Stranica 6 od 6
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 30 Apr 2021, 22:13
od grujicd
Ne znam odakle ti taj podatak o 16cm, na Honda-Srbija piše da CR-V ima klirens 198mm.
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 30 Apr 2021, 22:19
od trojanac
Piše na onoj prvoj slici koju sam ja postavio, za prethodni model.
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 30 Apr 2021, 22:21
od grujicd
E pa onda smo sad apdjetovali da je na aktuelnom modelu praktično 20cm

Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 30 Apr 2021, 22:27
od Delija
Ivan napisao: 30 Apr 2021, 22:11
16cm je smesan klirens kod crva, skoro kao obican auto, vecina ih je na 14cm, nije sad da ce nekome trebati vise u vecini uslova, ali ocekivao bi vise od suva/krosovera, makar 18, ako vec ne 20-21, mislim da bi se potencijalno mogao negde nasaditi, lazna sigurnost, dodatni klirens, a ono sipak
Kao sto vec napisase - 20 cm je klirens za aktuelni model. Sasvim OK za ovaj tip auta. Nije to Land Rover Defender.
Za prethodnu generaciju, a bogami i onu pre nje - jeste malo bezveze. 16 cm je za AWD - 17 cm za 2WD.
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 01 Maj 2021, 01:21
od milanns
Ja bih bez ikakvog razmisljanja uzeo beli, novi.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 13 Jul 2021, 21:03
od dragvorl
dragvorl napisao: 24 Apr 2021, 21:26
@Vladapetr
Ukucaj kangarooing 1.5tsi
@ikac2000
U zadnjih skoro 2 godine sam izmenjao 5 komada 1.5 TSI i vozio uglavnom od par kkm stanja na satu do 20 i 50kkm. To su bili od 130 svi, a sad je u Octaviji 150ks. Svi sem Octavie su imali kangarooing, s tim da sto su novijeg godista bili sve su manje poskakivali. Leoni su bili katastrofa (3 sam izmenjao), posle Golf koji je imao osetno manje izrazeno poskakivanje i sad Octavia koja prakticno i nema. Mozda je i 130KS motor osetljiviji, ne znam.
Edit:
Ovaj je vidim 150 konja i taj motor ostavlja osetno bolji utisak od onom sa 130 koji ima varijabilnu turbinu ali dzabe mu. Ovaj sa linka je 2019, znaci pitanje da li je to sve reseno i da li je samo do softvera. Takodje taj je DSG, pa ne znam kako se oni ponasaju sto se tice poskakivanje. Sa manuelnim i moze nekako da se minimalizuje poskakivanje sa odredjenim nacinom doziranja gasa i kvacila na statu pa se dosta smanji sve to neprijatno iskustvo. Uglavnom bas veliki propust VW.
Apropo kangarooinga na 1.5TSi, sad vozim novog Leona 1.5TSi sa DSGom, dobio sam ga prakticno novog, sa 500km na satu. Kangarooing sam primetio samo kad se hladan upali ujutro, i to minimalno, mozda prvih km. S obzirom da sam se navozao raznih vozila sa tim motorom i manuelnim menjacima, vrlo lako osetim kad pocne da trza. ovo su resili dakle.
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 13 Jul 2021, 22:08
od ikac2000
Ja sam bas obracao paznju, i nisam uspeo nista da osetim da kucnem u drvo, ide glatko. Isto tako i na onoj polovnoj koju sam gledao.
Apropo LEDa, sada vozim Punta po Nisu, i kada sam sam u autu i snop podesen na 1, to je kao na Ateki sa LEDom, samo sto LED nema rasipanja, vec odsece na nekom rastojanju, dok halogene imaju dosta rasipanja. Isto kada sam sam u praznom autu, cini mi se da je snop duzi, sada kada smo putovali bili smo pretovareni. U svakom slucaju napomenucu to na redovnom, ako moze malo iznad da se podesi.
Igrao sam se malo sa DSGom, i kada na primer idem 60, sam u neopterecenom autu ukljucujem se na autoput, dam zmigavac i zgazim malo jace ali ne do poda, odmah downshiftuje i ide do skoro 4k obrtaja ali bas povuce, imam utisak da sam proceni kolika mu snaga treba. Sa druge strane, kada se ide vecim brzinama konstantno, da zmigavac i naglo doda gas (to je situacija kada treba KS) , sam procenjuje koliko mu treba, kao citam i na osnovu koliko zustro se pritisne papuca gasa, i cesto ide i do 4k obrtaja pre nego sto ubaci u sledecu.
Mislim da sam navikao na manuelni i potpunu kontrolu svega, jer mialim da bih rucno bolje procenio koliko snage mi treba, ali to je cena automatika

Supruga je nakon voznje automatika rekla da svako moze da vozi ovo, prijatno se iznenadila. Doduse ona je i bila jedan od glavnih razloga automatika.
Inace za start stop, kada se na semaforu ukoci sa laganim pritiskom kocnice i tako lagano drzi, ne gasi ga, dok kada se jace pritisne gasi.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 13 Jul 2021, 22:55
od dag81
A stace da mu fali na 4000rpm? Bolje da povuce nego da se tegli. Ili prebaci u eco mode pa ce da se vuce.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 13 Jul 2021, 23:14
od ikac2000
Ma nista, samo se navikavam, inace ga i vozim kao baba, pa me iznenadi nekada
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 13 Jul 2021, 23:28
od dragvorl
Po meni je taj menjac sa 7 brzina skroz korektan. Brz je, logika mu je dobra, lepo reaguje. Za moje poimanje na kickdownu bi mogao biti malo brzi, treba mu malo vremena da odreaguje, a i nije cudo jer je logika vec pripremila brzinu u koju bi se normalnom voznjom prebacio, a kickdown se tu na "divljaka" umesa. Meni se ne svidja sto su izbacili cancel dugme za tempomat, ne znam zasto to, 8 centi ustede verovatno.
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 13 Jul 2021, 23:37
od dag81
Ja sam navikao na pip kocnice da gasim tempomat.
Brzina menjaca zavisi od stila voznje. Ti imas autoput 90% i on je tu umrtvljen.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Ateca MJ2019 1.5 DSG Misljenja
Poslato: 13 Jul 2021, 23:43
od dragvorl
Preferiram da sve isklikcem oko volana, ne da stiskam kocnicu, jbg, volim na AP da ne pomeram nogu ako ne mora. Sto se tice kickdowna njega bas retko na AP koristim, vise mi treba na magistralama. Nije on los, ali eto.