Stranica 526 od 983

Re: Ne brže od života!

Poslato: 30 Nov 2015, 20:53
od nikaragva
Zato se jaja transportuju u teskim livenim metalnim kutijama, umesto u laganim mekanim kartonima :)

Re: Ne brže od života!

Poslato: 30 Nov 2015, 20:59
od dunx81
:kezo:

t

Re: Ne brže od života!

Poslato: 30 Nov 2015, 22:00
od McGruja
To zato što ima plastična krila na kolima, pa se teši :)

Re: Ne brže od života!

Poslato: 30 Nov 2015, 22:40
od Ivan
Izgled ume da vara, kao i velicina, recimo draganov clio rs i moj grande sport su teski 1300kg i imaju 5 zvezdica na crash testu, dakle teski su kao prosecan stariji auto 90ih koji je 2 klase veci.

Mogu misliti kako bi moderan, kompaktan, a toliko tezak auto razneo bukvalno te starije automobile, da ne spominjem deformabilne zone i slicno, nego cista fizika :)

Послато са GT-N7100

Re: Ne brže od života!

Poslato: 30 Nov 2015, 22:45
od dragan
Ne dodaji kile ivane :)
Kod nas je poveći motor za auto od 4m, to dosta igra...
Ova priča se priča svakih tri meseca na forumu... :)

Sent from my D5503 using Tapatalk

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 01:41
od ljubitelj
nikaragva napisao:Zato se jaja transportuju u teskim livenim metalnim kutijama, umesto u laganim mekanim kartonima :)
Jaja su odlican primer da se ne transportuju u laganom tankom papiru direktno izlozena udaru vec teskim debelim kartonima sa puno deformabilne zone oko njih.

Fizika i praksa.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 02:27
od Xepoj87
Novi veliki i tezak auto ce unistiti novi mali i lagan auto.
Kao nista drugo, tezina smanjuje kontra G silu.

Plus se u veci auto daleko vise pasivnih i aktivnih sigurnosnih sistema moze zgurati.

Naravno, pricamo o istom principu, naravno da ce recimo Mercedes napraviti sigurniji auto D segmenta, od tamo nekog Cheryja, kada bi napravio E segment upola cene.

Ali ako pricamo o jednako klasifikovanim proizvodima i konstrukcijski jednakim( C i S klasa recimo), a razlicite velicine, jasno je sve.

Sent from my Sony

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 11:08
od goblin
Moj laicki zakljucak i misljenje koje imam (naglasavam da niti sam istrazivao niti se razumem, samo laicki zakljucujem).

Zvezdice koje se dobijaju na kres testovima se odnose na odredjene kontrolisane uslove nesrece, gde vozilo usled odredjene brzine udara u fiksnu prepreku pod kontrolisanim uglom.
U tim kontrolisanim uslovima mogu da razumem da automobili razlicitih klasa pruzaju pribliznu bezbednost. Pa tako i da imamo slucaj da jedan npr. Smart jednako zastiti putnike kao S klasa.

Medjutim, gde smatram da se javljaju razlike.
Ako drasticno povecamo brzinu ili ubacimo neke dodatne elemente poptu bocnih udara, prevrtanja, ostecenja sa vise strana.... Mislim da bi tu automobili vise klase usled daleko vecih zona deformacije i daleko vise bezbednosnih sistema (vazdusni jastuci u pojasevima, vazdusne zavese, vazdusni jastuci za kolena, automatski zatezaci pojaseva, automatsko ispravljanje naslona i priprema naslona za glavu...) trebali svojim putnicima da pruze veci stepen bezbednosti.
Takodje mislim da je njihova prednost i u aktivnoj brzbednosti, usled boljih performansi i sistema aktivne bezbednosti.
I na kraju jos jedna po meni i najznacajnija prednost jesu direktni kontakti koji su i najcesci. Ako dodje do direktnog kontakta npr. VW Pola i RR VOG-a, i pored toga sto mogu imati isti broj zvezdica, mislim da je realno da putnici u VOG-u prodju bolje od putnika u Polu. Jednostavno jaca inercija veceg i tezeg auta i manje zone deformisanja ce ucinti da G sila u Polu bude daleko veca, a na sve to ako dodamo mnogo ozbiljniju bezbednosnu opremu i robusniju karoseriju, dolazim do zakljucka da isti broj zvezdica u Polu i VOG-u nikako ne znace da su ta dva automobila jednako bezbedna.

Na sve ovo bi dodao i neka iskustva iz udesa pri stravicnim brzinama gde sam video kako su prolazili putnici konkretno iz Audija S8 nakon teskog udesa, gde smatram da je upravo visoka klasa auta presudila da putnici prodju bez ozbiljnih posledica a sumnjam da bi autombili iz znatno nize klase bili sposobni da na isti nacin zastite potnike...

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 11:19
od aviator
Sudar A8 i 308
Slika

Slika

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 11:29
od H4wkeye
Ovde A8 izgleda dosta vise osteceno i razvaljeno nego 308.

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 11:30
od Ivan
Auf kako je pezo razneo a8, a 3 klase razlike :o

Послато са GT-N7100

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 11:51
od Ji 4Tze
zato ameri rade small overlap...

https://www.youtube.com/user/iihs/searc ... ll+overlap

pogledajte XC90, ostavi točak na prepreci :mrgreen: , odbije i nastavi dalje :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 11:52
od methane.master
To zavisi još od puno fakrora, a ne samo od klase.

Sent using Tapatalk

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 11:57
od aleksa
Ji 4Tze napisao:zato ameri rade small overlap...

https://www.youtube.com/user/iihs/searc ... ll+overlap

pogledajte XC90, ostavi točak na prepreci :mrgreen: , odbije i nastavi dalje :mrgreen: :mrgreen:
Bas velika razlika...

Slika

Slika

Re: Ne brže od života!

Poslato: 01 Dec 2015, 12:12
od nikaragva
aviator napisao:Sudar A8 i 308
Slika

Slika
Da ovde je tezina vozila odnela prevagu :D
Pogledajte samo kabinu kod A8. Pitanje jel vozac preziveo?