Stranica 55 od 81

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 12:09
od methane.master
+1

Čak je vrlo afirmativno govorio o C7.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 13:28
od starac vujadin
Pričao je afirmativno u stilu "eto najzad prava mašina, nemaju čega da se stide, dok ovi ranije...", a Corvette je vrhunska mašina već 15 godina, ispao je već drugi put glup što ne zna razliku između lisnate opruge i lisnatih opruga, naveo je kao tehnološke inovacije neke gluposti, a glavne stvari nije, rekao je da se sada auto razvijao na Nirburgringu, a to je već davno običaj još od C5, itd, itd...Isto to su pričali o C6 i onda su se naknadno oduševljavali s njim, a sada sve iz početka...
Onda sve vreme dok vozi priča kako je super što i dalje vozač mora da se bori s njim i u tome je njegov šarm i potencira driftovanje, a tokom Stigovog kruga auto ide kao po šinama dok je Stig morao da koriguje Porsche tokom merenja.

Meni lično nema veze, iako jako volim taj auto, nego laici primaju pogrešnu poruku i ponavljaju nešto što su već sami prevazišli ranije, pa skaču sami sebi u usta.

Za razliku od priloga o Peugeotu gde su jako lepo, mada vrlo iskarikirano, dali poruku o sadašnjim Peugeotima.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 14:13
od Dzoni_m
Oko ponasanja auta na stazi: jedno kada vozi amater (pa bio to i Hamond) a drugo kada vozi profi vozac. Tako da ti ta kritika i nije na mestu.

To sto se "odusevljavaju" naknadno jer su to prosli sa C6, ne znam zasto naknadno, jer za C6 bas i nisu imali toliko pohvala. Onaj road trip u USA je Klarkson okarakterisao kao "zaljubljivanje na moru" i propisno je opljuvao kvalitet auta u nekoj od sledecih epizoda prilikom jednog uporednog testa.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 14:25
od starac vujadin
Što se tiče C6 imali su više testova, počev od osnovne verzije, preko Z06 i ZR1, pa sve to može da se pogleda, kao i njihova "evolucija" u kapiranju Corvette, da sada ne bi prepričavao testove.

Svaki amater može da izleti iz krivine i to nije baš merodavno. Ako se po tome gleda, onda će sa Porscheom da izleti pre nego sa Corvettom, a to kako je predstavio ne bi moglo da se kaže. Pri tome je Cayman sjajan auto za vožnju i poznat po svojoj upravljivosti, ali na stazi je Stig imao manje problema sa Corvettom.
Merodavno je šta taj auto može da pruži, a svi dosadašnji testovi ističu kako se auto odlično ponaša...tako se ponaša već od C5, ništa novo, samo je sve bolje iz generacije u generaciju.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 14:52
od AcaKayak
Steta sto nisu i koeniggsega ubacili u test, na pravcu je otresao 918 tako da mi je bilo zao coveka koji je vozio porsea. Mislim da je on i dalje daleko najbrzi auto po ubrzanju, pogotovo od 100 pa na dalje.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 14:58
od Dusan
kapor napisao:http://www.youtube.com/watch?v=bfLqa4vlmFI
I ovde je ferrari odbio da posalje auto. :kezo:

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:28
od starac vujadin
Naravno, Ferrari je kategorija za sebe. I kad se kenja po instituciji, na kraju mora da se sagne, pokloni i pojede govno :)

https://www.youtube.com/watch?v=GaAQW8lVaRM

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:29
od Scuderia
Sta vi komentarisete pored ove superleggere na 2 tocka :D

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:34
od Dzoni_m
starac vujadin napisao:Naravno, Ferrari je kategorija za sebe. I kad se kenja po instituciji, na kraju mora da se sagne, pokloni i pojede govno :)
On je isterao svoje. Opljunuo je po Ferrariju a i dalje ima ekskluzivu i testira njihove modele. Haris je dobio jako veliku paznju medju petrolhead zajednicom i vlasnici su odmah stavili svoje modele na raspolaganje za test. Tako da ja mislim da se tu malo Ferrari sagao.
A ovo sa TG ce im tek biti samarcina. Jebiga da su to uradili nekom drugom mozda bi i proslo ali TG je medijski fenomen a Chris H. je autoritet medju pravim auto-novinarima.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:42
od AcaKayak
Kakav crni motor... Gledaj šta je auto, snimak iz poršea. Još je Porše olakšan 40kg...


https://www.youtube.com/watch?feature=p ... eQ6c#t=110

Druga trka, porše prvi kreće u startu:

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... eQ6c#t=207

Realno, ovo je potpuno druga klasa brzine.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:49
od starac vujadin
Dzoni_m napisao:
starac vujadin napisao:Naravno, Ferrari je kategorija za sebe. I kad se kenja po instituciji, na kraju mora da se sagne, pokloni i pojede govno :)
On je isterao svoje. Opljunuo je po Ferrariju a i dalje ima ekskluzivu i testira njihove modele. Haris je dobio jako veliku paznju medju petrolhead zajednicom i vlasnici su odmah stavili svoje modele na raspolaganje za test. Tako da ja mislim da se tu malo Ferrari sagao.
A ovo sa TG ce im tek biti samarcina. Jebiga da su to uradili nekom drugom mozda bi i proslo ali TG je medijski fenomen a Chris H. je autoritet medju pravim auto-novinarima.
Ne, nije tako bilo. Izgubio je posao u Evo, tj. otišao iz njega, pokrenuo svoju video produkciju, pa je morao malo da digne prašinu da bi digao gledanost i onda opljnuo po Ferrariju za nešto što svi manje više rade, a Ferrari to radi najstrožije i najnesimpatičnije. I uredu je što je to uradio. Onda je popio ban od Ferrarija koji je potrajao... pa je morao da se snalazi i da vozi svoja privatna kola...jer bez Ferrija ne možeš da imaš automedij. Onda je pojeo govno, pa su mu od skora dopustili da može da zvanično testira, a on sada priča hvalospeve. Inače, Chris Harris je "poršeovac" i kod njih ima specijalan status, ali institucija je institucija. Ako zbog takvih pravila nisu dali da se Enzo trka, nego su napravili Maserati Mc zbog toga, šta im je da prevaspitaju jednog novinara. :)...uglavnom to je već davno prošlo vreme i čudi me da tek sada obrađujete tu temu.
Neka Top Gear vrši pritisak, što da ne. Podržavam, samo ovde je McLaren više izbegao duel nego Ferrari. Uostlaom, kakve su šanse kad je Ferrari jači i lakši. Pustiće sam ferrari malo da se digne prašina i onda će da se izmere i daim očita lekciju, lkao što je i čekao da poslednji predstavi auto. Živi bili pa videli.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:53
od Xepoj87
I tada je rekao da Ferrari pravi izvrsne automobile i da se nada da ce u buducnosti imati prilike da testira iste.
Nije on rekao nista lose o automobilima, vec o slepackoj nefer politici.

Sent from my Sony

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:54
od kapor
AcaKayak napisao:Kakav crni motor... Gledaj šta je auto, snimak iz poršea. Još je Porše olakšan 40kg...


https://www.youtube.com/watch?feature=p ... eQ6c#t=110

Druga trka, porše prvi kreće u startu:

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... eQ6c#t=207

Realno, ovo je potpuno druga klasa brzine.
Na prvom klipu je Porše u pogresnoj brzini, a i cuje se po zvuku kako kasno ulazi u obrtaje.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 15:55
od Rakhil
Ono pisanje se nikako ne moze tumaciti kao kenjanje po Instituciji Koja Je Ferari, vec prema shabanima iz marketinga koje bi Enzo danas da je ziv nabio na neomascenu radilicu.

Sve ovo sigurno vise boli Ferari nego Krisa Harisa i Top Gear, tu nema dileme.

Re: Top Gear

Poslato: 24 Feb 2015, 16:00
od Dzoni_m
@Starac, Izvini, ali to je tvoje glediste. Jer ako onako javno opletes po brendu i na kraju oni popuste onda je jasno ko je sta jeo. Povrh svega njegovi testovi Ferrarijevih automobila su uvek bili na vreme i objektivni i nije se nesto mucio oko snalazenja, posto su mu vlasnici bez problema ustupali svoje automobile. E to je ono zbog cega je Ferarri pizdeo jer im je par puta uvalio kosku gde su automobili vlasnika bila daleko od brojki koje su se pojavljivale drugim medijima. Naravno, mozes da okrenes kako zelis, ali da je Ferrari mogao da ga "prevaspita" verovatno bi jos uvek vazila zabrana za njega. Ovako......on je na dobitku. Pljunes u lice i testiras i dalje njihova vozila. Win win.

A to sto prica hvalospeve, ja nisam video nijednu kritiku La Ferarrija, pa ne znam zasto bi on bio izuzetak. Za ostale bas i nije bio nezan. Pogotovu za Kaliforniju.