Stranica 51 od 72

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Feb 2022, 08:29
od ljubitelj
Upravo opisana pasvina regeneracija je u skladu sa onim što sam napisao, zavisi prevashodno od uslova upotrebe auta i stalno se odvija, čim se dostigne temperatura sagorevanja čadji u samom filteru.
Itd Itd, imam kompletno uputstvo.
Ima više kompletnih uputstava.

U svima je, kao i u ovom što si okačio osnovni okidač za aktivnu egeneraciju stanje zapušenosti filtera, na osnovu čga se bira strategija koji od algoritama unapred definisanih će biti odabran na neki konkretni ciklus trajanja aktivne regeneracije.
Svi ostali preduslovi se naravno prate da bi se uopšte mogao realizovati proces oksidacije, tj sagorevanja na bezbedan način, veoma je kompleksno rešen sistem medjusobno uslovljenih pravila.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Feb 2022, 08:42
od ljubitelj
pegazbre napisao: 18 Feb 2022, 23:12
Da li se moze desiti da jedan od senzora (recimo ispred dpf-a) pokazuje manji pritisak nego sto jeste a drugi je recimo ispravan ali je onda razlika veca pa racunar misli da je dpf prljaviji nego sto jeste?
Ne.
Postoji obično samo jedan senzor, on meri pritisak pre i pritisak posle filtera. Tačnije razliku pritisaka (slično kao MAP senzor diferencije kod plinskih sekvent uredjaja)

Naravno, da može da bude neispravan delimično ili potpuno, ali je moguće i da creva/cevi od filtera do senzora ne zaptivaju dobro i da su oštećena.
Ili da je ušla vlaga u senzor nekada. Ili da je oštećena kablovska instalacija.
Ili da neko čeprkao po softveru i izmenio podatke u mapama.

ps. posle regeneracije izmerena razlika pritisaka treba da bude 50-100 milibara orijentaciono.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Feb 2022, 09:36
od cozmo
ljubitelj napisao: 19 Feb 2022, 08:29 Ima više kompletnih uputstava.
Ovo je PSA servisno uputstvo za 1.6 HDI. Sistem kod mene se ponasa tacno kako je tu opisano.

@pegazbre Ja sam imao situaciju na prolece 2019. godine, kada sam uleteo u oluju, vodu do preko pola tocka, maltene, dosta automobila je stalo, ja sam uspeo nekako da prodjem kroz tu poplavu, ali je popalio sve greske pa i tu risk of filter blocking, a zatim ugasio cim se auto osusio. Moj serviser mi je objasnio da se senzor nasao u vodi, jer sam sutradan otisao da ocitam parametre i sve je bilo idealno. Tako da moze senzor da zeza svakako, i to od vode/vlage.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Feb 2022, 10:34
od pegazbre
Mene cudi sto se uvek desi taj skok od 34% do 56% u roku od 30sec a pre toga 60 i kusur kilometara postepeno povecavalo.

Isto kad sam ocistio DPF masinski. Bio kod majstora nakon ciscenja da resetuje DPF i senzore, kaze majstor provozao auto nakon toga i bio je na 29% dpf, pritisci deluju ok. Ja preuzeo auto, provozao se nekih 10-15km po gradu, obavio par stvari i dosao kuci kad dpf na 58% i gledam koji djavo, ociscen pre 25km kako posle moje voznje od nekih 15km sa 29% na 57%. Sad mi je jasno sta se desilo, i da nisam pratio dijagnostikom nikad ne bi skontao sta se desava...

Citam da su najcesci problemi, ostecenje creva ili prljav senzor koji zna da bude sav od garezi. Mislim da je sam senzor na S-Max-u negde u motornom prostoru ali ne mogu naci gde se tacno nalazi.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Feb 2022, 12:32
od Luka's
Munja666 napisao: 16 Feb 2022, 21:40
Luka's napisao:Imam 3008 2017god 1.6 .Zamenjena pumpa DPF aditiva , nova ,pežo origonal.Posle 13 meseci i 12000km crkla.Sad čekam novu.Toliko o kvalitetu delova .
Je l to pumpa za Eolys aditiv? Pretpostavljam da cena iste u originalu nije ispod 1000 i kusur evra.
Ne , ta od 1000 i kusur evra je za adblue.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Feb 2022, 13:06
od Munja666
Luka's napisao:
Munja666 napisao: 16 Feb 2022, 21:40
Luka's napisao:Imam 3008 2017god 1.6 .Zamenjena pumpa DPF aditiva , nova ,pežo origonal.Posle 13 meseci i 12000km crkla.Sad čekam novu.Toliko o kvalitetu delova .
Je l to pumpa za Eolys aditiv? Pretpostavljam da cena iste u originalu nije ispod 1000 i kusur evra.
Ne , ta od 1000 i kusur evra je za adblue.
Dobro, a koja je cena te pumpe ako nije tajna i je l to pumpa za Eolys aditiv?

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 19 Feb 2022, 15:32
od cozmo
26-27.000 din u PC GROUP.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 00:54
od Munja666
Pa dobro nije toliko strašna cena koliko sam očekivao. A tu pumpu imaju svi PSA modeli sa HDI motorom koji imaju DPF ili samo neki (noviji)?

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 09:57
od cozmo
Svi modeli koji imaju Eolys sistem.
Ovi sa Adblue imaju tu pumpu od cca. 1000 eur.

Sent from my moto g(9) plus using Tapatalk


Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 10:19
od AleksandarAca
BlueHDI Euro 6 motori koriste i adblue i eolys!

Sent from my SM-G998B using Tapatalk


Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 12:18
od pegazbre
Kakav je vas sto se tice fizickog uklanjanja DPF-a , gasenje EGR-a i softverski modifikacije racunara da isprati te mehanicke intervencije u cilju resavanje trenutnih i buducih muka sa DPF-om/EGR-om.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 13:57
od Munja666
cozmo napisao:Svi modeli koji imaju Eolys sistem.
Ovi sa Adblue imaju tu pumpu od cca. 1000 eur.

Sent from my moto g(9) plus using Tapatalk
Dobro, to se podrazumeva da svi koji imaju Eolys imaju tu pumpu. Hteo sam reći da li svi iz PSA (i da li još neko sem njih koristi Eolys) koji imaju DPF imaju i Eolys? Adblue je valjda krenuo kao obavezan od EURO6 dizel motora.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 16:56
od dzonic87
Mahom PSA vozila sa DPF-om imaju tu tečnost. Sad možda kad je krenulo sa DPF-ovima u početku nisu imali.

Inače sam sistem je super i dobra stvar je da ne traži "prženje" na otvorenom putu i završi regeneraciju i u gradskim uslovima.
Generalno sistem je već dobro znan našim majstorima (naročito onima koji dosta rade PSA vozila) i svi problemi se uspešno rešavaju

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 17:27
od cozmo
PSA od pocetka ima Eolys. Posle je dodat Adblue+Eolys, a sad je samo Adblue.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 20 Feb 2022, 17:54
od Munja666
Renault na dci motorima nema taj Eolys sistem ili neku sličnu varijantu? Pošto VAG grupacija nema tako nešto i traži "otvoren" put za regeneraciju.

@cosmo
Nema mi logike da je kod novijih PSA dizela Adblue zamenio Eolys pošto Adblue nema veze sa regeneracijom DPF-a već sa neutralinisanjem azotnih oksida.