Re: Vazduhoplovi
Poslato: 12 Nov 2017, 18:28
Zašto održavaju avione ako im ne plaćaju?
Vidis koliko su informacije razlicite. Meni je covek iz Tehnike pricao da su 737 uzasni za odrzavanje, popravke traju dugo a mehanicari koji znaju da ih rade su jako trazeni jer su deficitarna roba (i on je tada isao u Poljsku, ne jer je morao nego sto nude dobre pare). Svako vrti neku svoju pricu.cozmo napisao:@Laki
Moj kum, kao i ostatak JAT Tehnike ne vole Buseve. Nema to veze sa Boeingom, da kazes da su vezani. Njima treba lova pa makar popravljali i Antonove. Ali da je naporan za rad, jeste, cesti su kvarovi. AS ne placa JAT Tehnici, JAT je placao. Boeing je jednostavniji, kao sto rekoh, brze se vrati u saobracaj. Za ATR ga nisam pitao. Njima je bre 737 izvuko carter sezonu, a u JATu su ispadali jer je premalo aviona radilo previse posla. Sad ima dovoljno aviona pa ispadaju isto - dakle vise kvarova. 737 isto oce da zeza sa presurizacijom, ali razlika u otklanjanju kvara tu i na Busu je nebo i zemlja. Boingov sistem zamisli kao jednu cevku gde kad krenes da popravis kvar, sve sredis odma. Airbusov sistem zamisli kao cevku savijenu 20 puta... pa ti popravi to brzo i efikasno kad nesto rikne. Tako je i sa ostalim sistemima.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Vidi, meni kum tamo radi skoro 20 godina, znaci covek zna posao. Otac moga kuma je bio sef odrzavanja u AGX, kao i flajter. Dakle, znaju Boinga kao svoj dzep. Elem, detekcija kvara na Busu je jedino sto je lakse jer ima samodijagnostiku. Medjutim, Boeing ima odlicne patentirane sisteme koje Airbus ne sme kopira. E onda prave svoj sistem koji je kao kad kinez iskopira ajfon ali ga prezakomplikuje. Taj fazon.Laki021 napisao:
Vidis koliko su informacije razlicite. Meni je covek iz Tehnike pricao da su 737 uzasni za odrzavanje, popravke traju dugo a mehanicari koji znaju da ih rade su jako trazeni jer su deficitarna roba (i on je tada isao u Poljsku, ne jer je morao nego sto nude dobre pare). Svako vrti neku svoju pricu.
Ja cenim da je istina tu negde, slicni su, prosto ih trziste tera da bude tako.
Ne plaćaju kao što ne plaćaju aerodromu Nikola Tesla. Dakle, reagovanje na "višem nivou". Pa onda JAT tehnika ima trošak nabavke delova a ne plati im se. Zato se raspada firma i svi beže. Da nema drugih poslova ne bi ni ovako opstali. Inače, zamisli da u 3 ujutru te dignu da ideš da sređuješ Busa a cela služba ne radi, a mora sve da se zavede ko je šta trebovao od delova, nema onoga da potpiše odobrenje, a let MORA da se realizuje.Floyd napisao:Zašto održavaju avione ako im ne plaćaju?
Ko ih pravi?Laki021 napisao:Pa motore ne prave ni Boeing ni AB.