Stranica 515 od 900
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 22 Avg 2017, 12:27
				od Laki021
				Zavisi kako gledas, sve vise i vise ljudi ce biti u IT sto je poprilicno napredno a know how tu itekako postoji u Srb. Isto tako sve manje i manje ce ih odlaziti iz istog razloga.
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 22 Avg 2017, 12:55
				od ljuba
				Ako bude imao problema, neka objasni da je reč o alternativnom načinu pisanja tog slova. Kao što npr. u nemačkom ä, ö, ü, može da se piše kao ae, oe, ue.
To sam i ja planirao da mu kazem, mada sa salterusama ko se objasnio je napravio posao zivota 

 Mislio sam da li neko ima konkretna iskustva da li su pravili probleme tog tipa... Hvala u svakom slucaju.
 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 22 Avg 2017, 16:13
				od zuzazu
				^neke kompanije tolerisu jedno slovo greske, a iskustveno sto znam je maksimum dva slova greske.
Uglavnom, zavisi od kompanijske procedure, i zaista je vise pitanje fleksibilnosti salteruse nego pravila firme.
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 22 Avg 2017, 16:47
				od ljuba
				Hvala na odgovoru. Videcemo sutra 

 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 26 Avg 2017, 18:46
				od radoznali
				Imao sam problema baš sa wizzom u Francuskoj jer sam napiso Djordje a u pasošu stoji Đorđe, što su oni čitali kao Dorde. Drugarica francuskinja se objašnjavala sa njima pola sata i na kraju su mi izdali drugu kartu.
Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 26 Avg 2017, 20:19
				od ljuba
				Hvala, drugar je prosao bez ikakvih problema sa Wizzom. Nije imao nikakav kofer da cekira, pa ga je gledala (pasos i boarding) carinska kontrola, pa onda samo jos jedanput finalno prilikom samog boarda - ulaska u avion, i niko nije nista rekao...
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 28 Avg 2017, 07:28
				od zuzazu
				http://www.danas.rs/ekonomija.4.html?ne ... +100+ljudi
Znaci dosta novca su uterali Miskovicu za enormnu rentu, a sada se vracaju odakle su dosli....
 
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 28 Avg 2017, 09:49
				od cozmo
				Cenim da će vrlo brzo da krene domino efekat...
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 28 Avg 2017, 10:00
				od igor_harris
				Dobro, to su sve razumljivi potezi za jednu kompaniju koja je u buli, ne vidim nista sporno.
E sad, ko ce dobiti otkaz i zasto to sigurno nece biti clanovi stranke, to je prica za neku drugu temu...
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 29 Avg 2017, 11:53
				od zuzazu
				cozmo napisao: 28 Avg 2017, 09:49
Cenim da će vrlo brzo da krene domino efekat...
 
Od prilike, tako.....
Etihad šalje spisak, u Er Srbiji višak zaposlenih
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1297956 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 29 Avg 2017, 12:04
				od dragan
				Ono kad su ti "inovacije" uvodjenje sirokotrupnog a330 i carter letovi u sezoni leta gospodnjeg 2017.
Lol is an understatement 
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 29 Avg 2017, 12:40
				od Floyd
				
			 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 29 Avg 2017, 21:31
				od snork
				Tu-154, flajt inženjer pali motore. Ukupno vreme: 8 minuta.  
 
https://www.youtube.com/watch?v=ln9E8bQr2hg
U prvom komentaru je objašnjeno šta se dešava u kom trenutku, evo liste, ukoliko gledate video direktno sa foruma:
Zoltán Képes, 2 years ago
0:05 accumulators ON
0:10 display/warning lights TEST
0:20 APU (auxiliary power unit) ON
1:05 electrical system SETUP for engine start and generators ON
1:15 hydraulic system ON
1:55 fuel pumps ON
2:10 "automatic" engine-starter ON
2:15 left engine START
3:05 center engine START
3:50 right engine START
4:30 automatic starter OFF
4:55 APU OFF
5:25 high pressure air system and airconditioning sys. SETUP
6:30 engine TEST and warmup
7:30 END of warmup
8:00 thrust reversers TEST
 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 30 Avg 2017, 00:43
				od H4wkeye
				Au sunce ti 

 A na Airbusu i Boingu startujes za minut sve  

 
			
					
				Re: Vazduhoplovi
				Poslato: 30 Avg 2017, 06:39
				od zuzazu
				Ovde su samo delovi 7-11 start motora.
Pre toga je ono sto je kod Boinga "pre flight check list", a posle toga je "aftert start check list".
Jedina (velika) razlika je proba motora i reversa koja je kod Rujki normalna za skoro svaki avion.