Stranica 6 od 74

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 09 Avg 2012, 23:16
od Floyd
U vezi manuelnog moda...radi to lepo ali je po meni prilicno besmisleno jer i D/DS mod to obavlja super.
Zakljucak je da ako ne zelite da razmisljate o menjanju uzmite automatik ali ako zelite pravi osecaj menjaca onda je manuelni ipak bolji izbor ;)
Manuelni mod na automatiku je ipak samo automatik kome vi izlazete svoje "zelje" a on odlucuje da li da je ispuni...nema tu hemije :D

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 09 Avg 2012, 23:25
od Texonja
Oho, evo prvih simptoma. Tako je i kod mene pocelo.
Za godinu dana ces ga mrzeti. :loool:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 09 Avg 2012, 23:36
od Floyd
Ma necu ga zamrzeti :)
Zna se zasto se kupi automatik i koje su njegove prednosti a ovo sam napisao u kontekstu rasprave manuelni vs automatik u sportskom autu...ja bi npr. M uvek pre izabrao sa manuelnim jer dzaba tebi sto komp pritiskom na taster za nekoliko ms promeni brzinu kad nema tu onog neprejebivog osecaja kad stisnes i opustis kvacilo :)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 09 Avg 2012, 23:45
od Texonja
Od kada imam X-a, pomislio sam nekoliko puta kako mi uopste ne bi smetao automatik u njemu, upravo zato sto je vozilo koje nema sportskih afiniteta. Prostrana kabina, visok polozaj sedenja, skoro 2 tone tezak, ubija ti zelju za divljanjem i pruza neku drugu vrstu uzitka u voznji.
Sa druge strane, pogledaj 320d limuzinu. Kokpit koji je prilicno skucen kao kod nekog coupe-a. nizak polozaj sedenja, pogon na zadnjim tockovima, velikih 380Nm obrtnog momenta, sa tih 184ks dobija se da auto prosto kipi od snage u toj sasiji, izbalansiran 50:50 tako da savrseno lezi na putu, a opet kada stisnes gas otima se, tera da ga gazis jos vise... meni to vise lici na sportski auto, nego na auto za prevoz izmedju dve tacke. Kada bih poredio X3 i 320d, ovaj prvi je mirni konj cije su generacije i generacije unazad vukle zapregu, dok je ovaj drugi divlji mustang ukrocen tek skoro i kojem stalno izbija na povrsinu ta divljina.

Sto se tice zene, to apsolutno... automatik i nista drugo! :pivo:

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 00:07
od Floyd
3ojka i jeste neki spoj rasnog sportiste i ugladjenog gospodina :)
Motor je pravi biser ovog auta i po meni neki najoptimalniji izbor posebno ako zivis u CH (zapravo ni ne razumem ljude koji ovde kupe auto sa +300ks...da bi ih preticali DHL vanovi ali ne zato sto su brzi nego sto vozace cesto zabole za propise). Snage ima i vise nego dovoljno (isprobano u SRB i HR) za CH i previse jer 130 dostigne jako brzo i posle ga odrzavas na toj brzini. Automatik mi ne smeta, naprotiv u gradu je opustajuce voziti ga (mada mi ponekad nedostaje manuelac...cesto uhvatim sebe kako mahinalno podjem rukom ka menjacu) ali to manuelno menjanje brzina je zesca komercijala i prodavanje magle...

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 00:21
od ftj
Dodaj samo na kraju ...u torque converter automatiku ;)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 00:35
od Floyd
To o cemu pricam je isto na DSG-u...bez kvacila i rucice koja ide u H, nije to to ;)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 00:37
od ftj
Svakako da nije i ne moze da zameni manuelni. Ali je neuporedivo bolje nego na klasicnom odnosno razlika nije kozmeticka nego sustinska i nije prodavanje magle.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 00:44
od dragvorl
DSG tu mora biti razlicit jer je odziv dosta brzi. Teoretski DSG nije automatik, u praksi mislim da su inzenjeri upravo isli na to da simuliraju automatik, a opet da sto vise isprave mane konvencionalnog automatika sa njim.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 00:47
od Floyd
@ftj

Opet se nismo razumeli...
Nisam rekao da je prodavanje magle jer radi lose i sl. nego u kontekstu da on dobro zamenjuje manuelni i da je bolji.
Da li je bolji to je relativno a zamena za manuelni nije (u ovoj temi se provlacila prica kako jeste) vec ja na to gledam kao na automatik koji moze da po potrebi imitira manuelni menjac.

Inace, koliko cesto u proseku koristis taj manuelni mod?

@dragvorl

Za mene iz ugla vozaca DSG jeste automatik jer nema papucicu kvacila, nema mehanicku rucicu koja ide u H vec tastere i moze sam da manje brzine (ima D mod). To sta se desava u kutuji nije bitno u ovoj prici...prici o osecaju.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 00:55
od ftj
Pa kad god hocu malo da dam gas(znaci skoro uvek:)). Nekad je to na trenutke kad se napravi situacija a nekad kad vozim neku finu praznu deonicu to bude i duze vreme. Naravno kad se auto koristi kao prevozno sredstvo po gradu i saobracaju tad ne upotrebljavam.

Inace i ja sam u pocetku imao utisak kao dobro je ovo ali manuelni je manuelni i da ponovo uzimam bilo bi drugacije. Medjutim s vremenom sam ipak dosao do toga da bih ponovo uzimao automatik osim u nekim supersportskim verzijama poput 911 i slicno.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 01:00
od Floyd
Razumeli smo se :)
Posle probe tog manuelnog moda (ok kod DSG-a radi bolje ali ja pricam o osecaju) potpuno razumem ljude koji u nekom besnom autu tipa M3, M5 ili cak hothatch-u insistiraju na manuelnom.
Za sve ostalo automatik je zakon :)

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 01:21
od dragvorl
Citajuci neke strane forume, gde ucestvuju ljudi koji voze mnogo razlicitih i veoma ozbiljnih automobila, uglavnom sportskih i luksuznih, ispalo je da za puritance jeste manuelni, ali i njih vecina kaze da ce im sledeci auto biti neki sekvencijalni ili DSG, iako ima manuelni u ponudi. Zasto? Pa jednostavno sveukupno kada se podvuce crta gomila stvari je na strani ne manuelnog.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 10:54
od Dusan
Pored toga sto ima D kao klasican automatik, DSG je ustvari menjac sa automatizovanim kvacilom.

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti

Poslato: 10 Avg 2012, 10:57
od dragvorl
Sa automatizovanim kvacilom i automaizovanim menjanjem brzina.