Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 14 Okt 2014, 10:45
Meni grande sa eagle f1 nema sanse da prokliza u 3oj, cak ni da blicne esp.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Citao sam da sa tim motorom izvlace oko 195ks i 400Nm. Samo ne znam koliko je to zdravo za kvacilo, ne verujem onda da nesto dugo trajenidza napisao:Nominalno je ovo:
Alfa Romeo 159 JTD 1.9 MultiJet (JTDM) 150 150 hp 320 Nm 182 hp 375 Nm
Kod drugara na mlađem i zdravijem autu je kod Bobana izmereno oko 170KS na točku, isti motor. Ko zna kako oni mere i računaju može možda tačnije da proceni. Nemam nameru da trošim pare ne to, ali snimiću ubrzanja, i mene interesuje.
Ne voziš uvek auto na 100% snage, tj verovatno manje od 0,1% u ukupnoj mojoj vožnji, a plus vodim računa da ne potapam gas pre nego što uđe u obrtaje. U 4-toj i 5-oj ubrzava ko zdravlje. Dim ne vidim u retrovizoru, tako da neko treba da vozi iza da da tačnu procenu.Citao sam da sa tim motorom izvlace oko 195ks i 400Nm. Samo ne znam koliko je to zdravo za kvacilo, ne verujem onda da nesto dugo traje![]()
To je odlika kvalitetnog tjuninga- kako mape, tako i svega ostalog što je rađeno kod tvog Punta. Svestan sam da nabijanje snage u niže obrtaje nije poželjno za neke sportske rezultate, a i rasipa resurse auta. Ipak, kod mene je bilo tako urađeno i imalo je svojih draži, doduše bez mnogo smisla.Ivan napisao:Meni grande sa eagle f1 nema sanse da prokliza u 3oj, cak ni da blicne esp.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
znaci, treba jos vise da ga nacipujes, mora da ti potpisuje bar u 3. i to obavezno uz oblak dima, onda znas da ti auto ide bas bas jako brzoIvan napisao:Meni grande sa eagle f1 nema sanse da prokliza u 3oj, cak ni da blicne esp.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
mozes li to malo da objasnis? jel to ima za pocetak veze da li je auto fwd, rwd ili ne? ima li veze koliko je dugacak? pricas o istim dimenzijama guma na tim razlicitim automobilima?carov2 napisao:uzbrdo je puno lakse tezem autu da prokliza pod odredjenim uslovima.
nacin projektovanja prednjeg oslanjanja, tehnologija izrade i povecavanje dimenzija guma itd, to su faktori koji uticu na trakciju kod fwd automobila. to koliko je neko mogao da na 1500rpm kod turbodizela poveca snagu cipovanjem je na samom kraju spiska, posto se na tim obrtajima ne dobiju ni priblizne vrednosti kako se predstavlja. ima automobila koji su tad jos uvek mrtvi, neka se velja seti price o merenju elasticnosti kad sam ga zamolio da izmeri povlacenje u 6. kod golfa na ispod 80kmh...carov2 napisao:Tako je, ta dva pojma su povezana. I sa chipovanjem se obe vrednosti povećavaju, a to da li auto potpisuje, i u kojoj brzini zavisi od dosta faktora. Sada sam se setio i priče koju je davno pričao vlasnik Alfe 159, ako se dobro sećam, cipovani 1.9 motor mu je puno lakse palio gume nego 2.4 kojeg je kasnije kupio.
stvarno si osetio razliku? na tako jakom autu sa toliko momenta da potpisuje u trecoj, pa i cetvrtoj?Velja napisao:Ima tu još dosta bitnih stvari koji utiču na prenos snage i koji čine auto agresivnijim. Jedna o njih je i poluprečnik pogonskog točka. Kad sam na toj Alfi promenio točkove i prešao sa 195/60/15 na 205/55/16 (što je manje od 1cm razlike u poluprečniku točka) kao da sam učitao drugu mapu, sve je postalo pitomije i kilavije.
ja sam neprijatan zato sto sam ti postavio jedno prilicno logicno pitanje, a ti mene nazivas kulovom?Velja napisao:Stvarno ne vidim razlog tom ironičnom , arogantnom tonu. Ako si neispavan posle noćne smene, odmori malo. Ovako baš zvučiš k'o neki uvređeni kulov, a ja te svakako nisam ničim uvredio. Msm, umem i ja da budem neprijatan, ali nisam ovde zbog toga.
ako ti stvarno nije jasno da se tesko oseti povecanje precnika tocka od jedva preko jednog procenta, i to na autu sa takvom motorizacijom ( ne nisam ironican, velika je razlika izmedju recimo te alfe i npr mog astmaticnog fokusa ) ne vidim razlog da dalje pricamo. ako hoces da prica od ovakvog tona predje u vredjanje, nema nikakvog problemadragan napisao: stvarno si osetio razliku? na tako jakom autu sa toliko momenta da potpisuje u trecoj, pa i cetvrtoj?
ok, da znam o cemu pricamo. jako je velika razlika izmedju fwd i rwd automobila...carov2 napisao:@Dragan
Na FWD vozila sam mislio, sto je i logicno, jer smo u diskusiji imali takva vozila.
Alfa 159. fwd. VW Golf. fwd.dragan napisao:ok, da znam o cemu pricamo. jako je velika razlika izmedju fwd i rwd automobila...carov2 napisao:@Dragan
Na FWD vozila sam mislio, sto je i logicno, jer smo u diskusiji imali takva vozila.