Stranica 6 od 26

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 17 Feb 2018, 12:18
od ikac2000
Ok, zaboravio sam kako to izgleda u Srb.

Ovde nema sanse iz druge za ove po parkinzima, ne one velike, ostace trap na njima.

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 17 Feb 2018, 13:16
od ddanijell
Dobri su to onda menjaci kada hoce lagano da ubace u prvu dok je auto u pokretu (ali bez sale).
Meni je iskreno to nepotrebno maltretiranje menjaca da ispred svakog lezeceg policajca saltam u prvu.
Mada svakodnevno vidjam pacijente koji ispred lezeceg gotovo stanu, ubace u prvu pa predju.
Ovo sve pricam sa aspekta altee koju sam vozio 10godina (6stepeni manuelni menjac), u toku voznje gotovo nikad nisam imao potrebe da ubacim u prvu (sem kod kretanja iz mesta).
Sada sa dsg ista situacija, prvom iskljucivo krece iz mesta, i u toku voznje ne spusta nikad ispod druge sem iskljucivo u jednoj specifickoj situaciji, a to je ako previse usporim, a naglo zabodem gas.
To je jedina situacija gde iz druge automatika odluci da presalta u prvu.

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 17 Feb 2018, 13:19
od Markoni
ddanijell napisao: 17 Feb 2018, 13:16 Mada svakodnevno vidjam pacijente koji ispred lezeceg gotovo stanu, ubace u prvu pa predju.
Taj sam, hvala. :D

Predjem drugom samo one za koje znam da su bas blagi, ali u 90% slucajeva prelazim prvom.

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 17 Feb 2018, 13:48
od Xepoj87
Naravno da ces maltene da stanes preko lezeceg, pa ko voli kada mu lupe amortizeri i prodrnda mu mozak...brze obilazim samo ostrvca i one bas izlizane lezece.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 17 Feb 2018, 14:28
od stefanan
One gumene ako su razjebani prelazim drugom, ostale najčešće prvom. Ako mi se neko nabije u gepek stanem skroz pa lagano ukoso :D

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 17 Feb 2018, 14:39
od Darko
ddanijell napisao: 16 Feb 2018, 21:45 Omanuli su prenosni odnos.
Bas me zanima da li bi se taj "jerk" pojačao ili smanjio chipovanjem motora i znacajnije vecim obrtnim?

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 17 Feb 2018, 14:46
od ikac2000
Svako cudo za tri dana.

Ja vise to i ne primecujem, sada je tecnije.

Jednostavno menjac je malo specificniji, zivot tece dalje.

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 19 Feb 2018, 18:37
od shandu90
stefanan napisao:One gumene ako su razjebani prelazim drugom, ostale najčešće prvom. Ako mi se neko nabije u gepek stanem skroz pa lagano ukoso :D
Bogme, ja njih u trecoj preletim :kezo: Jedino stanem pred one visoke betonske, koji su skoro pa spicasti.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk


Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 19 Feb 2018, 18:44
od stefanan
Jbg, i da neću ja moram lagano jer niska škorpija :D
A i generalno ne volim da drndam kola, žao mi tudjih kola kad se vozim sa nekim a on pogadja rupe i ne obraća pažnju na ležeće. Skoro sam se vozio sa nekim matorcem u dusteru, ne gleda gde cepa :kezo:

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 19 Feb 2018, 22:51
od trojanac
Mene su učili u auto školi da se ležećem prilazi usporavanjem u drugoj, pustiš da prednji točkovi pređu, maltene staneš, ubaciš u prvu i pređeš i zadnjim točkovima i nastaviš dalje.
Tako i radim kod ovih većih ležećih i gotovo da ga i ne osetim.

Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk




Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 19 Feb 2018, 23:03
od dragvorl
isparavanjem ?

Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 19 Feb 2018, 23:08
od HKS
^Slika

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 19 Feb 2018, 23:12
od trojanac
Ispravljeno. Hvala.
Možda je bio i autocorrect.

Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk


Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 19 Feb 2018, 23:32
od shandu90
To je glavna boljka nas, koji imamo debele prste.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk


Re: 2018 Ford Focus

Poslato: 20 Feb 2018, 00:44
od ddanijell
trojanac napisao: 19 Feb 2018, 22:51 Mene su učili u auto školi da se ležećem prilazi usporavanjem u drugoj, pustiš da prednji točkovi pređu, maltene staneš, ubaciš u prvu i pređeš i zadnjim točkovima i nastaviš dalje.
Tako i radim kod ovih većih ležećih i gotovo da ga i ne osetim.
Ako si prednjim tockovima vec presao ne vidim svrhu dodatnog usporavanja da bi presao zadnjim tockovima ?
Dodao bih samo da za sam trap je jako bitan momenat da ne kocis u samom momentu prelaska preko lezeceg. Znaci ono sta si kocio do lezeceg kocio si i momenat pre prelaska otpustis kocnicu i to je to.
Obicno ulaganim ispred lezeceg , a sama brzina prolaska preko njega nikad mi nije manja od neke minimalne da bih drugom brzinom mogao da nastavim dalje, ali ok to vec mozda 400Nm momenta odlucuje i kod ovog i prethodnog auta.
Mada iskren da budem nailazio sam povremeno u drugim mestima na neke lezece koji su tako visoko napravljeni da tu vise nije upitno prva ili druga jer su tako visoki da to nije normalno. Kace ih ljudi patosom i po njima vidljivi tragovi , i tu bukvalno mora da se premili preko jer ako se i malo brze prednjim tockovima predje, obavezno se zakaci/nasadi patos.