Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 15 Okt 2014, 20:58
Glavna mana B segmenta sa dizel motorom
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Nisu svi turbo benzinci tako nastimovani. Ovo je tipicna svedska skola, ko se navikne vrlo prija voznja.nidza napisao:Sad sam iskidao od života jedan Saab 9-3, 1,8T (~2000 kubika), remapiran sa 150 na oko 185KS. Nemam reči za turbo-benzinjare, pogotovo remapirane, nego - prelepo! Ne postoji onaj dizelski udar u leđa, ali rafinisano i konstantno vuče. Ono što mi se jako dopalo je što do 100tke stiže u 2 brzini.
Prva, druga, treća, stisneš, a on puni i puni i puni, ne posustaje, zalepljen si sve vreme.
Može potpuno normalno da se vozi, tj da se šalta na 2000rpm, turbina mu daje sasvim dovoljno Nm za te potrebe, ali pravo veselje nastaje tek negde oko 5-6 hiljada.
veljo stvarno ne znam sta da ti kazem. pogledaj par stranica nazad, ako je neko imao razlog da ga moje pisanje uvredi to je bio nidza a ne ti. iako je i taj moj post upucen njemu bio vise saljiv nego uvredljiv, sto je on ocigledno tako i protumacio. za razliku od tebe. tebi ni u jednom momentu nisam uputio nikakvu uvredu, a ti si se zaboga nasao uvredjen. niti sam rekao da ti ne verujem nego da ne mogu da objasnim otkud takvo ponasanje automobila kakvo si naveo. ( da ne pretrpavam citatima, drugi post na 50. strani, tu sam vec prestao sa zajebancijom i pokusao malo da teorijski pridjem tome o cemu pises, ajde pogledaj jos jednom ).Velja napisao:Ajd' na razvodnjavaj, ne izvrći reči i ne glumi uvređenu mladu. Bio si drzak i dobio si neuobičajeno odmeren i pristojan odgovor, kako po merilima ovog foruma, tako i po mojim.dragan napisao:ja sam neprijatan zato sto sam ti postavio jedno prilicno logicno pitanje, a ti mene nazivas kulovom?Velja napisao:Stvarno ne vidim razlog tom ironičnom , arogantnom tonu. Ako si neispavan posle noćne smene, odmori malo. Ovako baš zvučiš k'o neki uvređeni kulov, a ja te svakako nisam ničim uvredio. Msm, umem i ja da budem neprijatan, ali nisam ovde zbog toga.
to sto ti moj ton tumacis kao arogantan i ironican je tvoj problem, ja sam ti postavio sasvim zdravorazumsko pitanje -ako ti stvarno nije jasno da se tesko oseti povecanje precnika tocka od jedva preko jednog procenta, i to na autu sa takvom motorizacijom ( ne nisam ironican, velika je razlika izmedju recimo te alfe i npr mog astmaticnog fokusa ) ne vidim razlog da dalje pricamo. ako hoces da prica od ovakvog tona predje u vredjanje, nema nikakvog problemadragan napisao: stvarno si osetio razliku? na tako jakom autu sa toliko momenta da potpisuje u trecoj, pa i cetvrtoj?![]()
Kad neko iznosi lično iskustvo i pri tome navodi detalje, pa se čak i upušta u razjašnjavanje kako je sve to moguće, nedopustivo je da neko sa skromnim iskustvom iz te teme (da,da...) to osporava argumentima sa neta, iz udžbenika i tuđeg iskustva. I to kroz prepotentno, ironično, usputno dobacivanje.
meni je ovo sporan momenat, ali je ocigledno nesporazum, posto kasnije pises ( ili ja tumacim to sto ti pises ) obrnuto, tj slazem se sa svim daljim pisanjem sto se tice pogona. tezem autu je teze da prokliza na pogonskoj osovini sto si i ti napisao za tvoju 2.4 u odnosu na 1.9.carov2 napisao:Na primer, uzbrdo je puno lakse tezem autu da prokliza pod odredjenim uslovima.
Posto izgleda jos imas dilema sta i kako se dogadja sa dinamikom kretanja uzbrdo, radi se o zakonu fizike koji je univerzalno primenljiv pa samim tim i na slucajeve u praksi. I vazi uvek i svuda.dragan napisao: ps. zbog istog razloga bih po snegu uvek dao prednost izlaska uzbrdo unazad, ako je situacija bas ekstremna. sa autom koji vec duze ne vozim imao sam priliku da probam nesto slicno i teorija se poklopila sa praksom, ali jedan slucaj ne cini pravilo...
Cek jel 1.8 ili 2.0?nidza napisao:Sad sam iskidao od života jedan Saab 9-3, 1,8T (~2000 kubika), remapiran sa 150 na oko 185KS.
Taj 2.0 bi trebalo da je opelov turbo motor od 200ks?nidza napisao:Takva je oznaka motora, ali je 2000 kubika. I 1.8T i 2.0T imaju istu kubikažu, različitu snagu i neke još sitnice se razlikuju (barem turbina i mapa).