Re: Obrada diskova
Poslato: 10 Jul 2022, 22:18
Sad sam ovu temu isčitao, nisam je čitao ranije, ili barem ne da bacim pogled na celinu.
Zanimljivi podaci, ono što je Bax rekao za držanje kočnice na semaforu recimo. Mada nažalost, to baš mislim da je neizvodljivo u praksi. Možda više da tako nešto imamo u vidu, pa kako bi se diskovi što manje zezali, da se izbegava držanje kočnice kad je moguće. Al ne smeš dozvoliti ni da ti se auto pomera na raskrsnici, i u raznim drugim situacijama. Tipa, zaustavio se pred radnjom, auto stoji na blagoj nizbrdici, pa treba da izađeš. I za to vreme dok čekam momenat da se uključiš držaćeš kočnicu... Hoću reći, možda je štetno, ali ne vredi se i time opretećivati, to moramo uračunati u uobičajeno habanje diskova, šta sad.
E sad, ja sam više to mislio izeš ga, valjda diskovi i sami od sebe malo odlaze... Prednji diskovi i pločice su Fremax.
Onda bi ovo moglo biti do majstora, ili prilikom rada oko spona i stabilizatora majstor nije imao potrebe da petlja oko diskova? Ništa ja sad ne mislim zbog toga da se vraćam majstoru, šta je tu je, al da znam - pogotovo ako je moguće da su diskovi ipak dobri. I to pod uslovom da je treskanje zbog diskova, al mislim da nema šta drugo... A da je treskanje zbog ovih stvari koje je on radio, onda se ne bi osetilo samo prilikom kočenja valjda.
I čini mi se da niste pominjali pranje auta (puškarenje) kad su u pitanju diskovi. Šta vi mislite, sa alu felnama koje su često solidno otvorene, puškarenje bi isto moglo da napravi problem? Vruće kočnice, ispiranje hladnom vodom, i super kombinacija za ovalnost diskova...
Zanimljivi podaci, ono što je Bax rekao za držanje kočnice na semaforu recimo. Mada nažalost, to baš mislim da je neizvodljivo u praksi. Možda više da tako nešto imamo u vidu, pa kako bi se diskovi što manje zezali, da se izbegava držanje kočnice kad je moguće. Al ne smeš dozvoliti ni da ti se auto pomera na raskrsnici, i u raznim drugim situacijama. Tipa, zaustavio se pred radnjom, auto stoji na blagoj nizbrdici, pa treba da izađeš. I za to vreme dok čekam momenat da se uključiš držaćeš kočnicu... Hoću reći, možda je štetno, ali ne vredi se i time opretećivati, to moramo uračunati u uobičajeno habanje diskova, šta sad.
Ovo je druga stvar koja mi je zapala za oko. Od kako sam (na astri) radio kod majstora u maju prednji trap, počeo sam da primećujem malo treskanje kad dozirano kočim sa 80 na sati ili više. To su se tad s jedne strane menjale spona i kugla amortizera, i oba stabilizatora. Majstor to treskucanje nije ni mogao da primeti jer nema on gde lako da se izvuče gde bi mogao da ga zaleće.
E sad, ja sam više to mislio izeš ga, valjda diskovi i sami od sebe malo odlaze... Prednji diskovi i pločice su Fremax.
Onda bi ovo moglo biti do majstora, ili prilikom rada oko spona i stabilizatora majstor nije imao potrebe da petlja oko diskova? Ništa ja sad ne mislim zbog toga da se vraćam majstoru, šta je tu je, al da znam - pogotovo ako je moguće da su diskovi ipak dobri. I to pod uslovom da je treskanje zbog diskova, al mislim da nema šta drugo... A da je treskanje zbog ovih stvari koje je on radio, onda se ne bi osetilo samo prilikom kočenja valjda.
I čini mi se da niste pominjali pranje auta (puškarenje) kad su u pitanju diskovi. Šta vi mislite, sa alu felnama koje su često solidno otvorene, puškarenje bi isto moglo da napravi problem? Vruće kočnice, ispiranje hladnom vodom, i super kombinacija za ovalnost diskova...