Stranica 6 od 6
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 10:21
od Ivan
Vidi se da se ne razumes, kupe ljudi dizela ne za 4000e, vec I za 2000e pa se siti navozaju I skoro nista ne promene.
Recimo neki matori jtd ako su mu turbo/kvacilo/zamajac iole solidni preci ce jos makar 50k dok ga ne zavalja dalje, a ti delovi traju 200-400kkm zavisno od stila voznje I maksimalno 1000e, jedino je problem kada se uzme los primerak pa ti se sve odma zalomi.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 10:33
od milosg
Ja sam baš oduševljen sa 1.6 HDi u mom pežou. Napravio sam oko 30-35 hiljada km potpuno bezbrižnih, očisto mu EGR jedino jer je prijavljivao grešku. Navodno je na 250k km sad. I kad razmišljam o prodaji, više jer mi je auto dosadan, nego što imam realnu potrebu. Uglavnom, vozi tako još neko vreme pa prati da li dimi ili ostavlja više gareži pa reaguj jbg.
Ja sam i prethodnog 1.9 dci vozio normalno i čuvao, ali čim imam priliku volim da odvalim u trećoj ili četvrtoj pun gas. Posle toga manje dime

Npr. 10 km pun gas na auto-putu.
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 13:27
od Heinz
@Ivan koliko puta može da se "zavalja dalje" i ko stoji na kraju tog lanca?
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 13:33
od igor_harris
Onaj ko ne gleda u auto kad kupuje, nego veruje servisnim knjizicama domacih dundjera.
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 13:33
od McGruja
Studenti

Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 13:45
od nuk
Gologuzija

Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 13:46
od Saša
Heinz napisao:@Ivan koliko puta može da se "zavalja dalje" i ko stoji na kraju tog lanca?
Voze se dok se bukvalno ne raspadnu i truju sve oko sebe. Ovde neko da je dizela (to "božanstvo" od motora na točkovima) oterao na otpad? To ne biva...

Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 20:03
od ljubitelj
Sloba napisao:U dvaes marki da nova kola i ona sa 150.000 ili 200.000 km, sa svim sacuvanim tragovima honovanja, na valjcima nece isto izbaciti,
Sent from my MI 5s using Tapatalk
U pravu si, ona sa 150.000km ce na valjcima po pravilu izbaciti vise snage od novih, sto je i ocekivano.
Razlike su obicno minimalne, ispod 5%, uglavnom je novi slabiji.
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 20:08
od dragvorl
dag81 napisao:3e na 100km 300e na 10.000km u odnodu na 1.2 benzin koji se vuce realno sa svojih 65 75ks.
Odvoji tih 300e na svakih 10.000km i uzivaj sa ovim autom. Nista gore kad auto ne ide, a benzinac do 120 ks ne ide. Jedino sto bih kupio od tih manjij je 1.2tsi ili 1.4tsi, atmo nikako da mi bude auto za sve.
Ja benzince ne volim, a za one sto bih voleo V6 v8 nemam novci.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Zavisi u kolikom autu 120 konja ne ide, u tom Cliu 3 bi 1.6 isao sigurno fino. Potrosnja po BG ne verujem da bi se mogla ispod 8.5 spustiti, mada realno je jos visa. 1.2 ja ne bih ni uzimao u tom autu, ali definitivno bih gledao benzin i pre svega stanje auta.
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 20:45
od dag81
Ti svi svoje odgledao sa benzinom. Xe xe
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Garez na zadnjem braniku
Poslato: 31 Maj 2017, 20:48
od dragvorl
Samo polako kolega, da mi ne izadje na nos.
