Stranica 51 od 71
Re: AW: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 13:37
od Floyd
I ja sam malo skeptican oko DCT menjaca u Renou...
@Starac
Ne kosta 3 RS bas 10x vise od 2ojke a i da kosta kakve to veze ima. Ko ima love da kupi skup sportski auto, glupo bi bilo da ga vozi kao po jajima zato sto je skup.
Ili jesi ili nisi...
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: AW: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 14:09
od dragan
Floyd napisao:Ko ima love da kupi skup sportski auto, glupo bi bilo da ga vozi kao po jajima zato sto je skup.
Ili jesi ili nisi...
smanjih ovo "skup" da manje smeta, ionako je relativna stvar...drago mi je sto si napisao ovako nesto i u potpunosti se slazem sa tobom
razlika izmedju dvojke i trojke je, ako ne gledamo performanse, velika, utisak prostora, komfor voznje, kvalitet izrade, kolicina opreme, you name it...u dvojku, bilo koju, day walker nikad ne bi seo kao u trojku i rekao "u jbt kako je tih", ili milos nikad ne bi rekao "pa ovde nazad ima sasvim dovoljno mesta" ili " imas veci prtljaznik od mene" ( sto realno nije tesko zbog 4x4 na r-u ) ili da ne nabrajam sad dalje, ovo su najkarakteristicnije crte. to dvojku ne cini losom, samo drugacijom. ja sam i dalje emotivno vezan za taj auto svakako...
e tako ce i biti sa trojkom i cetvorkom. za x godina neko ce reci "kako je ova cetvorka ekstra, ima zadnja vrata", ili " kako je ekstra, mozes da se vozis autoputem a da ti ne bruji motor ako vozis brzo i da ti ne trosi ko smuk" ili "konacno automatik" ( primecujem porast ljudi koji vole automatike, doduse i oni postaju savremeni pa "lezu" vecem broju ljudi )...
sto se tice potrosnje, na ovom testu je klio bio prilicno zedan, prvi put do sada procitah da je tolika razlika u odnosu na fijestu i 208...
Re: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 14:39
od Floyd
To "skup" sam ubacio zato sto sam se nadovezao na Starcev post...inace, stoji da je pojam skupoce relativan.
Meni iskreno 3ojka RS izgleda mnogo agresivnije, trkacki nastrojena dok je 4ka nekako "mirnija", nesto kao Golf GTI.
Kao da potpuno menjaju znacenje RS znaka

Re: AW: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 14:45
od starac vujadin
Ne kosta 3 RS bas 10x vise od 2ojke a i da kosta kakve to veze ima. Ko ima love da kupi skup sportski auto, glupo bi bilo da ga vozi kao po jajima zato sto je skup.
Ili jesi ili nisi...
Ko je pričao da vozi sportski auto ko po jajima, da III RS košta 10x više od II RS...Čemu banalizovanje i izvrtanje nečeg što je jasno i tačno

Neko će da se nateruje i u skroz novoj trojci (moyda i sa bebom na zadnjem sedistu

) sa "kockicom" iz 88 godine, pa dobro...većina neće.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 14:56
od Floyd
Nisam ja banalizovao tvoj post nego si ti banalizovao rezlutat neke trke jednom pretpostavkom.
Sto bi se neko uopste trkao (izvlacio maksimum iz auta) ako se boji da ga negde ne ogrebe?
U ulicnim trkama se zna sta se gubi a sta dobija...recimo da je eventualna steta na autu, najmanji problem koji moze da se desi.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 15:04
od starac vujadin
Opet tebi treba sve dodatno pojašnjavati i samo unižavaš kvalitet svake priče svojim banalizovanjem diskusije i svođenjem na prizemni i bukvalni nivo. Nisam banalizovao uličnu trku nego sam samo ukazao na JEDAN OD MOGUĆIH aspekata u takvoj vrsti vožnje koji UTIČE NA REZULTAT. Pored tog aspekta postoje MNOGI DRUGI. Nisam ništa PRETPOSTAVLJAO i nisam osporio bilo šta. Možda vozač tog dotičnog Clia III RS uopšte ne brine oko štete, možda je ovo, možda je ono...Diskutuješ o nečemu što nije rečeno.
Ako treba razložiću i na slogove

Re: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 15:41
od methane.master
dragan napisao:methane, hoces reci da su u renaultu bas tolike budale, da em gube na svakom autu, em se trude da prodaju sto vise primeraka?
Nažalost tako je. Trenutno Renault je u buli jer po prodatom vozilu u proseku gubi nekih 300€. Naravno seče se na troškovima, a RS je zgodan za to. HH i inače vrlo često prave gubitak, ali se to nadoknađuje običnim modelima. Ovako imaš za 20-ak k€ auto koji u odnosu na standardnog ima, posebna krila, branike, poklopac rezervoara, spojler, posebno sklapan motor, vrlo skupe felne, Brembo diskove, čeljusti i pločice, opruge, amortizeri, Recaro sedišta, ... troškovi proizvodnje poveliki. Zaključak je jasan. Seci i pravi malo drugačije.
Da ne citiram sve... Po meni, ljubitelji RS-a su očekivali jedno, neku evoluiranu trojku, a Renault napravio nešto drugo, što misle da će bolje proći u situaciji u kojoj se nalaze. Glavni trn u oku je DSG menjač, za kojim su svi ranije kukali.
I slažem se sa tobom oko RS, RS2, RS3, RS4. Jednostavno drugo vreme, drugačiji trendovi, drugačiji automobili. Sad šta je bilo bolje, potseća na priče matoraca, kako je nekad sve bilo bolje, a to je uvek diskutabilno.

Ono što je moj utisak, a ako se sećam zimus si se i ti složio, je da je običan Clio4 kud i kamo bolje urađen od Clia 3. Sumnjam da su obzirom na sve nepovoljne okolnosti sa RS-om napravili suprotno.
starac vujadin napisao:Fakat je da Clio IV RS nije vise sampion, a Clio III RS je bio undisputed champion. Na stranu sto je "trojka" brza i dalje na stazi. Clio i Megane su doveli do toga da Renault bude referenca u hot hatchevima, onaj koji se juri i koji se pokusava dostignuti. Jako se tesko stize do takvog statusa kakav imaju Golf, BMW 3, Mercedes S, RAV 4, itd... Peugeot je jednom bio referentan u hot hatchevima, pa se kockao, razblazio pricu, povukao se i sada ocajnicki zeli da se vrati tamo gde je bio, ali ne ide to tako lako. Pored toga sto ce manje prodavati hot hatch verziju koja naravno cini manjinu u udelu prodaje tog modela, na duge staze to utice na celokupnu prodaju.
Moje i tvoje gledište se razlikuju uglavnom u tome što ti usko gledaš HH verziju, a ja ceo model ili čak gamu. HH je samo šlag na torti. Bez osnovnog modela koji je dobar i prodaje se, džabe ti HH, pući će. Izabrao si odličan primer PUG-a. 205 GTI je bio etalon, ali bazni 205 je postao debelo anahron, samim tim i GTI nije bio toliko atraktivan, a i konkurencija nikada ne sedi na rukama. Pa šta je bila Fiesta XR2. Ništa posebno U kasnijim generacijama nisu ni imali HH ili bar trenutno ne mogu da se setim, u svakom slučaju ne značajan. Pa Focus. ST je drao sve redom dok je imao 2,5l motor. Sa aktuelnim nije slučaj. Nije lako biti na vrhu i treba pasti s vremena na vreme.
starac vujadin napisao:Pored toga sam vozio sve Clio Sport, ako to nesto bitno i Clio 1.8, samo nisam Clio Williams.
Super. Imam ideju. Pošto si ih provozao, a ja nisam, kad ti padne šaka RS4, javi utiske, smatram te objektivnim. A tu je Draganov RS3 pa ako on naleti na 4. nek se i on oglasi sa utiscima. Ovako ne vredi da tumačimo tuđe.
starac vujadin napisao:Sto se tice dranja po ulicama i ulicnim trkama, posto sam takvih duela imao dosta...Sve je to ok dok ne vozis neki malo
Nisam mislio baš na dranje po ulicama, ovo je bila situacija gde se 20KS više nije osetilo. Naravno ništa ne znači, niti je bolji od 197, razloge je uglavnom Dragan pobrojao i slažem se sa njima.
Auuuu zaboleše me oči...

Re: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 15:43
od Floyd
@Starac
Ja se izvinjavam ako sam te uvredio ali mi nije bila namera
Sto se tice ulicnih trka, slazem se da postoji mnogo aspekata koji uticu na rezultat, sto ja i ponavljam stalno.
Gume, podloga, gorivo, vestina vozaca itd. Sve su to "sitnice" koje mogu potpuno da okrenu oficijelni rezultat, posebno ako se radi o automobilima slicne snage.
Da nije tako, ne bi se ljudi ni trkali vec bi se najbrzi auto odredjivao po katalogu.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 15:57
od Xepoj87
Ma svi ste vi manijaci,trkate se po ulici,gde,po svakoj prici zabrinutog gradjanina setaju samo bake,trudnice,invalidi i mala deca.
Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Re: Renault Clio IV
Poslato: 26 Avg 2013, 16:29
od starac vujadin
Moje i tvoje gledište se razlikuju uglavnom u tome što ti usko gledaš HH verziju, a ja ceo model ili čak gamu.
Da, moja kritika se odnosi isključivo na RS verziju i to je u mojim postovima jasno. O ostalim verzijama imam ok mišljenje. Nisam ga vozio, ali koliko vidim sigurno je jedan od najboljih takmaca u klasi. Za sada jedina stvar koja me iritira su neki klinački i jeftini detalji u enterijeru, ali bih mogao da pređem preko toga.
205 GTI je bio etalon
I 106 i 306...uništili su divan niz.
Nije lako biti na vrhu i treba pasti s vremena na vreme.
Jbg ga nemački etaloni ne padaju, a i ako padnu uspeju da se vrate. Kada si etalon i referenca nema potrebe da budeš avangarda, nego se držiš malo konzervativno i zato nije bilo potrebno da Renault to radi Cliom Sport. To je već mnogo puta dokazano. Zato je Golf takav kakav je, a BMW je doveo svoju referencu u pitanje s trojkom kada je napravio jak zaokret u dizajnu, pa se sada malo vraća na staro.
Da ne citiram sve... Po meni, ljubitelji RS-a su očekivali jedno, neku evoluiranu trojku, a Renault napravio nešto drugo, što misle da će bolje proći u situaciji u kojoj se nalaze. Glavni trn u oku je DSG menjač, za kojim su svi ranije kukali.
Mislim da bi bilo dovoljno da su ponudili kao opciju manuelni menjač i da postoji verzija sa troja vrata. Ako može Golf mogao je i manji Clio.
I da su poradili na 4ws sistemu na svojim sportskim verzijama. To bi bilo dovoljno, uz dobro napravljen novi menjač, da ostanu etalon.
Sam menjač s dva kvačila je napredak i niko ne treba da ima nešto protiv toga. Druga stvar je kako je napralvjen. I Porsche je omanuo s prvom generacijom tog menjača, pa se sada ispravio.
Super. Imam ideju. Pošto si ih provozao, a ja nisam, kad ti padne šaka RS4, javi utiske, smatram te objektivnim. A tu je Draganov RS3 pa ako on naleti na 4. nek se i on oglasi sa utiscima. Ovako ne vredi da tumačimo tuđe.
Vrlo rado.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 27 Avg 2013, 07:51
od dragan
methane.master napisao:dragan napisao:methane, hoces reci da su u renaultu bas tolike budale, da em gube na svakom autu, em se trude da prodaju sto vise primeraka?
Nažalost tako je. Trenutno Renault je u buli jer po prodatom vozilu u proseku gubi nekih 300€. Naravno seče se na troškovima, a RS je zgodan za to. HH i inače vrlo često prave gubitak, ali se to nadoknađuje običnim modelima. Ovako imaš za 20-ak k€ auto koji u odnosu na standardnog ima, posebna krila, branike, poklopac rezervoara, spojler, posebno sklapan motor, vrlo skupe felne, Brembo diskove, čeljusti i pločice, opruge, amortizeri, Recaro sedišta, ... troškovi proizvodnje poveliki. Zaključak je jasan. Seci i pravi malo drugačije.
mislim da jako gresis, i da renault zaradjuje na svim svojim automobilima. i to vise nego sto mislimo, nije to bas tolika egzotika. reno je kod klija 4 rs imao vise ulaganja u ovoj verziji nego kod klija 3 gde je motor bio evolucija prethodnog, menjac bio obican 6tostepeni, kocnice sa megana rs225 itd... kod cetvorke su razvili novi menjac i novi motor, karoserija po defaultu dolazi sa 5 vrata ( dakle skuplja varijanta ), kocnice su nove itd, i sve je to jako kostalo. a i on kao model kosta u odnosu na konkurenciju vise nego trojka rs...
pored toga, reno ima dosta nekih novih projekata koji su ispred dobrog dela konkurencije, imaju elektricni auto koji se sasvim dobro prodaje, gotovo osnivaju neke nove klase automobila ( trenutni hit mini SUV ), i nije sve bas tako sumorno...
methane.master napisao:
I slažem se sa tobom oko RS, RS2, RS3, RS4. Jednostavno drugo vreme, drugačiji trendovi, drugačiji automobili. Sad šta je bilo bolje, potseća na priče matoraca, kako je nekad sve bilo bolje, a to je uvek diskutabilno.

Ono što je moj utisak, a ako se sećam zimus si se i ti složio, je da je običan Clio4 kud i kamo bolje urađen od Clia 3. Sumnjam da su obzirom na sve nepovoljne okolnosti sa RS-om napravili suprotno.
klio 4 jeste u istoj osnovnoj verziji bolje uradjen od klija 3, barem po zavrsnoj obradi, gledali smo to... verujem da je sto se tice sklapanja plastike u kabini ponovo slucaj i sa rs verzijama, ali znas i sam koliko nekog ko vozi na niskoprofilnim 17kama, pa cak i 18kama, brine da li nesto krcka, ako se vozi kako on zeli...
methane.master napisao:
Pa Focus. ST je drao sve redom dok je imao 2,5l motor. Sa aktuelnim nije slučaj. Nije lako biti na vrhu i treba pasti s vremena na vreme.
ST je bio nista posebno, danasnji ST brzi u svakom smislu iako ima manji motor, u mk2 je taj 2.5t bio samo prelazna faza ka glavnoj stvari, a sad je ST znacka top ponude i kod fokusa i kod fijeste. fokus 2 ST je bio uvek ispod top nivoa konkurencije.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 27 Avg 2013, 10:19
od Uroš S.
OT: Dragane mislim da je skoro kačen link gde je pisalo koliko koji brend zarađuje a koji je u buli, sećam se ovoga što reče MM, da Reno gubi koju stotku na svakom prodatom, Opel skoro 1000e.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 27 Avg 2013, 11:46
od Floyd
dragan napisao:kod cetvorke su razvili novi menjac i novi motor
Za menjac ne znam ali je motor Nissan-ov

Takav isti postoji i u Juke i ima 190ks...
edit: Oznaka motora je MR16DDT.
Re: Renault Clio IV
Poslato: 27 Avg 2013, 13:17
od dragan
i kod mene je blok motora nisanov, ali to ne znaci da ga je reno dobio za dz i da ga je ugradio kakvog ga je dobio. isto tako je i ovaj motor razvijan a verujem da je reno tu imao dosta udela, i troskova...uostalom, i output motora za nisan i reno je razlicit...
zanimljivo je da neke motore razvijaju potpuno odvojeno, sa potpuno razlicitim filozofijama ( recimo 1.2 tce u svojim varijantama i 1.2 od 98ks u mikri )...
neke motore reno direktno daje nisanu, dci posebno, uzima od nisana 4x4, i ko zna sta se jos desava izmedju...u svakom slucaju troskovi su na obe strane i sve sto jedna strana dobije, na neki drugi nacin da...
@uros - da, podsetio si me sad. Neka bude, jeste pisalo tako nesto, ne znam koliko je verovati tome. Ne kazem da nije ali to su novinari...
Re: AW: Renault Clio IV
Poslato: 27 Avg 2013, 14:10
od Floyd
Naravno da je Reno taj motor prilagodio svojim potrebama ali sam hteo da kazem (vise zbog drugih jer ti znas) da taj motor nije razvijan od nule iskljucivo za RS.
Gesendet von meinem GT-I9505