Stranica 55 od 104

Re: Одг: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 18:12
od dragan
Ivan napisao:A 1.9 dizel je kao napravljen za trkanje?
Cekamo nidzu da javi rezultate field-testa :D

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Nisam to rekao naravno, samo komentarisem motor za sebe. Ako ces bas u crevca, taj dizel je na skali specificne snage za dizele iznad 1.8t na skali za benzince, ali posto nemam neko preveliko iskustvo u potezanju ta dva auta ne mogu mnogo da filozofiram o tome. Svakako, da me pitas da li je brzi laksi auto sa 150 tb ks ili tezi auto sa 150td ks, uvek bih rekao da ce auto sa boljim odnosom ks/kg biti brzi, naravno pricajuci o realnom stanju. Ako se nekad dobiju suprotni rezultati uvek ce biti neki razlog za to, odstupanje snage npr.

@nidza - u kom smislu je taj relativno star 1.8t 6 klasa iznad 2l atmo? U odnosu na koje atmo motore mislis? Vozio sam recimo alfin 2l ts, pretpostavljam da si i ti, pa ga mozes uporediti sa njim?

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 18:25
od nidza
Ma ne može da se poredi. TS se vozi verovatno isto kao i tvoj motor, mora da se zavrti i onda kida. Ovaj 1.8T se vozi kao dizel, potpuno opušteno možeš da menjaš brzine na 2000rpm, a da ne daviš, nego auto ide i ubrzava potpuno normalno.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 18:29
od Markoni
Sto ce reci da nije brzi nego samo malo komotniji za voznju...

Tapatalk Post

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 18:31
od Floyd
Opet ista diskusija, opet isti učesnici i opet će svako ostati pri svom prvobitnom stavu :kezo:

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 18:36
od Markoni
Pa znas kako, kada se kaze da je 6 klasa bolji od atmosferca, i da trosi kao JTD, pomislio bi covek da pricamo o vozilu buducnosti...

Tapatalk Post

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 19:02
od nidza
Izraz iz slenga, ne razumem što se hvatate za brojku 6 kad je figurativna.

Ostalo što sam napisao stoji, benzinac koji može da se vozi i kao dizel i kao benzinac je sjajna stvar. Sasvim je okej da se to nekom ne sviđa, mada mi je teško da razumem zbog čega. Potrošnju sam preneo kako čovek tvrdi.

Ovo je izvod iz specifikacija:
fuel consumption 11.5/6.2/8.1 l/100km urban/extra-urban/combined

Možda je i moguće tih 7l obzirom na kombinaciju magistrale i autoputa.

Meni se jako sviđa kako se vozi, pri čemu ne vozim auto koji nešto slabo ide pa da nemam nikakve kriterijume.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 19:08
od Markoni
Ja nemam problem sa turbo benzincima, sto se da videti po moja zadnja 3 automobila, samo treba biti realan. 2.0 TS u Alfi se jako lepo vozi i u nizim obrtajima, a siguran sam i da ide kao taj Saab turbo. Slazem se da se turbo benzinci u vecini slucajeva voze komotnije, ali nje to ne znam kakva razlika, osim mozda subjektivnog osecaja...

Tapatalk Post

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 19:19
od nidza
Čitav moj utisak koji sam izneo je subjektivan osećaj i ništa više od tog.

Ono što je objektivno: prema informacijama sa neta TS 2.0 ima 36KS (130Nm) na 2000rpm, dok 1.8 T pre remapa ima 68KS, a posle remapa 82KS (240 --> 295Nm), tako da je to nešto što bi svako morao da oseti. To je ogromna razlika.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 20:05
od ljubitelj
dragan napisao:
@ljubitelj - izgleda da me nisi razumeo. Nemam nikakvu dilemu oko price uzbrdo/nizbrdo, a moje pitanje se odnosilo na polazak iz nule po ravnom, fwd i rwd. ..
izlazak uzbrdo unazad sam razumeo onako kako je citirano i onako kako pise. I dilemu da li jedan slucaj cini pravilo..

To tvoje pitanje nisam umeo da primetim na jeziku koji razumem da procitam, sorry.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 16 Okt 2014, 21:50
od dragan
Pa da, komplikovano je to kad se upletes u nesto sto ne znas da dovedes do kraja. Ajde onda da probam ovako -
Bmw serije 3 rwd ima na zadnjoj, pogonskoj osovini 700kg, megan rs na prednjoj, pogonskoj, 900ks. Po teoriji da je trakcija bolja kad je osovina pod vecom kilazom, da budem sto prostiji, koliko se onda kod oba automobila prebaci neke trenutne dinamicke tezine ili kako god hoces da je nazoves na zadnju osovinu ( cime serija 3 dobije trakcije a megan izgubi) da serija 3 ima bolji start iz nule?
Ili kad bi imao neku vagu koja meri peak tezine, do koliko bi dobacila kazaljka na trojci u startu iz mesta?
nidza napisao:Ma ne može da se poredi. TS se vozi verovatno isto kao i tvoj motor, mora da se zavrti i onda kida. Ovaj 1.8T se vozi kao dizel, potpuno opušteno možeš da menjaš brzine na 2000rpm, a da ne daviš, nego auto ide i ubrzava potpuno normalno.
Subjektivni osecaj moze da prevari, markoni je to lepo objasnio. Da, u rezimu o kom pricas je turbo u prednosti ali ne tolikoj koliko izgleda jer je na alfi prenos skracen i to se time donekle kompenzuje. Moj auto bas i nije za poredjenje jer je motor dosta vece specificne snage i ima dosta kraci prenos, ako gledas auto u celosti. I elasticnost je na nivou dizela od >300nm u c segmentu... Da ne kazem i bolja u nekim slucajevima, u rezimima gde turbo jos ne "puni", tipa povlacenje sa 60 u 6. brzini...

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 17 Okt 2014, 00:03
od ljubitelj
dragan napisao:Pa da, komplikovano je to kad se upletes u nesto sto ne znas da dovedes do kraja. ..
Sada si vec veoma bezobrazan. Uopste se ne bavim tim tvojim naknadnim filozofijama nakon sto sam ti nacrtao sta se dogadja sa tezinom pri kretanju uzbrdo.

Evo ponovo pocetak, boldovano.
dragan napisao: ps. zbog istog razloga bih po snegu uvek dao prednost izlaska uzbrdo unazad, ako je situacija bas ekstremna. sa autom koji vec duze ne vozim imao sam priliku da probam nesto slicno i teorija se poklopila sa praksom, ali jedan slucaj ne cini pravilo...

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 17 Okt 2014, 00:10
od dragan
I sta je tu sporno?
Nisam bezobrazan nego me pravis ludim, jos i nerazumes na kom jeziku pisem. Lepo sam dva puta pitao koliki moze biti transfer tezine sa prednje na zadnju osovinu, kad moze da anulira u startu vecu tezinu na prednjoj osovini, a ti se dva puta ubacujes sa tim kako ja ne razumem o cemu pricam i to bez nekog konkretnog objasnjenja. Konstantno pricu vracam na start po ravnom a ti mene na uzbrdo.
Sto se tice ovoga sto si boldovao, da budemo sto je moguce konkretniji - ti ne mislis da ce fwd teze proklizati uzbrdo unazad nego unapred?

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 17 Okt 2014, 00:22
od Geza
dragan napisao:Bmw serije 3 rwd ima na zadnjoj, pogonskoj osovini 700kg, megan rs na prednjoj, pogonskoj, 900ks.
Pa jeste, jači je. :)

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 17 Okt 2014, 00:57
od dragan
:kezo:
jbg, tako je to kad kucas sa moba sa onom predikcijom teksta :)

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?

Poslato: 17 Okt 2014, 03:25
od Xepoj87
Prebacivanje tezine se najvise oseca na rwd automobilu, to kest, meni je logicno da se tu kilaza vise prebacuje, jer cela osovima gura auto, izdizuci prednji deo, sa povecavanjem trakcije... Dok fwd manje izdize prednji deo, dakle, manje prebacuje tezinu, a sve to zbog gubljenja trakcije... Takodje, sto je veci gas, veca snaga, bolje gume, vece je i prebacivanje tezine. Takodje mislim da su noviji automobili dosta izbalansiraniji sa odnosom tezina na osovinama. Nekada je za rwd bilo katastrofa malo kila pozadi, sada je to svega oko 10% razlike u odnosu na prednju... Ja i mislim da je odnos 55,45 super, da bude dosta trakcije na pogonskim, a da opet ne bude pretezak nos... A mislim da je takav odnos kod modernijih rwd vozila...


Tapatok za Vindovz