7footer napisao:passenger
Baš tako...
A nešto i neverujem da neko ko daje 100.000€ za auto preterano razmišlja o potrošnji, i da mu je presudno što će mu auto trošiti 7l umesto 10l
Pogotovo što je to vrlo verovatno drugi ili treći auto u posedu, i ako se koristi za putovanja i retko prelazi više od 10-15.000 godišnje
750i će manje trošiti na putovanju nego 730d u svakodnevnoj upotrebi i po gradu...
Druga stvar je što su u ovoj klasi benzinci tradicija i "must have" većini. Ameri se žale kako im je 740i slab i mora V8, S klasa isto. Kako li bi tek za slabije motore u toj klasi reagovali...
Nista, onda idite i recite ovima iz Bmwa da dzabe reklamiraju svoj Bmw 7 kao najdinamicniji u klasi, jer je to nebitno, posto njihovi kupci voze samo 80 km/h na otvorenom.
Ne razmislja o potrosnji kao mnogo vaznoj, ali ako vidis da imas 740d sa sve 4x4 pogonom, koji trosi manje i mozes vise da predjes bez odlaska na pumpu, a brzi je od zednijeg RWD 740i, ajde da navedemo na prste petrolhedove koji ce da odaberu drugi.
Dodjosmo i do toga da se Bmw 7 kupuje kao peti auto...Da, svakodnevno voze Bmw 1, a Bmw 7 kupili samo za more...koje nebuloze.
Koga god da znam da ima S/7/A8, to mu je osnovni auto koji najvise prelazi.
Jesi li otvorio nekada oglase, da vidis koliko sedmica prelazi 10k km godisnje, ima li ih 5%?
Da ti dam odmah i odgovor na moje pitanje, 13 od 202 je 2010. godiste sa 60k km, 45 ih ima do 90k km.
2009. godiste ima 248 na oglasima, od toga 16 ima do 70k km, ili ti 10k km godisnje, 58 do 100k km.
@ftj, ne mozes reci da je americki kupac najzahtevniji po jednom prostom kriterijumu, velicini motora.
Orobili su svet da bi imali jeftine automobile, visok standard i jeftino gorivo.
I u Dubai-ju je debilno kupiti dizel, pa jel treba oni da nam budu uzor?
Ako pogledas celokupnu sliku, daleko je americki kupac od zahtevnog, jer zahtevaju samo jak motor i nista vise.
I to se lagano menja, cim je i njima pocela malcice da skace cena goriva, odmah Cadillac izbacuje manji motor od Mercedesa za svoj sportski model, uveliko se kod njih prodaju 2.0 motori, Mustang izasao sa 2.3 motorom, poceli malo da rade na enterijerima, tako da se sve lagano dovodi do evropskog standarda.