Stranica 6 od 32

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:24
od Laki021
Ne vidim sliku sa TT, ali skole i literatura te uce onako kako je logicno i kako bi svi trebali da se ponasaju, kako je uostalom i najlakse. Zakon mislim da to ne definise precizno jer bi postojalo previse specificnih slucajeva.

Zakon nije protiv toga sto skole uce, samo sto to sto skole uce nije obavezno ponasanje po zakonu, samo je pozeljno.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:28
od Floyd
Pa ti hipoteticki mozes i na trecem izlazu da izadjes iz spoljne ali si duzan da propustis ovog iz unutrasnje ako da zmigavac da izlazi.
Koja bi onda uopste bila poenta unutrasnjih traka ako bi par njih zauzeli spoljnu i vrteli se u istoj?

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:28
od Laki021
Obratite paznju na post 4 :



http://cbc.rs/showthread.php/27807-Prav ... uznom-toku

Da li je ovo situacija o kojoj pricamo? I sta kazu ko ima prednost?



Ispravka, fokusirajte se na sesti posto :)

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:29
od Heinz
Član 7.

19) raskrsnica je deo kolovoza na kome se ukrštaju, spajaju ili razdvajaju putevi u istom nivou

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:29
od Laki021
Floyd napisao:Pa ti hipoteticki mozes i na trecem izlazu da izadjes iz spoljne ali si duzan da propustis ovog iz unutrasnje ako da zmigavac da izlazi.
Koja bi onda uopste bila poenta unutrasnjih traka ako bi par njih zauzeli spoljnu i vrteli se u istoj?

Nisi duzan, apsolutno nisi, pogledaj link kojo sam stavio.


Pogledajte sesti post.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:34
od Scuderia
Laki021 napisao:Obratite paznju na post 4 :



http://cbc.rs/showthread.php/27807-Prav ... uznom-toku

Da li je ovo situacija o kojoj pricamo?


Ispravka, fokusirajte se na sesti posto :)
Ne. Situacija o kojoj sam ja pricao je kada ima vise traka i na putu na koji izlazis, tj. ova

Slika

Samo me zanima ko bi platio kaznu ukoliko dodje do sudara u kojem je zuti auto nastavio da kruzi, a ovaj drugi isao istom putanjom kao na slici.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:35
od Laki021
Heinz napisao:Član 7.

19) raskrsnica je deo kolovoza na kome se ukrštaju, spajaju ili razdvajaju putevi u istom nivou

To samo znaci da ako imas kruzni tok sa 4 ulaza i izlaza, da ti zapravo imas 5 puteva i 4 raskrsnice :) Sam kruzni tok je put a ne raskrsnica. Svaki krak kruznog toka tj ulaz je raskrsnica za sebe.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:38
od Laki021
Scuderia napisao:
Laki021 napisao:Obratite paznju na post 4 :



http://cbc.rs/showthread.php/27807-Prav ... uznom-toku

Da li je ovo situacija o kojoj pricamo?


Ispravka, fokusirajte se na sesti posto :)
Ne. Situacija o kojoj sam ja pricao je kada ima vise traka i na putu na koji izlazis, tj. ova

Slika

Samo me zanima ko bi platio kaznu ukoliko dodje do sudara u kojem je zuti auto nastavio da kruzi, a ovaj drugi isao istom putanjom kao na slici.

To apsolutno ne menja pricu, poenta je ista, a kaznu bi platio onaj iz unutrasnjeg kruga.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:42
od Scuderia
U principu ja se u 99% slucajeva iskljucim (i ukljucim) desnom trakom, a ako je potrebno ici na neki od daljih izlaza ipak kruzim unutrasnjom. Svaki dan prolazim kroz kruzni tok u Veterniku i kroz onaj na Telepu i uvek, ali uvek se ljudi iz unutrasnje iskljucuju ako idu pravo, tako da ako bi neko postupio po zakonu ili 'po zakonu' i kruzio spoljasnom trakom garantovano bi napravio karambol, i to pri dosta solidnoj brzini.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:44
od Laki021
Slazem se potpuno. Nazalost pred ocima zakona kriv bi bio onaj iz unitrasnje trake...

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:49
od Scuderia
:doubleup: Kako je to preko regulisano? Isto ili ima pravila vezanih za kt? Sama konstrukcija kruznog toka koji automatski odvaja desnu traku na prvi izlaz je mozda najbolje resenje.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:52
od Laki021
Svuda je to isti cirkus, nije to srpski specijalitet :)

Ponegde postoje znakovi (jako retko) gde je nacrtano da je recimo desna traka samo za prva dva izlaza, a na par mesta sam video fizicke prepreke koje ogranicavaju kruzenje spoljnom trakom.
Ali u 99% slucajeva je ova generalna situacija o kojoj smo diskutovali.

Laku noc svim ucesnicina diskusije, odoh spavati :)

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:52
od snork
nikaragva napisao:100% je ovako kako laki kaze.
Ne postoji poseban zakon za kruzni tok.
Put kao put, samo sto ide u krug.
Tačno, jedino pravilo je da je to put koji ide u krug i pri tome je jednosmeran.
Isto kao da je reč i o običnom putu sa dve (ili tri) trake, ako hoćeš da nastaviš pravo, možeš da se krećeš i levom i srednjom i desnom... osim ako nema strelica na kolovozu ili saobraćajnog znaka koji kaže drugačije.

nikaragva napisao: Nailazis na njega i na znak da se ukrstas sa putem koji ima pravo prvenstva.
Ovo nije bitno za celu priču - uglavnom ima trougao, ali ponekad i nema (diskutovali smo o tome ranije).

nikaragva napisao: Kruzni tok nije nastavak saobracajnice sa dve trake koje vode do njega. O tome ti govori znak obrnutog truogla, ukrstas se sa drugim putem koji ima prednost- ovde je nastala zabuna.
Čak i kada nema trougla, može biti da je reč o jednoj ulici koja se nastavlja, ali i ne mora. U svakom slučaju, to ne bi trebalo da ima veze sa ponašanjem u kružnom toku.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 00:54
od Floyd
Au bre Laki pa ti si bas neki legalista...ono kao, u ustavu pise da je KiM srce Srbije :)
U saobracaju bi pored zakona trebala da vaze i neka nepisana pravila, postovanje drugih ucesnika u saobracaju.
To sto ces ti da se vrtis u spoljnoj traci i da namerno nepustas ljude da izadju iz unutrasnje je agresivna voznja i opet kazem da nisam siguran da je to dozvoljeno.
Meni na bip idu svajcarci koji me ne puste da se ukljucim na autoput time sto bi se sklonili u levu traku.
Takvima ne popustam vec dodajem gas i ulecem ispred njih...znam da nije korektno ali kad je neko seronja, ja budem jos veci.

Re: Novi Sad

Poslato: 01 Nov 2012, 01:00
od fq400
Floyd napisao:Meni na bip idu svajcarci koji me ne puste da se ukljucim na autoput time sto bi se sklonili u levu traku.
Ovo ne rade samo Švajcarci, isto tako se ponašaju i Nemci, meni potpuno neshvatljivo. Zato u Italiji lepo svi beže u levu traku na uključenjima, i vrlo brzo se vraćaju u desnu. Nije teško, a mnogo znači onima koji se uključuju na auto put.