Stranica 55 od 139

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 09:24
od steva_anya
Rakhil napisao:Stevo, koliko bi ti da kosta C segment?
Ako može 9999€ :)
Salu na stranu, od 12000 do 20000€ da košta auto C segmenta, zavisno od opreme, brenda, motora, generacije ...

~15000€ za Golfa iz akcije mi ne deluje mnogo, čak je na papiru super kupovina ako se uzme u obzir: oprema (nije siromašna što se zamera VW), brend VW, poslednji model ...

Ponavljam, nisam u toku sa cenama, sve govorim od oka +/-1500€.

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 10:27
od dragan
toliko price oko cena... moj kolega je jutros na poslu objasnio ( covek vozi aurisa starog par godina, ne zanimaju ga automobili bas previse i nema fanaticnost nikakve vrste prema nijednom brendu ) - e hebes mi mater, ovi sto prave golfa nisu normalni, vec 4 puta prave isti auto...brate bolje da lepo uzmes golfa 5 i vozas se, platis ga 4 puta manje od ove sedmice a isti auto :rofl: :rofl: :rofl:

salu na stranu, cena je dobra. da verovatno negde ima neka manja kvaka, to da, ali i sa njom ponuda je odlicna...
mozda je prelazak na onu modularnu platformu delom ucinio svoje...

i potpuno se slazem sa rakhilom, zvanicne cene su prica za malu decu, to sam vec u nekoj prici za hondu napisao, moze negde da pise da je cena auta i 50 hiljada, a imas stalni popust i mozes uvek da ga kupis za 25, onda je realna cena tog auta 25 hiljada...karikiram...

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 10:46
od Paja
Scuderia ti definitivno od drveta ne vidiš šumu. Zaslepljen si VW fanatizmom i ideš iz kontradikcije u kontradikciju.

Mene si proglasio za svašta nešto jer sam se usudio da kažem da je G7 cenovno prišao jako blizu Polu, što je istina, jer razlika između adekvatnih vozila nije bila nikad manja, a istivremeno trvrdiš da je VW polu premium i da treba da bude skuplji.

Da li ti misliš da meni smeta cena G7? Pa ja se nadam da će trajno ostati takva, da će to uticati i na cene drugih VW vozila, a to posledično na cene drugih proizvođača i da ćemo svi kupovati još jeftinija kola. Druga stvar je da je ta cena iznenađenje, naročito kad dolazi od VW-a koji tradicionalno drži cene jače od konkurencije, a to valjda smemo da komentarišemo pa i da se sprdamo s tim.

Lično smatram da je dosadašnja cenovna politika bila opravdana, jer to pokazuju prodajni rezultati, iako mi se nije sviđala. Sve i da je VW kvalitetniji od konkurencije to prosečan kupac novih kola neće mnogo osetiti jer ih neće voziti 20 nego 5-7 godina.

I na kraju, nigde nisam napisao ništa protiv kupovine akcijskog G7 osim skepse po pitanju kvaliteta prerađenog motora. Ako se taj motor do proleća pokaže kvalitetnim i cenovna poitika ostane ista kao sada ja ću prvi ozbiljno ubaciti VW u razmatranje kad budem kupovao novi auto.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 11:02
od Scuderia
Nisam ja tebe proglasio ni za cega. Samo sam te ispravio kod cene gde si rekao da je polo od 15800e (sa jos nekom dodatnom opremom) skuplji od istog golfa. E pa ako je 18800e isto sto i 15800e, onda nek ti bude. Ista im je cena. Ako je ova kod golfa podlozna promenama i popustu, onda je i ova kod poloa, pogotovo zato sto je vec 4 godine star model.

Mene ne zanima da li tebi smeta ili ne smeta cena golfa, da li si njegov fan ili ne, svako ima svoj ukus i svoje kriterijume i u takve rasprave ne zelim da se upustam. Jesam se prvi nasalio na racun toga sto je neko napisao da mu je sada cena sumnjiva, ali nisam imao nameru da nekog provociram. Svako za svoje pare bira ono u cemu uziva, samo mi je bilo glupo da ocutim komentare gde je polo skuplji ili cenovno isti kao golf, a bez da iko pogleda stvarne cene.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 11:03
od fq400
Rakhil napisao:Osvrnuo bih se na nesto sto cesto pominjemo, a to je neopravdanost cena novih i polovnih VW-ova. Ljudi, trziste ne moze da gresi toliko mnogo i toliko dugo: ako ta kola kostaju 20-30% vise od konkurencije a prodaju se isto ili bolje, znaci da toliko i vrede.
U tom slučaju se može reći i da je tržište oborilo cenu Sedmice na neku 'normalnu' cifru, makar za novi model. Da li to znači da Sedmica nije 20-30% bolja, ili su dosadašnji modeli bili skuplji jer je tržište to dozvoljavalo?

U svakom slučaju VW može sa cenom dole, i ne bih rekao da je to samo do platforme.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 11:05
od BobRock
Neosporno je da se VW sa novim Golfom spustio sa cenom i zatalasao trziste. Ono sto mene plasi je da li u toj ceni ima i skrivenih stvari, kao sto je recimo malo losiji kvalitet u odnosu na prethodne generacije. Posebno sam skeptican na drasticno smanjenje tezine, koje oni hvale na sva vrata, sto jeste pozitivno, ali sumnjam da na konto toga ima i nekih skrivenih usteda, da nije sve samo u novoj tehnologiji.

U svakom slucaju veliki plus za VW, ne sumnjam da ce prodaja ici odlicno.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 11:11
od perfiko
Bitno je da na bezbednosti nisu štedeli:
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx
To dal' će plastika zaškripati...pojačaću radio :D

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 11:17
od ljubitelj
Rakhil napisao:Stevo, koliko bi ti da kosta C segment?
Mnogo smo se mi istripovali sa ovim cenama zadnjih par godina, koje su rezultat konstantnog pada prodaje i inace marginalnog srpskog trzista. Slazem se ja da nijedan auto ne vredi punu cenu i da se uvek tu i fabrika i dileri lepo ugradjuju, ali to je potpuno druga tema.
Ja cu se sloziti sa 9.999era kao gornjom granicom za C segment.
Tipicna cena auta na najvecem trzistu na svetu je bila 6 tipicnih mesecnih zarada, u SAD. I to je bilo godinama i decenijama a zarade proizvodjaca nisu bile upitne i to za modele bitno vece i luksuznije od ondasnje "C" klase tj 6 plata je bilo za rang Pasata ako se drzimo VW modela.

Uopstalom, dugo se Golf prodavao/reklamirao u SAD po 99 dolara mesecno i sa pocetnih 10.000 dolara dok je D segment bio redovno ispod 20.000 dolara.

Bilo nekada, a onda su cene vozila samo povecavane sa svakim novim modelom.

Moje misljenje je da su i sadasnje cene naduvane, pa ocekujem korekcije nanize.

Za Golf7 se prica u Nemackoj da proizvodni trosak je smanjen za 20% u odnosu na G6, a da je od prodajne cene u salonu tek oko 40% sama cena vozila.
Recimo pominje se bitno jeftinije zadnje vesanje, usteda na izolaciji kabine, itd ono sto se ne vidi golim okom pri sedanju u kabinu.
Tako ispada da Golf 7 kosta VW oko 6.000-7.000 evra a ostatak do 15.000 evra se razdeljuje kroz lanac posrednika, reklame, i ko zna koje stotine manje ili vise realnih troskova. To je naravno bez troska cene razvoja koja je jako velika ali se isto tako pri velikoj proizvodnoj seriji raspodeljuje na mnogo komada pa po jednom vozilu zasigurno nije preovladjujuci trosak.

S obzirom ja hiper produkciju u Evropi i mesta za 2-3 fabrike mas produkcije (VW grupa, Renault grupa sada sa VAZom, jos neki treci) u buducem periodu evropskog trzista predvidjanja su da cene moraju da se prilagode potraznji i ponudi, da idu dole.

Korejska ponuda je jaka i adekvatna, kineska ponuda B-C segmenta je masovna i bitno jeftinija a kvalitet konstrukcije rapidno napreduje i samo je pitanje vremena kada ce diktirati ponudu.

VW ima ugovore sa BYD za preuzimanje kineske tehnologije i bilo je najava da ce buduci Golf biti licencna kopija BYD elektro resenja.
I drugi evropski brendovi idu slicnim putem, bilo da daju novac za razvoj u Kini bilo da kupuju gotove licence od kineskih firmi za nove tehnologije pogona.

U Eu a pogotovu zapadnoj pad prodaje ce tek biti izrazen narednih godina, pad sadasnjih cena je dugorocan proces prilagodjavanja evropskog balona globalnom trzistu.

Podizanje cena automobilima zadnjih 20tak godina konstantno me podseca na slicnu pricu sa audio i TV tehnikom kada su evropski proizvodjaci stalno dizali cene svakim novim modelom a onda se iznenada nasli u cudu kako ih je presisala azijska audio industrija koja je nudila i bolje i jeftinije sa novim modelima.

VW je sada ponudio vise za manje para sto je dobar smer kretanja a najavljuje se i novi brend narednih godina sa daljim snizavanjem cena.
Renault je to pokrenuo pre skoro 10 godina.
Misljenja sam da je zamajac pokrenut i da evropske cene moraju da se pre ili kasnije priblize globalnim trendovima pre svega cenama u SAD.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 11:38
od dragan
perfiko napisao:Bitno je da na bezbednosti nisu štedeli:
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx
To dal' će plastika zaškripati...pojačaću radio :D
ih, pa zar da ostanu bez najjaceg aduta - dojajnog zvuka zatvaranja vrata i najkvalitetnije plastike :kezo:

@bobrock - sve fabrike se trude da smanje tezinu novih modela, iz mnogo razloga. i klio 4 je u proseku skoro 100kg laksi od trojke. slazem se da to ne bi trebalo da se odrazi na kvalitet da bi se shvatilo kao korak napred...

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 12:00
od Heinz
Napreduju tehnologije materijala, konstrukcije...

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 12:11
od McGruja
Ne verujem da je do tehnologije, a nadam se da nije plastika zamenila metal :)

TT Post

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 12:14
od Uroš S.
BobRock napisao:Neosporno je da se VW sa novim Golfom spustio sa cenom i zatalasao trziste. Ono sto mene plasi je da li u toj ceni ima i skrivenih stvari, kao sto je recimo malo losiji kvalitet u odnosu na prethodne generacije. Posebno sam skeptican na drasticno smanjenje tezine, koje oni hvale na sva vrata, sto jeste pozitivno, ali sumnjam da na konto toga ima i nekih skrivenih usteda, da nije sve samo u novoj tehnologiji.

U svakom slucaju veliki plus za VW, ne sumnjam da ce prodaja ici odlicno.
Negde sam pročitao skoro, mislim u poslednjem Auto Bildu, da je u proseku VII lakši od VI za 14 ili 19kg. Nije velika razlika. Onaj GTI Carbon je 100kg lakši.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 12:15
od Floyd
Nije lud VW...nisu se oni odrekli svoje zarade nego igraju pametno.
Odrekli se dela zarade za klotere sa najslabijim motorom ali zato biju po usima za pristojno opremljene modele, koji cenom komotno ulaze u premium segment.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 12:26
od milosdoktorabs
Tehnoloski najnapredniji ali i najskuplji Golf je bila 5-ca,to je sam vw priznao.Negde sam procitao podatak da je u odnosu na tadasnju Astru H bio oko 1.5 puta skuplji za proizvodnju.
Resenja primenjena na 5-ci koristili su na pasatu 6 i sada aktuelne generacije.
6-ca je u svemu unazadjena u odnosu na 5 -cu.Pocev od vesenja pa nadalje a pritom je zadrzana kompletna transmisija i motorizacija sa 5-ce.
7-ca je pak preuzela dizele od 6-ce,a tsi benzince od pola.Vizuelno i kvalitaivno ono sto sam video mi se bas svidja kada govorim o G7.Mislim da je G sa sadasnjom cenovnom politikom sada po prvi put prihvatljiv ali i dalje precenjen ali ne kao pre.Realno je da u najskupljem paketu bude skuplji od konkurencije za 1.5 do 2 hiljade eura.

Re: VW Golf VII

Poslato: 02 Dec 2012, 12:34
od mr.Big
dragan napisao:... moj kolega je jutros na poslu objasnio ( covek vozi aurisa )...
Iako je poprilično u pravu, baš se našao ko će da zameri sličnost ili originalnost, a vozi najbezličnije vozilo na svetu... :kezo: