GM's Opel Receives Over 20,000 Orders For Adam City Car
General Motors Co.'s (GM) German unit Adam Opel AG said Tuesday it received more than 20,000 orders for its city car model Adam in the first week after the model's launch, signaling solid demand even as the company expects the European automarket to contract slightly this year.
The orders are a welcome start to 2013 for the struggling automaker, after a $747 million loss in 2011. For 2012, GM said its European division will post a loss of between $1.5 billion and $1.8 billion, depending on restructuring costs.
The company plans to expand its portfolio aggressively in the coming years, releasing a total of 23 new models and 13 new engines between 2012 and 2016, including the convertible Cascada, which will be available in the first half of 2013.
The bulk of demand for the compact car Adam came from Germany.
In mid-January, Opel's interim Chief Executive Thomas Sedran said the company aims to stabilize its market share in 2013 and said a further variant of Adam is conceivable.
General Motors Co.'s (GM) German unit Adam Opel AG said Tuesday it received more than 20,000 orders for its city car model Adam in the first week after the model's launch, signaling solid demand even as the company expects the European automarket to contract slightly this year.
The orders are a welcome start to 2013 for the struggling automaker, after a $747 million loss in 2011. For 2012, GM said its European division will post a loss of between $1.5 billion and $1.8 billion, depending on restructuring costs.
The company plans to expand its portfolio aggressively in the coming years, releasing a total of 23 new models and 13 new engines between 2012 and 2016, including the convertible Cascada, which will be available in the first half of 2013.
The bulk of demand for the compact car Adam came from Germany.
In mid-January, Opel's interim Chief Executive Thomas Sedran said the company aims to stabilize its market share in 2013 and said a further variant of Adam is conceivable.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


