Veceras namontirane Dunlop Sport Maxx RT 205/55R16 91Y na Passata od drugara.
Naravno odmah u usledio test, lagane voznje. Prvi utisak, iako sportska guma mekano i tiho upija neravnije, perfektno.
Prvo je drugar vozio, negde do pred Iriski i onda mi je prepustio da se uspnem.
Krenuo lagano, prva krivina, ona sto se i ne moze nazvati krivinom prolazim 100-110 sigruno, reko ajde da je osetim, druga krivina malo brze i shvatam da kao da nisam ni usao u krivinu, sine. Tada je moje pitanje bilo: ''Jel smem pun gas kao da je moj?'' Kaze cepaj koliko moze. mmmmmm i onda je krenuo gas gas gaaaaas
Neverovatno kako guma drzi pravac, ne mozes je odlepiti sa asfalta, uletanje u krivinu kako hoces, prolazak putanjom kojom zamislis bez vrdanja i tempo je bio sve zesci da vidimo granice. Naravno granicu nismo dokucili, a samo jednom sam se popnuo, ali sa obzirom na sve brza uletanja u krivine, nisam gledao na sat ali ispod 90 mislim da nijejednu nisam prosao, a bilo je saobracaja i u krivinama, komentarisem kako je motor slab i da bi trebao bar jedan 1.8T sa chipom da bi se doslo do granice gume, mozda, tj. da bi se priblizili granici. Odusevljen, odusevljen i mislim da bolju i upravljiviju gumu do sad nisam vozio, prosto se lebi za asfalt, ali bukvalno a na volanu se oseti gde si i sta si. ESP je ponekad odradio korekciju, tj. ASR(kad sam ga nabiojao u obrataje na izlascima iz krivina) jer ja zadnji kraj nisam osetio da mi je pobegao ni u jednom momentu, a bogme ni prednji(tj. lazem jesam jednom ali tek krenuo malo preko nosa ali sam bas preterao pri samomom vrhu) ali ni to nije bilo nista alarmantno niti nebezbedno, ni blizu nekog izletanja ili pomisli da cu izgubiti grip ili kontrolu.
Guma je bruka, bruka, a mogu da zamislim kako se tek ponasa, i gde joj je u stvari limit kad se vozi na nekom spustenom autu, u siroj dimenziji kad je bolesna za 16''. Znaci perfektno mekana, a odlicno prenosi sta je ispod podloge sto ja izuzetno cenim jer ne krece da kliza naglo nego mic po mic, tj. i ako malo proklizi proklizava postepeno ne da izgubi grip totalno, neravninama na putu se prilagodjava i u krivinama, prosto ''grize'' asfalt. A da, nisam napomenuo da su i zadnji amortizeri losiji(ne iscureli) i da ce biti zamenjeni uskro a i da je auto karavan, odnosno moj bivsi sivi Paja.
Ja odusevljen, drugar za sad vidim isto, ali on je nije extremno istestirao. Kad smo se vratili bas sam joj onako ocistio gazni sloj prstom, lepe se prsti. Uspeli smo da joj onaj zastitni sloj skinemo za 30ak km. :mrgreen1
Sve preporuke, kome treba grip, upravljivost da odrzi auto i kad vozi na granicama, a na kraju i udobnost.
Evo jedne slike gume, kad se predje prstom preko nje kao gumica je.

- 30032012598.jpg (129.56 KiB) Pogledano 2405 puta