Stranica 51 od 898
Re: Одг: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 16:47
od Saša
Jutros kod Batajnice iznad autoputa, Migovi 21 i 29 u niskom letu i zaokretima, jako lepo za videti. Prethodnih dana tu je zujao stalno i jedan "Orao" sa karakterističim dezenom u boji zastave i pticom (orlom) preko celog trupa. Verovatno su ih podigli da ih malo "produvaju" pred dolazeći miting, ili da piloti nabiju koji neophodni sat leta...

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 17:19
od BAJKER
Naravno da se spremaju za predstojeci aeromiting, Rica ce leteti u Orlu J22 demonstrator-u. Svaki let pa i ovakav za uvezbavanje za aeromiting pise im se u letacku knjizicu

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 18:55
od cozmo
Sta TU-134A nema a ima recimo DC9 i zasto je TU-134 MORAO da bude dosta brzi na sletanju od bilo kog slicnog aviona? Zbog toga je i plici u prilazu zato sto nesto nema. A sta nema, mozda ces nam ti reci. Isto tako zbog toga sto nema, bolje je klizio u prilazu.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 20:05
od zuzazu
cozmo napisao:Zbog toga je i plici u prilazu zato sto nesto nema. A sta nema, mozda ces nam ti reci. Isto tako zbog toga sto nema, bolje je klizio u prilazu.
"plici u prilazu"
"bolje je klizio u prilazu"
Kakvi termini.
Alal ti cufte.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 20:32
od kvcali
Ah taj Ruski dizajn i kvalitet zavrsne obrade
Snimi desni klima uredjaj

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 20:45
od cozmo
zuzazu napisao:Kakvi termini.
Alal ti cufte.
Objasni nam to sto sam napisao. Pilot jesi i objasni nam.
Sigurno si bolji od coveka koji je 15 godina leteo na Tupoljevu a to su njegovi izrazi ako hoces da ga vredjas dacu ti njegov kontakt pa mu pojasni.
Prosta pitanja:
1. Zasto je brzi na prilazu od ostali aviona sa T-tailom
2. Zasto ima plici - manji ugao prilaza nego ostali T-tail avioni.
3. Sta TU 134 nema a ostali imaju - zbog toga su ona prva dva pitanja.
Za ostali auditorijum: TU-134A je vrlo specifican za poletanje i sletanje.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 21:49
od BAJKER
kvcali napisao:Ah taj Ruski dizajn i kvalitet zavrsne obrade
Snimi desni klima uredjaj

Rusi su uvek gledali na funkcionalnost i izdrzljivost ispred dizajna kada je tehnika u pitanju. Pogledaj samo Soyuz koliko je dugo u funkciji, uz modifikacije leti preko 60 godina u svemir. Da ne pricamo o Kalasnjikovu koji izvadjen iz blata bije rafalno ceo sarzer za razliku od M-16.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 22:14
od kvcali
Ma naravno, zezam se ja malo sa ovom slikom, namerno sam inicirao da se vidi ta robusnost, rusi to prave da traje dugo, i da se ne odrzava uopste dok ne crkne skroz, sve je trostruko predimenzionisano, to cenim.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 22:22
od methane.master
Slažem se ja sa tim za funkcionalnost, ali ipak malo preteruju. Pa nije taj avion T-34 koji je projektovan sa mizernim life-expectation. Ovaj avion treba neko satima da vozi, a treba neko i da se vozi u njema. Na letovima koje sam pominjao u ranijim porukama, doživeo sam takav avion, sa sedišima od bukvalno šatorskih krila između metalnih šipki. S oproštenjem j....e vi tu funkcionalnost.
Mali off. Bije i H&K i iz blata i iz vode, pa uz to čak i lepo izgleda (ukoliko takve sprava to uopšte može reći).

Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 22:37
od BAJKER
methane.master napisao:
Mali off. Bije i H&K i iz blata i iz vode, pa uz to čak i lepo izgleda (ukoliko takve sprava to uopšte može reći).

Slazem se ja za taj H&k ali pogledaj kada je taj model napravljen a pogledaj kada je Kalasnjikov napravljen, za ono za sta je napravljen (ne ulazim u razloge) on je pa gotovo idealan za to. Takvi su i Ruski avioni, pogledaj samo Mig21 gotovo 50 godina se nalazi u naoruzanju gomile zemalja medju njima i Srbije. Jeftin za odrzavanje, robustan, izdrzljiv mada ga je vreme debelo pregazilo ali za npr izvidjacke zadatke i obuku na supersonicnim avionima je jos uvek dobar. Rumuni su mu uradili apgrejd, mislim da su im Izraelci uradili modifikaciju.
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 22:44
od kvcali
Da ubacili su mu mu radar koji u izvornoj ruskoj verziji bis nema
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 21 Avg 2012, 22:55
od BAJKER
Ubacili su kolor ekrane i jos po nesto, u svakom slucaju sada imaju apgrejd za primer nama kako se to radi. Verovatno bi i mi to mogl samo kada bi para u vojnom budzetu bilo za to.
http://www.youtube.com/watch?v=5VD46Wmbv-s
Re: Одг: Vazduhoplovi
Poslato: 22 Avg 2012, 00:17
od dragan
Saša napisao:Jutros kod Batajnice iznad autoputa, Migovi 21 i 29 u niskom letu i zaokretima, jako lepo za videti. Prethodnih dana tu je zujao stalno i jedan "Orao" sa karakterističim dezenom u boji zastave i pticom (orlom) preko celog trupa. Verovatno su ih podigli da ih malo "produvaju" pred dolazeći miting, ili da piloti nabiju koji neophodni sat leta...

spremaju se, bas sam jutros oko 9 gledao 29ku iz zemuna...
vojska je prilicno ozbiljno shvatila ovaj aeromiting...
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 22 Avg 2012, 00:23
od methane.master
Danas sam čuo da je neki Red Bullov tim trebao da dodje i da je odustao zbog neke administrativne gluposti organizatora.
Sent using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Poslato: 22 Avg 2012, 10:01
od cozmo
TU-134 A:
Due to anhedral wing design, NO SLATS and heavy engines in back, TU-134 HAD MORE SHALLOWER angle of approach and required GREATER approach speed than other T-Tail aircrafts (DC-9, B727-200). Design curiosities of the Tu-134 included a sharp wing sweepback of 35 degrees, compared to 25-28 degrees in its counterparts.
Google translate:
Због анхедрал дизајн крила, НЕМА шипкама и тешких мотора у леђа, ТУ-134 је више плића угао приступа и потребног ВЕЛИКЕ приступ брзину од других Т-реп авиона (ДЦ-9, Б727-200). Дизајн занимљивости из Ту-134 укључена оштар крила позитивне стреле крила од 35 степени, у поређењу са 25-28 степени у својим колегама.
(dobar prevod, a)
