Stranica 524 od 983

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:16
od Saša
Takve automobile čije si slike okačio poseduju kolekcionari (ili ljudi koji ih voze iz nekog svog hira) a često ih ne voze uopšte ili tek jednom nedeljno a za svakodnevnu upotrebu imaju drugi, daleko noviji i bezbedniji auto. Jugiće i ostale Zastave ljudi kod nas ne voze iz hobija i ljubavi, već muke i neimaštine za nešto bolje. I niko im to ne bi "oduzeo" već samo pomogao da lakše dođu do nečeg boljeg, novijeg i bezbednijeg. A ko neće - nek nastavi voziti dok je god tehnički ispravno, šta da mu radiš. :)

Inače, svi ti stari automobili su već u startu tehnički neispravni zbog emisije izduvnih gasova, korozije i ostalog i u ostatku Evrope ne bi sigurno prošli tehnički pregled, no eto kod nas se to stalno gura pod tepih.

TT

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:17
od Grujic
Nema veze, ako se zalažete za princip, onda važi za sve. Tako onda može i jugo ako ga voze samo ponekad.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:18
od H4wkeye
Pise na Blicu da je Yugo usled neprilagodjene brzine proklizao u suprotnu traku... Mozda lose gume? I to nikad nisam shvatio, kad u Yugu vidim da lete po 100kmh...

Sent from my Xperia E4 using Tapatalk

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:29
od aleksa
Pa i izduvni gasovi spadaju u tehnicku ispravnost, a ne u to da li je star, zastareo...

Evo ovaj trabant nema nikakve veze sa Euro normama, pa se fino registruje, vozi autobanom... :D

Slika

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:34
od schonenk
Da su vlasniku onemogucili registraciju saputnica bi bila ziva, to je cena socijalnog mira u ovom slucaju.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:38
od Grujic
Samo ako je bio neispravan.

Tom logikom bi možda bilo dobro i zabraniti motore, a? Šta mislite o tome, kako se toga niste setili? :)

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:42
od aleksa
A novinari bolje posle ovakvih nesreca da pisu da li su putnici bili vezani, da li su deca bila u sedistima, kojom briznom su isli... a ne da li je bila sa tetkom bila u kaficu, da li je dobar djak....

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:52
od schonenk
Na motoru mozes legalno voziti jedno, u autu jos 4, I to maloletnih. Zna se Sta je oldtajmer, a sta socijalni prevoz.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 10:57
od McGruja
Tehnička kontrola je naš problem. I vozači idioti

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 11:12
od grujicd
Vidi se i sa slika da je Yugo prešao na drugu stranu. U komentarima se javilo nekoliko njih koji su se klizali na toj deonici, kažu klizav asfalt, nevezano za ovo doba godine. Mada sad su ujutro temperature oko nule, može lako led da iznenadi.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 11:18
od Grujic
schonenk napisao:Na motoru mozes legalno voziti jedno, u autu jos 4, I to maloletnih. Zna se Sta je oldtajmer, a sta socijalni prevoz.
Onda jugo može ako voziš sam ili samo za suvozačem?

Koja je razlika po pitanju oldtajmera i socijalnog prevoza tipa juga koji je tehnički ispravan?


Poenta je da je ta zamsao besmislica. Jedini uslov može biti tehnička ispravnost, i to je to, sve drugo je pandorina kutija.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 12:47
od Milos
McGruja napisao:Tehnička kontrola je naš problem. I vozači idioti
+ ko kuca.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 14:00
od nikaragva
kad je neko idiot onda više volim da se vozi u jugu, nego da naleti na mene sa F50

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 14:24
od schonenk
Grujic napisao:
schonenk napisao:Na motoru mozes legalno voziti jedno, u autu jos 4, I to maloletnih. Zna se Sta je oldtajmer, a sta socijalni prevoz.
Onda jugo može ako voziš sam ili samo za suvozačem?

Koja je razlika po pitanju oldtajmera i socijalnog prevoza tipa juga koji je tehnički ispravan?


Poenta je da je ta zamsao besmislica. Jedini uslov može biti tehnička ispravnost, i to je to, sve drugo je pandorina kutija.
Samo da napomenem da u ovom slucaju ne mislim samo na yugo, vec bas na ovaj pojam socijalnog prevoza. Tehnicki pregled je nesto sto se podrazumeva i pravi razliku izmedju oldtajmera i krsa.

Onog trenutka kada tehnicki bude tehnicki u pravom smislu te reci, bice jeftinije registrovati noviji automobil nego krs dovesti u stanje za registraciju.

Dovoljno je samo da mu stave uslov da ispostuje emisiju u vreme kada je proizveden.

A da bismo mi svi bili odgovorniji i sa novijim autima to je sigurno. Sara na gumi, starost gume i podesenost svetala bi izbacila 75% vozila iz saobracaja.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 29 Nov 2015, 14:30
od Nikolaa
Mali i lagan auto=nebezbedan auto. Cinjenica, protiv fizike ne moze.

Rekao sam da je punto modernija kanta samo zbog zona guzvanja, jer nista drugo prosecan punto nema. Za 15 godina kada model bude jednako star kao jugo sad cete isto pricati :)

I ne lozite se da vecina zastava 10 kod nas nije isla u najosnovnijoj opremi :D. Ne pricam o promilu ljudi koji su se odlucili za jaci paket.

Mozda i gresim, ali od 5 osoba koje znam da su kupile z10/punta, njih 4 je izabralo taj kredit i osnovni paket.


Btw da se ogradim, komentarisao sam izjavu VRLO bezbedan auto. Ne poredim punta sa jugom. Samo mislim da je punto takodje zastareo i da 99% njih na ulici ima osnovnu opremu, tj nema ni abs, ni airbagove.