Stranica 6 od 33

Re: Gorivo poskupljuje, PONOVO

Poslato: 30 Mar 2012, 20:10
od MAD MAX
mr.Big napisao:
Ogi napisao: 1.- ubijes draz voznje automobila
2.- izgubis brdo prostora ugradnjom
3.- mnogo delova posredno ili neposredno strada, koliko samo problema po forumima zbog plina
4.- krenes u Grcku na more i nemas gde da sipas
Sve ti je netacno:
1.Motor lakse podnosi niske obrtaje zbog vise oktanske vrednosti TNGa, pa je u gradu opustanija voznja sa redjim menjanjem brzina, a klima se ne gasi prilikom zahtevnije voznje -jednostavno, gas do poda
2.Toro boca + rezervni copavac umanjuje ovaj problem 99% i svodi ga na par situacija godisnje
3.Plin u Srbiji produzava vek motora u odnosu na koriscenje domaceg benzina, ti to odlicno znas jer vozis Hjuindaji
4.Ima u Grckoj dovoljno tocionica TNGa, a nije lose ni malo procistiti motor kvalitetnim Shell benzinom tokom letovanja i vozikanja po lokalu
Sve navedeno, od 1-3 od strane Mr Big-a je jednostavno netačno a baš kad se ide u Grčku i plaća se najskuplji benzin, TNG bi bio jedini spas (tačka 4).
TNG ne daje motoru ni jednu pozitivnu karakteristiku, a od njega se jedino može šteta očekivati. Naravno cena po km, je nešto što nadoknađuje sve mane.

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 20:17
od mr.Big
:kuku:
,a sad bi ja trebao da se primim ;)

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 20:19
od Saša
Ljudi prelaze bez problema preko pola miliona kilometara na gas, a neki ga i dalje tupe da to ne valja... :glavomuzid:

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 20:49
od TheWickerMan
mr.Big napisao::kuku:
,a sad bi ja trebao da se primim ;)
Ne primaj se, u pravu ai 100% ;) plin je Majka Mara za sve osim za prtljaznik,manje vazduha mi staje sad , kao sto rece neko :D

sent from Kenda digitron using Tapatalk

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 20:50
od nuk
i ja sam bio zestok protivnik gasa dok ove cene nisu pocele da divljaju a ovo je tek pocetak.
poceo sam drugacije da razmisljam (kao i mnogi drugi) ali i dalje ne razmisljam u tom smeru iz vise razloga, pre svega automobil mi je izmedju ostalog, osnovno sredstvo za rad i kao takav zaradjuje za sebe i za gorivo koje potrosi, to mi pruza uslovno receno, "luksuz", da ostanem na dizel motoru zapremine koja pruza komfornu voznju uz solidne performanse te kao takav trosi malo vise nego sto bi neki skromniji motor koji bi verovatno, takodje zavrsio posao uz odredjene kompromise.

takva su vremena dosla, da svi gledamo da "stezemo kais" tamo gde mozemo i jako je malo ljudi koje ova kriza nije direktno ili indirektno pogodila, globalno se menja potrosacka svest.
apsurdno je navoditi koliko je opravdana ugradnja gasa u vozilo dokle god usteda postoji pa makar i minimalna

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:20
od MAD MAX
mr.Big napisao::kuku:
,a sad bi ja trebao da se primim ;)
Uopšte ne moraš :kezo:

Ima još onih koji ubeđuju da je duvan zdrav za ljudsko telo i pored uokvirenih naznaka na kutiji da ubija.

Uglavnom TNG, nije zdrav, samo je pitanje u kojoj meri i kom modelu šteti...
Zato nemojte praviti melem od nečega što to nikada ne može biti.

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:29
od trojanac
Ko je to i kako dokazao?

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:31
od Cherokee
200.000 vozaca na TNG pogon (ili vec koliko ih ima) su budale, po nahodjenju nekih ljudi ovde.... :opustanje:

Jedna Italija daje subvencije za ugradnju TNG uredjaja.... I tako dalje.

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:37
od MAD MAX
Prvo i osnovno, niko nije dokazao ni jednu pozitivnu osobinu po motor i sklopove pri vožnj na gas. Ono što bi bilo pozitivno i što jeste je hladan start na TNG, jer nema ispiranja cilindara, ali svi moderni sistemi pale na benzin...
A mane. Milion. Od izbijanja dihtunga glave motora, pucanja pregrada na klipovima, gorenja siceva i ventila, propadanja benzinskog sistema ubrizgavanja....
Posebno bi naveo, jedan veliki balast u gepeku od recimo 40kg, pri čemu se računa ukupan teret u gepeku malog auta do 50kg. Recimo punto cl..sic, ionako ima problem sa komplet zadnjim vešanjem, a boca mu dođe kao prst u oko. Pa kažu kad pođeš u Grčku ti ne nosiš rezervno točak! Pa tad baš i treba a ne oko kuće!

I opet kažem, nemojte brkati ono što šteti vozilu i dobit po kilometru! Zbog ovoga drugog SVI ugrađuju gas, a ne što TNG "mazi" motor.

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:39
od Grujic
To za bocu ne stoji, jer je onda benzinski rezervoar retko pun kao sto bi inace trebalo, vec ga uglavnom drze na cetvrtini...

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:41
od Texonja
Slazem se sa Pobesnelim Maksom... Apsolutna prednost je gotovo duplo jeftinija voznja, ali nemojte jos da ispadne da auto vise voli gas nego benzin.

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:42
od Scuderia
Texonja napisao:Slazem se sa Pobesnelim Maksom... Apsolutna prednost je gotovo duplo jeftinija voznja, ali nemojte jos da ispadne da auto vise voli gas nego benzin.
:plusone:

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:44
od Saša
Volio ne volio - to mu je što mu je.... Nek pređe i 200.000, meni dovoljno - lično ću ga oterati na reciklažu ili pokloniti nekom... :D


p.s. U mom slučaju to je 10 godina fine vožnje... :D

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 21:46
od MAD MAX
Grujic napisao:To za bocu ne stoji, jer je onda benzinski rezervoar retko pun kao sto bi inace trebalo, vec ga uglavnom drze na cetvrtini...
Što se tiče navedenog, veće opterećenje zadnje osovine pravi teret od 10kg na mestu boce TNG nego 25kg u rezervoaru. Ko zazume statiku shvatiće...

Elem, još ne znam da je neka fabrika napravila fabrički auto da ide na TNG.
Sve su ovo budževine.
U vezi priče sa "kapalicom" sami vidite da tu nešto ne štima? A šta? Što moderniji motor, to manje trpi TNG. Inače, kapalica pravi više štete nego koristi, jer uništava katalizatore, lamda sonde i sl.

Re: Plin vs Benzin

Poslato: 30 Mar 2012, 22:14
od Paja
MAD MAX napisao:
Elem, još ne znam da je neka fabrika napravila fabrički auto da ide na TNG..
Mnogo primera je bilo da je prodavan nov auto sa TNG-om instaliranim pre nego što je došao u ruke dilara. Da li je sistem postavljan na samoj montažnoj traci ili kasnije nije ni bitno, bitno je da je proizvođač dilerima slao takva vozila.