Stranica 55 od 263
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 14:29
od Heineken
Kakve veze ima komandovanje iz BG-a sa ciscenjem puteva?
Kod mene Srem put ove zime je obavio odlican posao, bar su ovaj moj svinjski

deo srema odlicno cistili...
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 14:36
od MAD MAX
Iz Beograda se određuje stepen zimskog angažovanja od 0-4. Ako "oni" ne dozvole putarima dežurstvo, onda oni mogu samo da gledaju. A putari ako se duže ne angažuju vozila i mašine i oprema, raspoređuju ih po gradilištima. Recimo noćas je bilo odobreno 50% efektive predviđene za neki punkt i to od podneva, pa je bilo opet na brzinu kačenje epoha, nameštanje noževa i sl..
Ako u Bg ne pada sneg, obično misle da ne pada nigde

A suprotno im se mora dokazati.
Ovo važi za državne puteve, tj, auto puteve, nekadašnje magistrale i regionalne.
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 14:38
od Heineken
Ovde kod mene ciste sami, ne moraju da pitaju BG ili NS...

Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 14:42
od MAD MAX
To nije tačno, nisi upućen a način angažovanja se krije između ostalog. Uvek se pita Bg, to jeste šefovi u sektoru održavanja JP Puteva Srbije.
Oni su "mozak" cele operacije i u 80% slučajeva oni prave zajeb... a ne putari.
Kad bi neko platio putarima, oni bi i asfalt osušili
Na lokalnim putevima, pitaju se gradske Direkcije za izgradnju.
EDIT:
Pošto vidim da neko poredi Srbiju i Hrvatsku po održavanjau, da navedem da je u Hrvatskoj drugaćiji režim održavanja. Izvođać je dobio održavanje po kilometru, filsnu cifru koju je sam ponudio tenderom, a nadzore i inspektore samo zanima da je put OK po ugovoru i mogu mu samo odbiti pare ako ne radi kako je nivo zadat.
Znači, mi radimo još po komunističkom sistemu, koji nigde u Evropi nema.
Razlog - kad pogodiš održavanej po kilometru, moraš i da platiš, a ovako sav zajeb svode na putare, ne daju im da rade kako treba a svi kukaju na njih.
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 14:47
od Heineken
Aman covece salim se, stavio sam smajli na kraju. Ne znam stvarno ko se pita i sta je u pitanju ali ove zime su radili skroz ok..

ja zadovoljan..
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 14:49
od MAD MAX
Ali, smajli ti bio zelen

Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 14:54
od H4wkeye
MAD MAX, posto vidim da si upucen u ovu temu, imam jedno pitanje. Sto se ne popravljaju ove rupetine po pojedinim gradovima? Na primer, Smederevo i Pozarevac vise vozis po gradu po rupama nego asfaltu. Ko je zaduzen za to? Lokalna vlast ili je na drzavnom nivou?
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 15:05
od MAD MAX
Za gradove su zadužene lokalne samouprave, a za proleze državnih puteva kroz gradove, JP Putevi Srbije.
Ne radi se zato što asfaltne baze još uvek nisu pokrenute. Za asfaltne baze trebaju velika sredstva da bi se držale u radu. Baze ne mogu da rade samo radi udarnih rupa. Kad vreme dozvoli i kad krenu prva asfaltiranja ulica platoa puteva, odmah kreće i osnovna krpaža. Asfaltiranje nije dobro na tem ispod 12 C. Znači prve baze kreću krajem marta.
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 15:12
od H4wkeye
Ok, hvala. Ali mora da postoji neki nacin to privremeno barem sanirati dok ne dodje lepse vreme? Mislim, ovo je ovakvo stanje od januara. Na par mesta je toliko lose da mora da se predje u suprotnu traku, jer je nemoguce proci preko rupe a da ti ne upadne ceo tocak u nju. Jel imaju nesto da se to zatvori ili sta vec dok ne pocnu da asfaltiraju...
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 15:17
od MAD MAX
Ima, takozvana "hladna masa" asfaltna mešavina sa posebnom vrstom bitumenske emulzije. Ta masa je skupa, nepraktična, nestabilna preko 18C jer onda počinje da "kuva" u kolovozu, može se koristiti za rupe a ne kratere od po par kvadrata. U velike rupe se ubacije mešani tampon - jalovina, a to je kameni agregat zaprljan glinom, koji dok ne padne kiša drži, a onda ispada po kolovozu i uništava ljudima vozila. Zato se na brzim putevima ne ubacuje jalovina u rupe, zbog bezbednosti saobraćaja.
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 15:32
od H4wkeye
Mislim da sam video da su to stavili u jednu rupu u manje prometnoj ulici, i sada je vicnom po putu, a ne u rupi

Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 15 Mar 2013, 18:24
od pedja
Ako je drzavni praznik,
dezurne sluzbe ne rade? Ili ne sme da pada sneg?
Nije ni bitno, bitno je da nismo mi najgori, koliko god to pokusavali da dokazemo sebi i drugima. A nismo bas ni neki nebeski narod

Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 18:59
od dragan
i sta to sad mange znaci, ako se rupa otvori u novembru nema krpljenja do aprila jer asfaltna baza ne radi?
sto se mene tice, posle jucerasnjeg nabadanja rupetine na sred surcinskog puta, ( naravno zamaskirane baretinom, na onom mestu gde se sa svakom drugom kisom neko slupa, a periodicno i pogine ali to naravno jos nije reseno ) sve bi nadlezne pokacio istim tim putem na bandere...
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 20:08
od perfiko
Najbolje bi bilo da o toj temi porazgovaraš sa ljubiteljem koji kaže (ako sam sve dobro isčitao) da je krpljenje rupa na 0 stepeni bacanje para.

Nadam se da si prijavio rupu?
Re: Stanje na putevima, radovi, izmene saobraćaja...
Poslato: 15 Mar 2013, 20:22
od MAD MAX
dragan
Na žalost je često tako. Manje spradične rupe mogu da se okrpe hladnom masom, do veličine 0,5x0,5 i to ako ne leži u vodi. I to traje 15-30 dana pa opet.
Rešenje je da država finasira rad 10 tak asfaltnih baza manjeg kapaciteta, pa bi stvar bila rešena za celu Srbiju. Ali neće, jer je to stvar dugogodišnje navike a problem jer se sve asfaltne baze remontuju tokom zime. Držati na mrazu cisterne sa po 40t bitumena na 170 C, ili grejati kameni agregat koji je zaleđen na 180 C, je jako skupo i nemoguće da se bar prvih 20t našravi da liči na nešto. A grupa asvaltera ne može za dan da ugradi 20t na krpljenju rupa, transport asfalta na duže relacije nemoguć bez specijalnih kontejner kamiona.... Tu bi cena asfalta po toni sa nekih 120€, skočila verovatno na 400 - 500€ po toni. Ako je krpež 5cm debljine, to mu bude nekih 8m2,
Ima tu drga tehnologija, takozvani pečeri ili površinska obrada, koji ima Beograd put i PZP Beograd mislim, pa mi nije jasno zašto ne koriste. Nabaci se kameni agregat iz "puške" pa se preprska emulzijom, i tako u nekoliko slojeva... To vozilo košta reda 200-300 000 €, i poenta je što krpljenje - obrada njome je lošija nego klasično krpljenje. Ko živi u Sapcu i Valjevu, može videti takve zakrpe na putevima...